Frugthat skrev:
Tak for dit indlæg, T-1337.
Der er forskellige concerns, når det kommer til hosting og drift af sitet, hvilket også er derfor tingene er så sløve. Fx platformen, og at det er på frivilligbasis, og at det er rarest at kende folk personligt, hvis man overdrager den slags rettigheder til en anden.
Når det er sagt, tror jeg også at der vil være en velvillighed til at gøre et eller andet. Prøv at tage fat i Imp.
Det var så lidt. Jeg forstår udemærket komplikationerne ved at overdrage sådanne rettigheder til en fremmede, og forstår godt hvis det ikke kan lade sig at gøre. Tilbyder bare min hjælp hvis der er brug for den:)
Kan prøve at tage fat i Imp for at høre om der er brug for en med mine færdigheder i psy.dk's IT team.
Gæst skrev:
Hej,
forummet er så vidt jeg kan se ikke "custom programmeret" men derimod en ret ud af boksen udgave af phpbb. se
https://www.phpbb.com/Det der er brug for er derfor ikke så meget en programmør med kendskab til php men snarere en med kendskab til hosting af websteder. Det umiddelbare problem er at SSL certfikaterne udløber hver tredie måned og ikke bliver automatisk fornyet, hvilket giver nogle grimme fejlmeddelelser og utvivlsomt skræmmer mange brugere væk.
Der mangler formentlig også en del sikkerhedsopdateringer/patches til phpbb systemet.
Ah okay, altså jeg har erfaring med at arbejde med websteder, og mht hosting arbejder jeg både med websteder der bliver hostet on premise eller via en cloud service. Desværre har jeg som sagt ikke arbejdet med php, og ej heller phpbb så hvis det bliver relevant skal jeg først lige sætte mig ind i det.
Så tja måske har min erfaring relevans for psychedelia.dk's drift og videre udvikling, det kommer an på hvad der er brug for.
benjicube skrev:
Jeg jonglerer lige pt med en nyfødt og to gange flytterod, så har haft lidt rigeligt om ørene...
Men det skal selvfølgelig ikke gå ud over psychedelia!

Jeg har heldigvis en forholdsvis fredelig weekend foran mig, så jeg kan få kigget lidt på sagerne!
Tak for tålmodigheden <3
Først og fremmest tillykke med den lille! Dernæst vil jeg sige tak for din frivillige indsats for sitet, det er fedt at du gider det. Det giver ægte værdi for folk. Ved ikke hvor mange arbejdsopgaver der er på IT fronten, men er det noget du kunne bruge hjælp til?