Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 03:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
er ikke nemt herinde.
Måske er grunden til at man opfører sig som offer, at man er offer.
Tænk at skælde et offer ud og bruge det som skændsord.
Jeg er helt blanc nu og kun mere offer, tænk at blive udsat for voksen mobning, ved at fortælle at man er offer, at folk kan se ned på det..... men ok hvis man har sympati for gerningmand, så har offret vel selv skyld i det.
Tak for respekt, de få der gav den, detsværre var det ikke nok og klarer skuvikke mere bede om hjælp.
Hilsen offret fra psy

Svar med citat  
One of the band told me last night
That music is all that he's got in his life.
So where does it go?
Surely not with his soul.
Will all of his licks and his R'n'B

Blow away?
Blow away
Blow away

Our engineer had a different idea
From people who nearly died but survived,
Feeling no fear of leaving their bodies here,
And went to a room that was soon full of visitors.

Hello Minnie, Moony, Vicious, Vicious, Buddy Holly, Sandy Denny.
Please don't thump me,
Don't bump me,
Don't dump me back there.
Please don't thump me,
Don't bump me,
I want to stay here.

Put out the light, then, put out the light.
Vibes in the sky invite you to dine.
Dust to dust,
Blow to blow.
Bolan and Moony are heading the show tonight.

Hello Minnie, Moony, ("Bill " ?), Vicious, Vicious,
Buddy Holly, Sandy Denny.
Please don't thump me,
Don't bump me,
Don't dump me back there.
Please don't thump me,
Don't bump me,
I want to stay here.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Du taler ikke ligefrem særligt pænt til folk og er ganske angribende. Hvordan kan det være at du selv forventer at blive behandlet som et råddent æg imens du behandler andre som lårt ?

HopIFjordeN skrev:
Citat:
Pigen ovenover, mødte engang en fyr via psychedelia.dk - forholdet gik helt i vasken og siden da, har psychedelia skulle stå til regnskab for dette - pigebarnet forstår ikke, at sitet her, har flere tusinde brugere og begriber slet ikke, at hun helt selv, rodede sig ud i noget, der på ingen måder er, var eller kan blive, bare en lille smule, psychedelias ansvar..
Få nu hovedet ud af røven - det har satme været deroppe længe efterhånden!

er det fortiden du nager over eller er det fordi du blev rettet i en tråd ? Du blev rettet fordi du gav et halvfarligt råd hvilket jo er en god ting. Du blev klogere og folk der har det med at bruge mønter som riste i deres hjemmelavet chilum's vil højst tænkeligt stoppe med det når de læser tråden (winwin?) hvad er problemet helt præcist og hvad vil du have ud af at skrive herinde ? sagt med andre ord er der noget psychedelia.dk kan hjælpe dig med ?

i din første post herinde startede du med at svine os til og kalde os narkovister hvor der blev spurgt ind til rygningen af bagepapir, efter tråden havde eksisteret i en times tid blev der skrevet fra en anden bruger :
Citat:
Og nej lad vær og ryg bagepapir. Tror du at det har fået den der non-stick coating naturligt? Jeg tror det er ret giftigt at ryge..
og alligevel kommer du selv med et værre narkovist råd lige bagefter om mønter.... og nu er du skide sur... jeg forstår det altså ikke :)

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

@Trådstarter
Du brokkede dig over at andre var efter dig, så jeg lukkede tråden. Hvad er det præcis du ønsker at opnå? At svine forummets brugere til, uden at få nogen negativ respons ud af det?
Et offer har folk som regel sympati for. Problemet er når man påtager sig en offer-rolle, uden at det giver mening for andre, hvorfor pågældende skulle være et offer, eller hvorfor den 'proklamerede gerningsmand', skulle være skyld i at man blev gjort til offer. Det bliver hurtigt pinagtigt at læse.

Jeg har alt mulig sympati for at du har det svært psykisk, det er vi mange der har herinde, men måske var det en ide at opsøge proffessionel hjælp, frem for at svine folk til på et internetforum, for at forvente at de ligger sig fladt ned. Sidstenævnte har du nu prøvet, og så vidt jeg kan læse på dine indlæg, brød du dig ikke om konsekvenserne af det. Prøv noget andet.

