Jeg har et par gange forsøgt at få respons på hjælp til at få nyt password og har også efterlyst assistance fordi oprettelse af ny bruger heller ikke fungerer, idet der aldrig kommer en aktiveringsmail.
I stedet for at hidse mig op og skælde ud på psychedelia-crew der måske har andre og vigtigere ting at tage sig af i privatlivet pt, vil jeg gerne tilbyde at assistere i simple funktioner såsom at besvare bruger-henvendelser der relaterer til praktiske løsninger på eksempelvis logins, ændringer af mailadresse og i den dur.
Kan I bruge en frivillig, vil jeg gerne betale retur for al den fine kommunikation jeg gennem mange år (mest i 2000'erne dog) har nydt godt af. Jeg er førtidspensionist og sidder dagligt mange timer ved computeren, så hvorfor ikke bruge noget af den tid til noget konstruktivt.
I mellemtiden mangler jeg selv en aktiveringsmail til ny bruger eller adgang til min gamle bruger.
På forhånd tak for hjælpen.
(jeg kan aflevere min mail-adresse til en moderator her på siden, hvis ellers psychedelia stadig ånder)
|