Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 23:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA REST
Hej..

Har en lille rest MDMA tilbage fra en fest. Tror måske der er 60 mg .. Jeg plejer at skulle have omkring 100 mg for at få fuld effekt. Hvordan får jeg mest ud af det jeg har ? Tænker der går mest til spilde hvis jeg sluger det, men der går vel også en del til spilde hvis jeg sniffer det ?
Skal det virkelig op bagi for at få den bedste effekt ?

Har ikke tænkt mig at skyde det eller ryge det .. Ved slet ik om man kan ...

På forhånd tak :-)

Svar med citat  
 Titel: Re: MDMA REST
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9550, Mariager, Kære Jylland
Hvad med at vente til du har anskaffet dig mere af det??? Det kan sagtens gemmes jo. Hvis du normalt skal have 100mg, så ender du nok med at blive skuffet.

Svar med citat  
Go idé, hvis jeg ku skaffe mer, det kan jeg ikke, og har tænkt mig at tage det, så vi er tilbage ved spørgsmålene i første post...

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9550, Mariager, Kære Jylland
Når folk giver dig råd herinde vil det i fremtiden nok være en rimelig blæret ide at tage imod dem. Folk der tager sig tid til at svare dig har højst sandsynligt også forstand på det. Jeg vil anbefale dig at bombe de 60, hvis du vil mærke noget. Ellers så prøv da med røven hehe. Btw så tror jeg heller ikke det er det fedeste at være på 60 mg MDMA alene, bare lige så du er klar over det. Det er ikke ment negativt. Jeg vil dig jo kun det bedste.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ved ikke hvor blæret, det ville være at tage imod råd herinde fra, men en ting der ville være blæret, var at tænke sig mere om og lytte til sig selv.

"Okay, normalt skal jeg have 100mg - vil jeg prøve at tage 60mg, når jeg allerede har lavet den præmis, at 100mg er dosen for mig? Burde jeg vente lidt, til jeg har nok og så feste på et par bajere og et par øl?" - du kan i hvert fald forvente at skuffe dig selv, hvis du tænker på den måde.

Hvis du vil have mest ud af det, skal du selvfølgelig skyde det IV. Ellers er rektal administration helt klart anbefalelsesværdigt (no homo)

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]