Svar med citat  
Bismann skrev:
@Trådstarter
Du brokkede dig over at andre var efter dig, så jeg lukkede tråden. Hvad er det præcis du ønsker at opnå? At svine forummets brugere til, uden at få nogen negativ respons ud af det?
Et offer har folk som regel sympati for. Problemet er når man påtager sig en offer-rolle, uden at det giver mening for andre, hvorfor pågældende skulle være et offer, eller hvorfor den 'proklamerede gerningsmand', skulle være skyld i at man blev gjort til offer. Det bliver hurtigt pinagtigt at læse.

Jeg har alt mulig sympati for at du har det svært psykisk, det er vi mange der har herinde, men måske var det en ide at opsøge proffessionel hjælp, frem for at svine folk til på et internetforum, for at forvente at de ligger sig fladt ned. Sidstenævnte har du nu prøvet, og så vidt jeg kan læse på dine indlæg, brød du dig ikke om konsekvenserne af det. Prøv noget andet.

For misbrugeren giver det aldrig mening når offeret pludselig giver modstand... som hunden drr altid kryber tilbage, sulten og udmattet, men en dag bider den ejeren og får hundegalskab uden syntomer eller grund... det giver bare ikke mening når man ikke lægger rigtigt sammen.
Den dag det giver mening for dig, må du bare lere at leve med det !

Til alle mine venner, tak for venskab når jeg ikke er pige og kære bøsser, i må sku undskylde mit bedrag og nu ved i så hvorfor jeg bare er så meget bedre, rarere, sødere og så meget mere forstående end alle andre mænd. Så ked af at i ikke kan lide mig i virkeligheden og jeg ikke må være mig selv herpå. Så svært kun at være fantasi og vide hvordan I behandler mig når er mig.
Jeg har fandeme lært meget herpå, især at lyve og bedrage og være alt andet end mig. Kedeligt I ikke kan tilpasse jer.... jeg har jo kunnet.
Og husk lige at for 150 kr. kan jeg få en pige til at give dig et blowjob og sige til dig at hun elsker det... piger er billige i danmark, især de lækre af dem som i har haft gennem møllen og som finderud af man lige godt kan tjene penge på drenge som jer, drenge som tror på hvad som helst piger siger af smiger når en mands eho skal plejes.
De kan jo se hvordan i behandler den pige som sagde fra !
Hvad siger man så selv bagefter ?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det du skriver giver jo ingen mening...

Svar med citat  
The Doctor skrev:
Det du skriver giver jo ingen mening...

nå!
normalt når tingene ikke giver mening, så undersøger jeg det nærmere for at finde meningen, nogle gange hjælper det at læse om igen og med andet humør, musik kan være godt til ændre stemmning, kan kun anbefalles.
Kender sku udmærket det der med at bare ikke fatte hoved eller hale i det hele, nogle gange har jeg psykose når det sker, der hjælper der med en fed og lægen har også piller som hjælper på forståelse, når helt galt.
Engang troede jeg at min kæreste overvågede mig, så bestemte mig at finde ud af hvad rummet mellem hans toieletter ikke blev brugt og hvorfor var lavet sådan et rum med hemmelig ingang og hvorfor han gik ind i det ind imellem... godt jeg ikke gik til lægen.... for fandt ud af han slet ikke overvågede mig, men stalkede mig og mange andre og generelt overvågede sin grund og alle rummene derfra og kunne lide det. Han lod tit som om han tog hjemmefra og ind i værelset, når viste jeg var liderlig for tændte ham mere at se mig onanere end at have sex med mig...sådan er ting tit mærkelige og man fatter bare ikke en skid før virkelig kikker efter og tænker i andre baner. Ting er bare ikke altid så ligetil, så ikke være så ked af det, nogle gange kommer forståelse også med tiden.

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Billede

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
når piger har det sjovere end drenge hehe
så satser jeg på at han aldrig fandt oplinket og den ekstra computer oppe på loftet og at naboen stadig kører med samme konto. Satte den til at streame ud til verdens hjørner fra direkt opkobling, så lurere også kunne se ham uden hans vidende + alt det ulovlige handel, sådan fandt jeg ud af så meget mere og ret sikker på at det mere sjovt end hvad han fik haha
Tænker han har fået et par uforstående henvendelser og lidt nemmere for politi hvis de havde holdt nok øje med sådan noget på nettet, sikken fisk de kunne haft fået i nettet o_O

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Fuck hvor er det her forum kortsluttet. :shock:

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu stopper det her cirkus. Tråden bliver lukket, og jeg gider ikke denne her diskussion mere, nogen steder på boardet. Husk det nu.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]