Citat:
Det er forståeligt det er en svær tid på mange måder og jeg ved hvor svært det er at forlade den trygge boble som misbruget er trods dets forskellige negative outputs - giv det noget tid og reager når lysten til at få det afsluttet kommer.
Hvor er konen henne i alt dette er hun forstående over for at køre det videre i status quo?
Hej igen.
Har ikke kunne skrive herinde, da den hele tiden siger at der er en fejl og at jeg skal kontake diverse bla bla. Nu prøver jeg så igen. Jeg har ikke tager tramadol i over 2 uger. Har dog istedet skiftet lortet ud med morfin og er i dag oppe på 600 mg.
Skiftede til morfin fordi jeg syntes de skåner en for diverse abstinenser, som man får fra tramadol. Har ikke brainzaps og sådan. Nu er dagen så kommet til at jeg går den hårde tid i møde. I morgen prøver jeg at tage mig en kold tyrker igen for gud ved hvilken gang. Siger jo til mig selv at det er sidste gang hver gang. Har haft en utolig wvne til at bilde konen ind at jeg ikke tager noget, da de fysiske tegn mere eller mindre er forsvundet. Det plejede at være mine pupiller man kunne se det på, men de forbliver normale nu og skrumper ikke ind til ingenting. Muligvis derfor har jeg kunnet fortsætte mit misbrug. Har danset rundt på krykker med afsindig smerte de sidste tre uger grundet et forstuvet knæ (forstrukket ledbånd) og har serfor tilladt mig at tage det for smertelindring. Problemet er bare min tolerance er så høj og jeg hurtigt fik brug for større mængder for at tage smerten med det resultat at jeg kom i i klemme mht. mit misbrugsgen og mængden steg dag for dag. Har regnet mig frem til, at mængden på 600 mg er lig det samme som mit forbrug af tramadol var oppe på sidst. Faktisk lidt under

Hurra hurra. Anyway, ville bare lige give dig et heads up fordi jeg syntes du har været en god støtte og virket oprigtig i din bekymring. Tak for det! Hvis det lykkes denne gang så bliver det min sidste. Det har jeg besluttet mig for. Uanset Hvad! Har slettet min kontakt til lortet og skal ikke se vedkommende nogensinde igen.