Heller ikke et ansvar som ALLE skal bære, men de personer som sidder og dækker og udleverer oplysninger omkring brugerne.
Sider som er bong kammerater med psykopater er altid mere farlige end andre og sådan er det bare.
Dette side er farligere på det omrøde end div datingsider, da man på datingsider ikke flacher sit forbrug og liv på samme måde sam der er tendens til på denne side. Man regner jo ikke med at søge efter kærester herinde, men info omkring stoffer og følger af stofbrug, hvor man tit giver lidt flere oplysninger end på et datingside.
På div datingsider kan man anmelde stalker og andre besværlige dobbeltprofiler, det kan man ikke herinde da man selv bliver smidt ud hvis det er en af bong kammeraterne det går ud over. Så i teorien er man mere sikker på div datingsider, da der bliver ført noget kun mere striks politik omkring udlevering af privatoplysninger som IP add og dobbelt personer bliver blocket.
Og den individuelle frihed er ikke en skid værd hvis massen ikke tager individet alvorligt. Jeg kom da ind som et individ, klagede som et individ, men dersvære tæller individer ikke når man er oppe imod bong kammerater.
Det er nemt at fralægge sig et hvert ansvar og skubbe det over på individer, men når man ikke lytter på individer, så er det en temmelig tom sætning at komme med.
Der bliver også opfordret til at man klager over andre hvis de generer en og des lige... det hjalp heller ikke meget.
Og ja, jeg var så uheldig at komme i kontakt med en itiot fra jeres side, har klaget og gjort ved, hvilket ikke kom så meget ud af andet end han måske slættede 2-3 af sine brugere og jeg blev bannet og smidt ud.
Så fra det synespunkt, så er jeres side farlig da man ikke kan vide sig sikker på at ens oplysninger ikke kommer videre.
Jeg er ikke ligefrem dum, selv om jeg ikke kan formulere mig godt på skrift. Ved da en ting eller to omkring computere. Det er kun det her sted ham kan have blive ved med at få oplysninger omkring min ip og blive ved med at finde mig... chikanen stoppede om ikke andet ikke før jeg holdt op med at bruge denne side, samtidig med at jeg skiftede computere og ip add for vildt for at komme starte på frisk og komme nogenlunde væk fra jeres stalker ven her på. Lige snart jeg skrev mit første indlæg i jeres gæstebog, var han der igen.... så jo, ingen tvivl om at det er herfra det stammer og ikke en eller anden dating side som du prøver at få det til at lyde til at det skulle kunen gøre.
Jeg har snart samlet nok til en anmeldelse hvor jeg ikke ender som den syge og paranoide person der bygger luftkasteller. Så selv om i ikke gjorte noget ved problemet så bliver det gjort snart. For nok er det nemt for ham at få oplysninger fra jer af, det har været cirka lige så nemt for mig, da jeg først fik fat i de rigtige personer. Heldigvis er ikke alle af jer lige glade for at dække over en psykopat som finder sine offre herinde. Synd for ham og jer at jeg ikke rallede helt af, men fandt ud af hvad der foregik.
Men grundet den behandling jeg fik, har jeg ikke meget tilovers for denne side omkring sikkerhed og admins herinde. Så ret ligeglad hvem der ryger med i faldet, når det bliver offenliggjort hvad denne side bliver brugt til i grunden.
Man ligger jo som man har redt.... Jeg skal blot vise hvad jeg har fundet og mønstrene på div pushere herinde, så ordner politiet jo nok resten, når de ved hvad at kikke efter.
Jeg har lært en del af den stalker, blandt andet at følge med i div oplæg og følge med i mønstre, samt at ændre ip og andre ting så man kan skjule hvor man kommer fra.
Men helt klart, det er ikke narko herinde som er farlig, det er de enkelte individer som ikke tager brugerne seriøst og heller klapper ryg på bong kammeraterne end at tænke sikkehed. Men hvis div admins ikke beskytter brugerne har jeg intet imod at bruge stofferne som undskyldning for at få lagt denne siden ned. Der er jo nok pushere og andet godt folk at tage fat i herindfra...
Eneste grund til at sige det her er... at jeg har hvad jeg skal bruge og det er for sent for nogle af jer til at slætte spor.
Og så er kun tilbage at sige... tak for sidst og velbekomme jer... kære individer der bruger denne side