Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 21:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Som om sundhed handler 100% om at være fysisk sund....

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Gæst skrev:
Jeg har professionelt mødt flere, der i en livsfarlig cocktail af at have indtaget forskellige former for kemi/planteekstrater og tro på at "det ikke er farligt" - med henvisning til information fra denne hjemmeside incl. forum, har frasagt sig yderst relevant behandling / observation.

Kan du komme med nogle eksempler?

Gæst skrev:
Til folkene bag denne hjemmeside: Det I laver er farligt og dybt uansvarligt. I opfordrer folk til adfærd, der bla.a. kan føre til selvmord, utilsigtede overdoseringer og livslange svært invaliderende, psykiske handicaps.

Kom med bare ET eksempel hvor en af stifterne bag psychedelia direkte opfordre andre til at tage at tage stoffer.

Gæst skrev:
Jeg google hjemmesiden. Og fandt blandt andet [url="http://www.bt.dk/krimi/manden-bag-psychedelia.dk-doed-af-overdosis"]dette[/url].

Ja, det er tragisk. Men hvad er din pointe?

Gæst skrev:
Jeg vil opfordre jer til at tage siden op til overvejelse, med tanken på sidens nuværende "bodycount" (har I tal på, hvor mange det er?); herunder både de døde og de socialt og psykisk invaliderede, samt deres pårørende.
Denne hjemmeside må snart have gjort skade nok.

Er psychedelia ansvarlig for dem som er døde af diverse OD'er? Nu kan jeg ikke følge dig længere. Er http://www.scootergalleri.dk så ansvarlig for dem som dør i trafikuheld, pga. de har lært at tune deres scooter af andre medlemmer?

Det ville være rart med nogle svar.

Mvh. HrKnudsen.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Som Alice pointerede overfor mig, har jeg og hende nok stødt på "N" før.
Hvis vi har ret, overrasker det mig virkelig ikke, at der ikke er kommet noget svar tilbage fra ham endnu. Så er vedkommende præcis lige så hårdnakket, arrogant og fuldstændig lukket for andres indfald i diskussion som da vi rendte ind i ham første gang.

OT: Om du, "N", er den lille ignorante doktormand eller ej, så går jeg stærkt ud fra at du i hvert fald har tilknytning til noget hospital af en art.
Når du selv sidder og skal rakke ned på psychedelia.dk med bodycount, kan man jo pænt vende den om mod det danske sygehusvæsen, med alle de fejlbehandlinger der har været gennem tiden.
Psychedelia i sig selv kan ikke være herre over, hvad folk går og fylder i sig. Der er masser af råd og vejledning til hvilke doser man burde holde sig til, hvis det endelig skal være.
Men selv medier der før har været efter denne side, er da endelig begyndt at se det positive ved rådgivning om HR til et så ellers tabubelagt emne.
http://www.metroxpress.dk/nyheder/roski ... HFn6OGcjA/, bare for at tage et eksempel.
Prøvede at finde et andet link, hvor en gut havde OD'et til et event i Aalborg (vist nok), hvor han også fik nogle verbale dummeflader efterfølgende for hans kombination af stoffer.
Synes sgu lidt det er en skyklappe-attitude, af læger/lign. at skulle blive ved med at sige at Psychedelia er skyld i så mange OD'er etc.
Tror i sidste ende kun i skal være glade for der er et sted, man kan tage sine spørgsmål et sted hen, hvor folk har nogle fornuftige inputs, i stedet for at man selv skal prøve at finde svaret på det.
For uanset hvor uansvarligt nogle kan synes det er at skulle tage stoffer, så bliver det gjort alligevel. Så hellere have muligheden for at komme sikkert igennem, i stedet for at ende med håret i postkassen.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ikke alle læger er imod det skal det dog pointeres. Mødte en sidste weekend som hældte i sig af alt muligt. At idioten så tog kiks er en anden sag, men han var stadigvæk på dope.

