Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 13:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jan 2020 17:35 
Hej, kan ikke logge ind på min bruger så prøver da glstebogen

Idag fik jeg besøg af nogle ostebasser i min vens lejlighed.

Efter de gået rundt med hunden finder de tilfældigt en stang skunk.. Men ingen af os vil vedkende os den, jeg siger til betjente det er en andens og han siger jeg skal få ham der har det til og ringe til ham og erkende det er hans, vis ikke ejeren af lejligheden skal ha skylden.

Nu kommer det sjove så, de gik uden og lave en konfiskatitions erklæring på stangen, men kun på nogle andre små ting...


Kan vi alle nægte at den stang nogen sinde har været her oppe? Vi har jo fået 2 andre erklæringer...

Vil gerne vide om jeg kan komme uden om den her pga de ikke har givet papir?



PS der blev hverken fundet penge eller vægt mens de var her.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 21 jan 2020 19:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Hvis de ikke har skrevet noget, så tror jeg ikke du kommer til at høre mere omkring det. Jeg har engang stået i en lignende situation, hvor ordensmagten kom på besøg og fandt en pose med 30 g pot liggende frit fremme og sagde "tjoeh, det er jo ikke rigtig derfor vi er kommet" og lagde den fra sig igen.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 21 jan 2020 20:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Det er ikke utænkeligt at de har taget den med henblik på selv at videresælge. Specielt hvis det er foregået i Kbh.
Hvis jeg var dig ville jeg klikke ind på timejura.dk eller tage kontakt til Lars Andersen personligt, han vil helt sikkert kunne rådgive dig så du står stærkt. Tror dog han er banned for FB lige pt, men han er at finde på andre platforme.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 21 jan 2020 22:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 okt 2019 09:03
Indlæg: 34
Geografisk sted: Jutland
Ked af at skuffe dig, men det er meget normalt at man ikke får en konfiskering erklæring på det. Jeg er f.eks blevet tilbudt at få en hvis jeg ville, men ellers ville de ikke besvære sig med at udfylde den. Det er noget med de kan slippe for at udfylde den hvis det er I tvivl om vægt, type af stof eller om det har været til videresalg.. Det jo i princippet bare en kvittering, intet andet. At nægte kendskab til materialet er du lige godt stillet, med eller uden sådan én.

Edit: De konfiskeringserklæringer er ved at blive "udfaset" af politiet da alt skal foregå digitalt. Derfor er der mange betjente der ikke anvender dem, da det som jeg har forstået det er mere eller mindre "frivilligt". Det eneste du kan bruge dem til er som kvittering, hvis politiet har konfiskeret noget fra dig som ikke var ulovligt og du vil have det igen. Jeg har prøvet det, hvor de havde mistet mit "produkt" som var Calcium Hydroxid(mistænkt for at være kokain) og de nægtede at have konfiskerede det i første omgang. Jeg sendte en kopi af sedlen ind til politiet og det lykkedes dem at finde varen..

Kunne forestille mig den er værd at få hvis de f.eks konfiskerer CBD-skunk.

_________________
Young bee... Buzz Buzz


Senest rettet af zero 22 jan 2020 12:26, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 22 jan 2020 12:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Vil desværre give VatterPas ret, har stået i en ligende situation hvor de fandt et jointskod i min bil, helt uden de oplyste mig om det, jeg modtog senere en bøde for det, som jeg i lang tid nægtede at betale. Jeg kontaktede Retshjælpen i Aarhus men hende der fik mig sag var der kun om mandagen så endte med aldrig at få fat i hende og endte også med at betale bøden til sidst efter at have talt med hende der havde min sag inde ved politiet. Ved ikke om man kunne have gået længere med den.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team