Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 17:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hmm nu vil jeg blande mig lidt...

Halifaxx> Hvorfor svine familie?

Dig med alle aliaserne> Du er en hat, du er ikke vellidt og efter hvad jeg kan se på det Psychedelia.Dk's mods skriver, er du ej heller velkommen.

Hvorfor betyder det så meget for dig at blive unbanned på psychedelia? Du går jo åbenlyst ikke ind for skadesnedsættelse, som jeg ellers på forsiden kan se at det er sidens primære formål.

Altså, min proffesionelt udregnede teori er, at du er en sur lille pige fanget i en grim gris.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvis, hvis, hvis, min røv den er spids...

Svar med citat  
 Titel:
jeg går squ ind for HR, bare ikke mit problem at nogle folk herinde ser det som farligt at dele en E i 3 og indtage den på 3 forskellige måder, som blandt andet er et af argumenterne for at jeg er imod HR - et andet er nok at jeg for nogle år siden var temmelig ligeglad med mig selv og sked på alle regler Mht forbrug af narko - sådan er jeg ikke mere, men der er jo heller ingen grund til at skræmme de mennesker som gerne vil prøve nogle stoffer. Det syntes jeg at man gør med den snak der er herinde, fik ovenikøbet også PM's fra folk (da jeg havde min profil herinde) der ikke turde skrive noget Pga den "hårde" tone herinde, så lad venligst være med at tro at jeg er imod HR.

Halifaxx: Du har ikke ringet og givet mig dit nummer og din adresse! det gør da dig til lidt af en tøs gør det ikke? En anden ting min fine uven, 1 er at du sviner mig til, noget andet er at du bruger mit navn og ligefrem får fremstammet hvor du mener jeg bor - det er squ lidt lavt syntes du ikke?
jeg sidder jo ikke og skriver hvor du kommer fra vel? Du er squ lidt til grin og jeg holder squ stadigvæk på at det ikke burde være dig der er admin

Random: Tak fordi du blander dig, der er jo ingen grund til at svine familie.

Og ham med alle aliaserne er ikke mig

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Psyborg, 28 feb skrev:
bare ikke mit problem at nogle folk herinde ser det som farligt at dele en E i 3 og indtage den på 3 forskellige måder

Arh, det var vist at dele 3 e i 3...

Spænd hjelmen!

Psyborg, 3 okt 05 skrev:
Du skal bruge:

3 kex (helst af de gode) eller bare MDMA i ren form (3 lige store doser)

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... yborg+mdma

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Psyborg skrev:
jeg går squ ind for HR

Psyborg skrev:
... som blandt andet er et af argumenterne for at jeg er imod HR

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Stonez skrev:
Psyborg skrev:
jeg går squ ind for HR

Psyborg skrev:
... som blandt andet er et af argumenterne for at jeg er imod HR

Haha :lol:

Jamen Elven guy, du roder dig bare mere og mere ud i lort. Men værs'go fra min side, jeg finder alt det her uhyre morsomt 8)

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Lad os lige for en god ordens skyld få det hele med. Så giver det faktisk fin mening, og jeg forstår ikke helt de to ovenstående indlæg.

Citat:
jeg går squ ind for HR, bare ikke mit problem at nogle folk herinde ser det som farligt at dele en E i 3 og indtage den på 3 forskellige måder, som blandt andet er et af argumenterne for at jeg er imod HR

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dextrose skrev:
Elven Raver > Hvis det ikke er dig der poster lort, forklar så venligst hvorfor du poster fra vores SSL-IP, som du ikke burde have kendskab til

Elven Raver skrev:
jeg har fundet ud af hvem af mine buddies der har skrevet det og jeg har læst alt hvad han har skrevet...

Elven Raver skrev:
DEX: fordi jeg går i fucking skole med den taber der syntes det er så sjovt at irritere jer, egentligt finder jeg det osse skideskægt.

Du argumenter jo totalt vagt... Hvordan kan det være at du kender til og poster via vores SSL-gateway FØR du finder ud af hvem af dine "venner" (personlighedsspaltninger?) det er?
Er du blevet skizofren eller hvad?
Hvem prøver du at narre?
Du afslutter jo selv med at skrive at du syntes det er skideskægt.

Drop nu den barske facade, din sølle hobbit.

Men bliv endelig ved med at poste, det er dagens gode grin - vi laver nok snart et dedikeret forum a la "Fuck, hvor er jeg blæst" til al dit lort.

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
BITCH FIGHT!!! .....................ej............jeg holder med hende der har hår på brystet!

/ULLA!

EDIT: Det var ikke mig der skrev der.. det var... ehh... dem (peger ud af vinduet)

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gachine skrev:
Lad os lige for en god ordens skyld få det hele med. Så giver det faktisk fin mening, og jeg forstår ikke helt de to ovenstående indlæg.

Citat:
jeg går squ ind for HR, bare ikke mit problem at nogle folk herinde ser det som farligt at dele en E i 3 og indtage den på 3 forskellige måder, som blandt andet er et af argumenterne for at jeg er imod HR

Hvad er svært at forstå ved mit indlæg?

Jeg finder, ligesom Dex, dette uhyre morsomt, som jeg jo allerede har specifiseret ud fra mit forrige indlæg.

