Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 14:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Tak, det er meget pent af dig.

Men jeg har ikke overskud til at sidde og skrive vildt meget og har svært ved at fornemme folk jeg ikke kan se.

Alt hvad man ikke ser, kan holde fast i og have fysisk form er skræmmende når man er paranoid. Jeg prøver at gøre det nemt for mig selv, så ikke skal slås mere end nødvendig, så også kan få gode ting og ikke kun prøvelser og øvelser. Prøver at finde glæder og oplevelser som kan pudse min selvtillid af. Ting som helst ikke går galt og kan give min paranoia og selvhad mere grobund.

Så derfor jeg vil se dem jeg skal snakke med, for har ikke meget overskud og er virkelig nødt til at prioeretere hvad jeg bruger min energi til, da meget af min energi går ud på at holde et posetiv syn på livet og ikke tage livet af mig selv. Håber jeg kan nå dertil hvor jeg kan få posetive ting at tænke på, gennem oplevelser af den gode slags, når fundet mennesker som er til den slags. Frem for dem jeg har fundet indtil videre, dem der bliver store af at slå dem som er minde.... Har brug for at lære mennesker at kende i det virkelig liv som kan give mig troen igen på det gode i os mennesker, kan give mig tro på livet er det værd og sådan, som det var for mig før i tiden, da jeg havde penge nok til at købe mine venner :/ (og det var så grunden til jeg har valgt dem fra..... sku træls når man finder ud af hvor billige ens venner og familje er..... så nu må jeg finde de mennesker som ikek sælger sig billigt til hvad som helst, men kan finde æren og tilliden af at være ordenlige mennesker.
Og ja er måske naiv, men det har jeg ret til og intet galt i det... bare synd at det ligefrem kan blive farlig at være naiv når nu omgivet af så mange mennesker....

Det er sådan lidt om mine motiver og andet... nu skal jeg til at hjem fra biblioteket, det er også ved at være lige lovligt meget for mig at sidde her. En dag får jeg modet til at komme herforbi og kikke igen og så håber jeg at der er nogn mere høfelige mennesker som har svaret om der er nopgle flere svar.

Må nok sige at jeg er skuffet over at en så simpelt og ret så uskyldigt indlæg, kan få folks lyst til at nedgøre og hakke på frem i lyset... tænk at være så smålig...

Jeg vil ønske jer alle mange lange dage og lyse nætter på livets vandring. Må i se lys hvor mørke er.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Ved godt jeg skal blande mig uden om, men jeg kan ikke lade være med at ønske dig held og lykke med at finde nogle gode nye bekendtskaber. :D

og de svære slipper fri.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Held og lykke med dit projekt - lukket

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]