Svar med citat  
Tja, jeg kom mere eller mindre i livsfare ved at komme ind på denne side. Ikke grundet stoffer, men grundet en bruger herinde som synes om at stalke og forfølge folk som har det skidt i forvejen.
Det er nok det eneste jeg kan advare om herinde, de er de andre brugere.
Det er jo et nemt sted at finde sarte og følsomme "offre" som ikke er så skide troværdig i forvejen, tit grundet "misbrug" og "psykisk ustabilitet".
Når så folkene bag siden dækker over hianden og yder vennetjenester, er det svært at få frem, at de også har farlige folk i deres midte.

Nope, selve siden er sku ikke farlig, det er folkene bag den og brugerne, ligesom alle andre sider og forums. Problemet med denne side er bare at div admins rygklapper og dækker hiandens røv samt tillader at nogle har flere profiler og kan køre rundt med folk som de lyster.

Jeg har selv brugt siden en del, til info engang, men fandt meget urigtig info samt en wanna bee psykopat. Efter den behandling jeg fik ved at gøre opmærksom på personen, har jeg ikke ønsket at deltage mere i denne side end at læse lidt og evt. skrive i gæsteboen.

Men sender gerne en advarsel omkring selve personerne herinde. Nogle af dem er farlige.
Pas på med hvad I giver af oplysninger omkring jer selv.
Brug gerne en særskildt mail, til kun denne side, så i ikke kan spores til andre forums og andet i bruger den mail til.
Tænk over at admins kan se jeres ip add og lave søgninger på den. Der er et par admins herinde som gerne giver oplysninger videre til 3. part. Snakker af erfaring. Fandt aldrig ud af om min stalker var en admin eller om han bare fik oplysningerne fra en af de andre, så ingen direkte anklager.
Tænk over hvad i skriver om jeres private forhold, hvor i bor, hvad der er i nærheden, kendemærker og lignende. Google gør det nemt at finde steder med kort, for den der har tiden. Det har de flæste stalker/psykopater... det er jo sådan de arbejder... med masser af tid...

Ellers kan jeg ikke lige se hvad skade denne side skulle bringe. Det er som alle andre steder, brugeren selv der er herre over ens liv og dårlige beslutningen. Dumme folk er der nok af og dersværre også brugere...

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

:roll:

Billede

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Verden er fyldt med farlige personer Opis, jeg vil dog vove at påstå at der er flere stalker-typer eller generelt ubehagelige typer på diverse datingsider, end der er her. På de fleste datingsider er du i øvrigt også forpligtet til at oplyse navn og bopæl, stedet her er meget mere anonymt, så at du har været så uheldig at komme i kontakt med person herinde fra som har villet dig noget ondt, kan ikke tilskrives sidens formål, design eller brugerflade på nogen måde - der bliver opfordret til individuel ansvarlighed, det er desværre bare ikke alle der kan bære den byrde....

Svar med citat  
Heller ikke et ansvar som ALLE skal bære, men de personer som sidder og dækker og udleverer oplysninger omkring brugerne.
Sider som er bong kammerater med psykopater er altid mere farlige end andre og sådan er det bare.

Dette side er farligere på det omrøde end div datingsider, da man på datingsider ikke flacher sit forbrug og liv på samme måde sam der er tendens til på denne side. Man regner jo ikke med at søge efter kærester herinde, men info omkring stoffer og følger af stofbrug, hvor man tit giver lidt flere oplysninger end på et datingside.

På div datingsider kan man anmelde stalker og andre besværlige dobbeltprofiler, det kan man ikke herinde da man selv bliver smidt ud hvis det er en af bong kammeraterne det går ud over. Så i teorien er man mere sikker på div datingsider, da der bliver ført noget kun mere striks politik omkring udlevering af privatoplysninger som IP add og dobbelt personer bliver blocket.
Og den individuelle frihed er ikke en skid værd hvis massen ikke tager individet alvorligt. Jeg kom da ind som et individ, klagede som et individ, men dersvære tæller individer ikke når man er oppe imod bong kammerater.
Det er nemt at fralægge sig et hvert ansvar og skubbe det over på individer, men når man ikke lytter på individer, så er det en temmelig tom sætning at komme med.

