Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 10:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 nov 2021 22:12 
Hey. Jeg er sgu temmelig kaotisk... Har (vist nok) en profil herinde men kan ikke huske mit password. Og kan end ikke huske om jeg har bedt om at få min profil slettet.... It's bad, I know. Ha ha.
Kan en admin evt. finde ud af om jeg stadig har en profil herinde? Navn/tidligere navn: The White Stripe. Thanx....

And kids: Don't do drugs. Damn.... (I mean it, man.) :roll: :shock:

Og undskyld hvis jeg har været en katastrofe herinde... Kan ikke huske en skid. Sorry. Virkelig!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 26 nov 2021 13:19 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Jeg er ikke admin, men jeg kan ikke finde nogen The White Stripe blandt brugerne.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 26 nov 2021 19:32 
Pestilence skrev:
Jeg er ikke admin, men jeg kan ikke finde nogen The White Stripe blandt brugerne.



Pestilence, tak fordi du undersøgte det. Jeg må have bedt mig slettet herinde fra.... Doh!

Kalder fortsat lige en admin her.... Må jeg få lov at komme med i hulen igen? :mrgreen: Gerne under samme alias?
Beklager forvirringen. Jeg lover at skære ned på de der chokoladefyldte schweizerdrops.... eller hvad det nu er. :eyes:

Hygge!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 27 nov 2021 22:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Kan heller ikke finde brugeren, men er sikker på at jeg kan huske dit brugernavn.

Tænker det nemmeste er at du bare laver en ny bruger, så skal du ikke vente på en admin random kommer forbi.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 nov 2021 12:23 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Jeg kan ikke finde brugeren i databasen. Vi plejer som udgangspunkt at deaktivere brugere, men det ser ud til denne bruger er blevet slettet fra databasen, hvilket vil sige den er væk.

Som buttkraken siger, er du meget velkommen til at oprette en ny bruger.

Beklager den lange responstid :cheers:

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 03 dec 2021 12:40 
Tak for jeres svar. Vil oprette en ny bruger inden så længe. Tjek. :D

Go' weekend. :hjerte:


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team