Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej, jeg købte 1 g MDMA for nogle uger siden. I lørdags tog jeg så for første gang nogensinde omkring 80 mg (det var øjemål) i toiletpapirbombe. Efter nogen timer uden effekt tog jeg 100 mg mere. Stadig ingen effekt, tog så efter nogle timer omkring 120 mg, men der kom ingen effekt. I tidsperioden havde jeg også røget et par joints.

Nu sidder jeg her meget skuffet. Hvorfor virkede det ikke. Ham, jeg handlet hos, sagde kvaliteten sparkede røv. Gav også en rimelig pris. Hvad gik det galt?

Pulveret var i øvrigt hvidt med et let brunligt skær. Krystal-agtigt som jeg knuste i en pose først.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
det burde helt sikkert have rykket dig rundt. Tager du medicin af nogen art? hvis du fx er på benzoer, vil de dæmpe mdmaen kraftigt.. Men ellers er du blevet snydt på det groveste

Det kan måske også være at du skal have lidt mere end de fleste, og hvis du har ventet for længe med at redosere har det sikkert ikke haft særligt god effekt.. Det er sikkert cuttet helt sygt..

Det bedste mdma jeg har prøvet kom fra en helt klar krystal på størrelse med en knytnæve. Pulver er som regel noget bras.

EDIT: eller.. Det kunne sagtens have været et eller andet skummelt research chem. ny pusher xD

Svar med citat  
Jeg tager antipsykotisk(seruqel) og antidepressiv(sertralin). Er dog selv stoppet på medicin, så godt jeg nu kan uden, de opdager det. Jeg forstår ikke hvorfor, jeg skulle have så høje doser. Jeg er kun en pige som lige er blevet 18, 163 høj og vejer omkring de 56 kg.

Hvad ville en god kraftig styrke være for mig?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Hm, okay. seruqel blokerer fuldstendig mdmas virkning, så det er nok derfor du ikke kunne mærke det. Hvis du vil eksperimentere med mdma, så er det vist ikke en god idé at være på antidepressiv medicin samtidig.. Jeg er ikke læge eller noget i den stil, så kan ikke rigtigt råde dig til noget omkring hvad du burde gøre.. Kan du ikke snakke med din læge/psykiater hvis du føler at du kan klare dig uden eller har brug for noget andet?

Hvis du er fast besluttet på at tage mdma, så burde du holde en pause med din medicin så du er helt clean når du tager mdmaen. Men har hørt noget om, at det ikke er så godt at hoppe af og på..

Måske er det en god idé at vente med at tage et så kraftigt emphatogen til at du er medicinfri? mdma kommer næppe til at mangle de næste 10 år :) Det er selvfølgelig dit valg, men tænk over det :)

Svar med citat  
Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Som sagt blokerer seroquel for MDMA's virkning. Nu kender jeg en kammerat, der tidligere tog SSRI og 3 måneder efter han var ude af medicinen tog han MDMA uden virkning. Det er helt normalt ikke at få virkning, hvis man tidligere har været på medicin som sertralin i måneder efter man er ude af medicinen. Der står mere om det her. http://www.bluelight.org/vb/threads/721 ... pefully%29

SSRI (sertralin) + MDMA kan lede til serotonin-syndrom (=hjerneskader og død), så medicinen skal være helt ude af kroppen hvis du vil forsøge dig igen. Vil dog ikke råde nogen med serotonin-ubalance (som jeg går ud fra du tager medicinen for), at tage MDMA og udtømme serotonin depotet og riste sine receptorer. Men det finder du selv ud af.

Take care

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Hvis du er Psykotisk og depresiv skal du nok holde dig fra mdma for det er 2 hyppige bivirkninger af stoffet.. du ender højst sandsynligt med at forværre din situation

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]