Der bliver også opfordret til at man klager over andre hvis de generer en og des lige... det hjalp heller ikke meget.
Og ja, jeg var så uheldig at komme i kontakt med en itiot fra jeres side, har klaget og gjort ved, hvilket ikke kom så meget ud af andet end han måske slættede 2-3 af sine brugere og jeg blev bannet og smidt ud.
Så fra det synespunkt, så er jeres side farlig da man ikke kan vide sig sikker på at ens oplysninger ikke kommer videre.
Jeg er ikke ligefrem dum, selv om jeg ikke kan formulere mig godt på skrift. Ved da en ting eller to omkring computere. Det er kun det her sted ham kan have blive ved med at få oplysninger omkring min ip og blive ved med at finde mig... chikanen stoppede om ikke andet ikke før jeg holdt op med at bruge denne side, samtidig med at jeg skiftede computere og ip add for vildt for at komme starte på frisk og komme nogenlunde væk fra jeres stalker ven her på. Lige snart jeg skrev mit første indlæg i jeres gæstebog, var han der igen.... så jo, ingen tvivl om at det er herfra det stammer og ikke en eller anden dating side som du prøver at få det til at lyde til at det skulle kunen gøre.

Jeg har snart samlet nok til en anmeldelse hvor jeg ikke ender som den syge og paranoide person der bygger luftkasteller. Så selv om i ikke gjorte noget ved problemet så bliver det gjort snart. For nok er det nemt for ham at få oplysninger fra jer af, det har været cirka lige så nemt for mig, da jeg først fik fat i de rigtige personer. Heldigvis er ikke alle af jer lige glade for at dække over en psykopat som finder sine offre herinde. Synd for ham og jer at jeg ikke rallede helt af, men fandt ud af hvad der foregik.
Men grundet den behandling jeg fik, har jeg ikke meget tilovers for denne side omkring sikkerhed og admins herinde. Så ret ligeglad hvem der ryger med i faldet, når det bliver offenliggjort hvad denne side bliver brugt til i grunden.
Man ligger jo som man har redt.... Jeg skal blot vise hvad jeg har fundet og mønstrene på div pushere herinde, så ordner politiet jo nok resten, når de ved hvad at kikke efter.
Jeg har lært en del af den stalker, blandt andet at følge med i div oplæg og følge med i mønstre, samt at ændre ip og andre ting så man kan skjule hvor man kommer fra.

Men helt klart, det er ikke narko herinde som er farlig, det er de enkelte individer som ikke tager brugerne seriøst og heller klapper ryg på bong kammeraterne end at tænke sikkehed. Men hvis div admins ikke beskytter brugerne har jeg intet imod at bruge stofferne som undskyldning for at få lagt denne siden ned. Der er jo nok pushere og andet godt folk at tage fat i herindfra...
Eneste grund til at sige det her er... at jeg har hvad jeg skal bruge og det er for sent for nogle af jer til at slætte spor.

Og så er kun tilbage at sige... tak for sidst og velbekomme jer... kære individer der bruger denne side :D

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Opis> *suk*. Søg hjælp, det lyder til at du er på mentalt dybt vand.
Jeg er ganske sikker på at der ikke er nogen med adgang som har videregivet dine IP-oplysninger. Det er generelt også ret begrænset hvad man kan bruge IP til uden en politikendelse til udbyderen, som kan anvendes til at skaffe information om hvem som har haft den specifikke IP på det givne tidspunkt.

Svar med citat  
Prometheus skrev:
Opis> *suk*. Søg hjælp, det lyder til at du er på mentalt dybt vand.
Jeg er ganske sikker på at der ikke er nogen med adgang som har videregivet dine IP-oplysninger. Det er generelt også ret begrænset hvad man kan bruge IP til uden en politikendelse til udbyderen, som kan anvendes til at skaffe information om hvem som har haft den specifikke IP på det givne tidspunkt.