Er det svært at forstå at jeg får griner på over den her mongol (elven)?

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
c0ne skrev:

Bestemt ikke, men lige i tilfældet her forstod jeg det bare sådan, at I mente, han modsagde sig selv. Og det gør han jo på ingen måde. Han hævder at gå ind for HR og kommer så med et eksempel på, hvad andre har brugt som argument for, hvorfor de ikke mener, han går ind for HR.

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gachine skrev:
c0ne skrev:

Bestemt ikke, men lige i tilfældet her forstod jeg det bare sådan, at I mente, han modsagde sig selv. Og det gør han jo på ingen måde. Han hævder at gå ind for HR og kommer så med et eksempel på, hvad andre har brugt som argument for, hvorfor de ikke mener, han går ind for HR.

Nej jeg mente ingenting (hvis du kigger efter var det ikke mig der quotede), jeg grinte af citatet fordi det blev stillet sådan der op. Men nu hvor jeg kender "sandheden" er det ikke morsomt længere, eller relevant. Nu er det kun hans dumhed jeg griner af, men den er der også rigeligt af ^^ :lol:

Svar med citat  
 Titel:
ha ha ha ha ha ha ha IM BAAAAAAACK

jeg er her for at splitte jeres latterlige board af og det er squ FEDREN at lure på hvor latterlige i kan være ha ha ha ha ha ha syntes at i skal melde ham til politiet det kan fandme kun blive sjovt *lol*

og jeres latterlige forsøg på at fjerne ssl serveren slå til og fra morer mig kun alt for fucking meget ha ha hah ha ha ha

monstro at jeg havde gemt adressen på den :lol: ha ha ha ha

det er så fucking skægt at jeg kan slippe afsted med det her uden at i kan gøre en fucking fis ved det ha ha ha hah ah ah hah ha ha

og så vil jeg da skide på om den gnom vil slås - du kan jo bare komme eleven raver så skal jeg fandme rykke dig så meget at du har brug for cyberdele og det staves CY din gnom, ikke PSY har squ prøvet at forklare dig det :idea: gik der lige et lys op for dig hva...

Og resten af jer fuckere, prøv lige og se om i kan finde en måde at stoppe mig på :lol: fordi i kan da ikke en fucking skid.

Cycledelia, i burde lave jers eget cykelhold, i vil få baghjul af team easy on for looooool mand.

men kom nu eleven, i dobble dare you, kom og slås, du kan jo ikke en skid aniway.

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Anonymous skrev:

jeg er her for at splitte jeres latterlige board af og det er squ FEDREN at lure på hvor latterlige i kan være ha ha ha ha ha ha syntes at i skal melde ham til politiet det kan fandme kun blive sjovt *lol*

og jeres latterlige forsøg på at fjerne ssl serveren slå til og fra morer mig kun alt for fucking meget ha ha hah ha ha ha

det er så fucking skægt at jeg kan slippe afsted med det her uden at i kan gøre en fucking fis ved det ha ha ha hah ah ah hah ha ha

og så vil jeg da skide på om den gnom vil slås - du kan jo bare komme eleven raver så skal jeg fandme rykke dig så meget at du har brug for cyberdele og det staves CY din gnom, ikke PSY har squ prøvet at forklare dig det :idea: gik der lige et lys op for dig hva...

Og resten af jer fuckere, prøv lige og se om i kan finde en måde at stoppe mig på :lol: fordi i kan da ikke en fucking skid.

Cycledelia, i burde lave jers eget cykelhold, i vil få baghjul af team easy on for looooool mand.

men kom nu eleven, i dobble dare you, kom og slås, du kan jo ikke en skid aniway.

Tag nu bare din medicin ER...det er til dit eget bedste..

Svar med citat  
 Titel:
den skulle osse slettes hvad :loooool:

giv nu eleven raver skylden :looool:

i er så sjove

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Skizo!!! :shock:

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Dextrose skrev:
Men bliv endelig ved med at poste, det er dagens gode grin - vi laver nok snart et dedikeret forum a la "Fuck, hvor er jeg blæst" til al dit lort.

Synes jeg da er en fantastisk idé.. 8)

Ej, seriøst Elven raver, shaman, psyborg whatever...

Du er altså blevet lidt for skizo at høre på.. Det er altså ikke så svært at gennemskue...

Svar med citat  
 Titel:
i dont give a shit - det er ikke min person i sviner til, det er elven, jeg bor i nørresundby - hvilketjegdavist osse fik sagt da jeg hed u-mennesket :lol: noget jeg stjal fra et marvel hæfte.

så svin ham endelig.

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Anonymous skrev:

Du er da vel nok en idiot :lol:

For det første:

Lær at stave, det hedder "anyway" og det hedder "double".

For det andet:

Prøv at kom op på et niveau hvor folk faktisk gider at lytte til hvad du skriver, det der kommer du ingen vejne med, jeg for en er totalt ligeglad med dine dumme trusler, de beviser ikke en skid andet end en sur lille bange dreng der har behov for at disse og true folk på en online board. Få dig et liv stump :roll:

For det tredje:

Du er totalt til grin, og det morer mig yderst meget! :twisted:

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det Grønne Rum.
Hvorfor ikke bare ignorere landsbytossen?

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]