Jeg bruger stærk baldrian med citron melisse. Kan købes i matas for ca. 120 kr for en stor pakke. spiser 2-3 stykker inden sengetid. Det er ikke sovepiller, men de virker mildere beroligende og søvndysende. Kan også bruges hvis du er urolig i kroppen når du går hjemme - pga træng.
Har selv taget 2 i eftermiddags da jeg ikke har røget et par dage og det har hjulpet noget på det.
Den første uge går nok med svedeture i løbet af dagen, især om natten. Men det går over og det hjælper at få noget godt at spise. Prøv at undgå kaffe - jeg syntes det forværrer symptomerne ret meget. Er mere urolig i kroppen, mere rysteture og koldsved. Får det ellers kun hvis jeg har drukket en hel kande kaffe, men her kan en enkelt kop fucke med mig
Generelt er det sku bedst og nemmest at tage stoppet lige på og hårdt. Det er positivt du har og kan arbejde imens, da arbejde og anden aktivitet er godt til at holde tankerne fra røgen, samt få rørt kroppen og få svedt skidtet ud.
Du kunne eventuelt have et skiftesæt arbejdstøj, til midt på dagen hvis det bliver for meget. Det er nok lidt svært hvis du arbejder på industri slagteri, men ellers hæng i - det lyder til du sagtens kan klare det.
God vind
Mvh