Jeg har søgt hjælp og ja er mentalt forstyrret, hvilket jo gør mig til et nemt offer. At man er mentalt forstyrret betyder ikke at man er til fri spot og spæ.

Men din reaktion siger jo meget om hvorfor det netop er min tybe mennesker denne side er farlig for, når i huserer psykopater og gerne beskytter dem frem for de mentalt forstyrrede.

Jeg er sikker på at der er nogle der giver dem videre, jeg har selv fået et par stykker, så det er rimeligt håndfast at det ikke er frit opfundet.

Ligesom herinde så laver betjente også gerne vennetjenster, så ikke altid det behøves en kendelse for at finde frem til folk.

Jeg fik ikke hjælp herindefra, så når man har et alternativt problem er man nødt til at finde alternative løsninger.
Som sagt jeg er ikke dum selv om jeg er mentalt ustabil til tider så har jeg også mine øjeblikke.

Det var sådan set jer der var dumme at afvise min oprigtighed grundet at jeg er mentalt forstyrret. Paranoide mennesker kan også have virkelig fjænder og paranoide mennesker med evner er ikke sjove at gøre sig til fjænder for.

Som kvinde er det nemt nok at få oplysninger, du skal bare vide hvem at kneppe, eller lade som om man ville... fyre siger jo hvad som helst for at få et knald :D De opgiver også gerne dybe hemmeligheder omkring nære venner hvis pigen virker intreseret... utroligt hvad man kan få af oplysninger ved at have en nedringet bluse og læbestift på....

Men de flæste af dem har det været nok at ryge dem skæve nok eller fylde lidt amf på dem, så er den ged barberet...
-og ja, det var det værd :stupid:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Hvem er 'han' og på hvilken måde stalker han dig?

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Samme spørgsmål som Hjørdis. Når du alligevel har i sinde at gå lovens vej, kan du vel godt fortælle hvem der er den uhyggelige stalker.

Svar med citat  
Silvio Berlusconi skrev:
Samme spørgsmål som Hjørdis. Når du alligevel har i sinde at gå lovens vej, kan du vel godt fortælle hvem der er den uhyggelige stalker.

Det har jeg gjort, men samtlige indlæg er blevet slættet. Det var hvad jeg blev bannet og smidt ud på, at sige hvem han var og rette i nogle indlæg han havde lavet omkring sit forrige offer. Sådan omkring de ting jeg havde fundet ud af ikke passede med hvad han skrev. Men dersværre så har han større troværdighed herinde end mig, da jeg er syg, forstyrret og paranoid, lige som hans andre fortrukne kærester.
Fandt jo ud af at han brugte samme framgangsmåde, ved at harselere alle sine egne psykiske problemer over på partneren, virker som han gør alt i beste mening men at det bare er uheldigt at det var fejl og så videre.

Og nej, jeg går ikke lovens vej, jeg går jurnalistens vej. Der kommer man lidt videre omkring og så får jeg ud til hele befolkningen at de skal passe på med denne side som beskytter sine stalkere og smide ofre ud, grunde psykiske problemer.

Er man så nysgerrig så er det bare at kikke tideliger indlæg igennem, så kan man nok selv regne ud hvem personen her bliver snakket om.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Du er en tosse. Plain and simple. Det hele er i dit hoved. Hvad der er sket udenfor psychedelia skal jeg ikke kunne udtale mig om, men såvidt jeg husker gik dit pis i kog fordi at admins ikke ville adlyde dit arbitrære krav om at banne en anden bruger. Udover det var du generelt en troll og har gentagende gange bragt dit ligegyldige privatliv og tosserier op i gæstebogen.

Den anden bruger har gået under flere navne, badblindboy, hehe og seneste hehelios. Han er ikke selv en del af sitet mere (jf. dette topic).

Tryk her for aftenunderholdning!

