Jeg forstår godt i advarer imod det. det skal man jo gøre.
Og jeg er egentlig også stoppet med det igen.
Magien er der ikke rigtig mere, altså der hvor man bare sidder for sig selv og kigger op i loftet, falder halvt i søvn, brækker sig lidt osv
Det var et pr gode måneder- og det hjalp mig virkelig helt af med alkohollen. Har ikke været fuld i snart 2 måneder
Kan ikke engang lide smagen af sprut mere. Det er super positivt.
Fik da også lige prøvet heroin en enkelt gang, og der er jeg egentlig større fan af Suboxone. Metadon kommer heller ikke i nærheden.
Det er bare øv når man føler en trang til at være påvirket hele dagen, sådan har jeg altid haft det. Det er da absolut noget jeg skal have arbejdet med, men det går så laaaangsomt i psykiatrien. Ca 1 måned mellem hver samtale som varer 20 minutter. Medmindre de aflyser så vi oppe på 2. 2-3 timers terapi om året sammenlagt, kan det passe? Og så med forskellige, så man næsten starter forfra hver gang? Det syntes jeg ikke.
Det er lidt som om jeg, med store mellemrum, finder mig noget at gå op i- og så forsvinder interessen når jeg har været det hele igennem.
Jeg har opbrugt mine 5 forsøg på at tage en uddannelse og når jeg er ædru- ligger jeg primært under en dyne og magter ikke mennesker. Når jeg er på fx Suboxone, så virker alle muligheder åbne og tilgængelige.
Jeg ved absolut ikke hvad jeg skal stille op
på forhånd undskyld hvis jeg lyder som en internet taber- men et eller andet sted er jeg vel en komplet taber haha og så er det bedre at være anonym