Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 06:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

lige en sidenote hvis det er noget lægen udskriver (zolpiclon) så er det som regelt kortvarrigt (1-2 uger).!

Citat:
for selvom man larmer sig på de forskellige substanser vil problemet stadig ligge der.
Sjovt nok burde jeg lytte til mine egne råd lige nu, men det er så lettere sagt end gjort.

ja det kender jeg alt for godt, en af grundene til jeg blev så glad for depressanter(benzo,opiater,alkohol og hash)

var jeg selvmedicinerede noget væk som mit psykiatri system simpelthen hvor for langsomme med, og det eskalerede over tid, for jo flere problemmer jeg fik jo mere sku jeg lamme mig for at komme væk!

og det med at hjælpe andre før sig selv er en meget naturlig ting, man vil først blive clean når du tænker 100% på dig selv og hvad der er godt for dig!

nå kan du sove godt, og håber jeg også den ven gør!

mvh emingos

Svar med citat  
Emingos: det har jeg gjort klar for ham, også selvom han nu skulle få en recept på dem. Nu har han jo kun fået 2 stks., som jeg håber er nok så han kan få sig lidt ro og lidt søvn. Hvis det nu skulle være nok, regner jeg stadig om at tage fat i roden og komme indtil kernen bag problemet. Jeg ved godt det slet ikke let at tage fat, om problemet men er 10 gange lettere at flygte fra ens problem/problemer. Det er bare det man skal passe på med, lige pludseligt ender det galt. Det ved jeg får mig selv af, om man ønsker at lamme sig på diverse substanser. Så går det bare ikke i længden. Jeg håber da at jeg selv på et tidspunkt er stærk nok til at tage fat om min egen dæmon. Men det så meget lettere at tænke på andre end lige sig selv. Skriver en opdate hvordan han har sovet i aften.

Svar med citat  
En lille opdate.
De sidste 2 nætter:
Har han sovet 4 timer sådan i dyb søvn begge nætter, og så derefter urolig og selvom han har taget zopiclone.
Dog virker han som han er blevet mere frisk og ved at få det gode humør tilbage.
En spændt på at høre hvordan det kommer til at gå ham de næste par dage.

Emingos:
Tusind tak for dine gode råd.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]