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Det som om du bare gentager dig selv, og jeg kan ikke regne ud hvem "stalkeren" er ved at kigge tidligere indlæg igennem...
Og hvorfor vil du nedlægge siden fordi du har været uheldig? Stalkere er overalt på interenettet, ubehagelige mennesker er overalt på internettet osv.
Siden er med et godt formål og 100-vis af tråde med (for det meste) nogenlunde relevant info for folks "sikkerhed" omkring stofbrug.
Hvorfor så ikke, hvis du ved hvem personen er gå direkte efter ham / hende i stedet for det der kollektive afstraffelses fis?

Svar med citat  
Medlem

Opis aka Mitnick/Gæst

Du glemmer vist en ting.
Denne side er ikke depri net eller girl-talk, som hjælper andre med deres psykiske lidelser.

Folk herinde er ikke ude på at ødelægge dig eller andre, der er psykisk ustabil.
Tonen kan til tider være hård, men det er der hvor du selv skulle have haft sagt stop.
Når du i forvejen er svag, skulle du ha stoppet imens legen var god, især når du følte dig mere og mere trådt på.

Jeg er selv en af dem der er psykisk ustabil, og folk har været hård i tonen overfor mig.
Det har dog ikke fået mig ned med nakken, men derimod mere mod til at kæmpe videre.

Jeg har på fornemmelsen du har misforstået hvad denne sides indhold ligger i. Nemlig i HR, ikke at hjælpe andre med deres psykiske lidelser. Det har jeg selv indset, men det har da ikke fået mig til at se mig sur på psychedelia. Jeg synes der et hav af vidunderlig brugere og moderatorer på denne side, men som sagt er nogen brugere hårdere end andre.

Jeg kan ikke forstå hvordan, du kan få dig selv til at skrive dette:
’’ Men din reaktion siger jo meget om hvorfor det netop er min type mennesker denne side er farlig for, når i huserer psykopater og gerne beskytter dem frem for de mentalt forstyrrede.’’
Her igen glemmer du en ting til, og det er hvad psychedelia står for.
Hvis du har været så psykisk ustabil som du påpeger, så burde du måske ha haft oprettet en profil på depri-net.
Vi kan ikke hjælpe dig af med din psykiske ustabilitet, det kan du KUN selv.

Kommer nok til at gentage mig selv her, men what the fuck.
Du skriver du ikke har fået noget hjælp herinde fra.?
Er det her du mener din psykiske lidelse eller hvad? For det er psychedelia’s brugere slet ikke i stand til, de er ikke uddannet psykologer/psykiater. Men helt almindelig mennesker ligesom du og jeg, nogen er bare stærkere end andre. Men vi alle sammen har hver vores problemer at kæmpe med, nogle er svære end andres.

Det du nævner dig selv som en pige, og den måde du skriver om at du bare skal vide ''hvem der er til at kneppe osv.'', for dig til at fremstille dig selv som en *****

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Billede

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Fuck sker der for det her!?

Hvad er denne "stalker" ude efter? Fisse?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har et familiemedlem som lider af en paroniod psykose. Jeg siger ikke at personen her på boardet har den lidelse, da jeg ikke ved om det er sandhed hvad han skriver, men det plejer at lyde nogenlunde sådan her når mit familiemedlem får idéer om hvem der er imod personen.
Jeg synes at dem der ikke kender noget til sagens sandhed skal holde sig udenfor og lade være med at hate på vedkommende. For enten er personen syg, ellers er det sandheden der fortælles.
Jeg håber at I for en gangs skyld vil have noget medmenneskelig respekt og holde kæft med jeres latterlige, ubrugelige kommentarer.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Dr. Phibes skrev:
Du er en tosse. Plain and simple. Det hele er i dit hoved.

^This! Motherfucking this! Det er jo sygt at høre på. Du slynger om dig med de vildeste konspirationsteorier om at admins render rundt og deler oplysninger ud og der er fyldt med pushere over hele sitet. Det er jo ikke til at tage seriøst.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]