Lille Rødhætte skrev:
Ja man tør
Skulle uheldet være ude, så er det bare at benægte.. Hvis i bestiller store mængder er det måske en god ide at gøre det med en vens kreditkort.
Benægte? Nu bliver jeg lidt nervøs... Er ALD-52 ikke lovligt i Danmark? Jeg tænkte mere på om de gerne ville finde på en eller anden mystisk grund til at
prøve på noget.
Halose skrev:
Lille Rødhætte skrev:
Hvis i bestiller store mængder er det måske en god ide at gøre det med en vens kreditkort.
Det er da lidt paradoksalt at bruge den fremgangsmåde, samtidig med at man kalder personen for 'ven'.
Hvor god en ven er man selv i den situation? Lad være med at trække uforvarende mennesker med i faldet, bare for at redde egen røv.
Medmindre du mener at vennen er in on the scam? I så fald forstår jeg ikke hvorfor han skulle gide lægge kortnumre til købet, hvis du ikke selv tør.
Det er hvad folk gør, men de gør det vel mest ved darknetshopping..? Man må da sige at man har et godt venskab, om man har en buddy som tager smældet for eventuelle clashes, af den grad...
Ø Tripperen! skrev:
Jeg ved ikke, om man tør, men nogen gør.
Men er det ikke lovligt? Kan man ligesom ikke forespørge ordensmagten inden man skaffer? Jeg mener: Skal alt være så skide tys-tys? Hvorfor skal jeg være så skide hemmelighedsfuld, om jeg ikke er kriminel? Man plejer jo at kunne spørge til byggelov eller hvad det nu end kan være, inden man gør noget, for at forsikre sig om at man ikke overtræder nogen love. Min interesse er ikke at bryde nogle love, men at kunne bruge mig af et molekyle, som giver mig stor gavn ud fra det jeg mentalt har gennemlidt. Fungerer Danmarks stat virkelig sådan? Der må da findes grænser for galskab? De er forhåbentligt generelt ikke onde. Bare paragrafryttere???
Politiet plejer da heller ikke at jagte folk som handler skunkfrø hos diverse frøbanker, og det må man da sige ligger tættere på lovovertrædelse end et præparat som ikke engang er annerkendt på nogen som helst måde for at bestride nogen lov, i sig selv?!?!?!??!