brugerpåboardet skrev:
Hej, jeg er bruger på boardet, men har valgt at være anonym lige i denne sag.
Sagen er den jeg er blevet dømt for vold og forsøg på vold, da jeg var heftigt afhængelig af benzoer og alkohol, og ikke kunne huske episoderne overhovedet, hvilket var skræmmende at se min opførsel i retten på overvågning. Men er nu helt clean af alkohol samt benzoer.
Min dom lød på 2 års betinget med 40 dage i fængsel hvis jeg laver ulovligheder. Det er her mit spørgsmål kommer. Hvad nu hvis jeg blev taget med Hash, som jeg nyder en gang imellem, eller med noget ketamin. Ville dette være nok til at udløse min straf og blive smidt 40 dage i fængsel? Eller skal der mere til?
Mange tak
Hilsen den flove bruger
Du skal i hvert fald være mere forsigti.
Din ip er det samme herinde om du skrivet anonymt i gæstebogen eller ej. Det her er jo et kendt narko-forum som politi sagtens kan stevne og få alle elektroninske oplysninger ud af, hvis de en dag finder grund til det.
Hvis du vil være anonym herinde må du bruge offentlige computere, så som biblioteket, hvor man ikke skal aflevere personlige oplysninger og ikke bruge den konto til andet end den avatar du påtager dig herinde for at beskytte dig selv.
Husk at alle som styrer og admistrerer bordet her, kan se din ip + en del andre faste oplysninger, som er det samme uanset hvor heri du skriver eller hvad du kalder dig selv.
Det er det samme de bruger mod denne ip, vi er flere der skriver herfra, kalder os forskællige ting herinde men samme ip. Det er lidt træls at de så tager os for en og straffer os alle for en ringes opførsel. Men sådan er primisserne idag på sider der ikke følger tiden og stadig regner ip-add som noget personligt.
prøv og google din egen ip-add, sådan kan man finde indlæg fra hele nettet, skrevet et bestemt sted fra. Hvis søgemaskiner er på dette sted, vil dit indlæg her, dukke op med hvad andre brugere du har fra den ip-add. Det er faktisk sjovt at se hvor meget man finder.... også fjæsebogen og andre sociale medier du bruger den IP-add til.
Held og lykke og pass godt på dig selv.