sikke et godt argument
Hej jeg har lige været inde på den her side (
http://www.psychedelia.dk) og har erfaret, med sidens egen informationer, at der bliver produceret over 1kg psilocybin svampe om måneden af sidens brugere, disse brugere er på dette board og går ind for, ifølge dem selv, harm reduction og påstår samtidigt at der ikke er nogen form for narkohandel knyttet til boardet, dette tror jeg der er fordi der er ikke nogen der sidder og spiser 2-300gram svampe alene på en måned, og hvis dette endelig var tilfældet vil man jo mene at de givne personer ikke ville være istand til at give noget som helst fornuftigt råd om brug af stoffer. Siden har ligeledes en meget lav aldersgrænse - 13år - kan det godt passe at sådanne sider skal have lov til at eksistere i Danmark? Det er jo ikke fordi vi ikke har nok narkokriminalitet.
Håber i kan bruge mit udsagn til noget, i kan eventuelt maile mig hvis i ønsker mere information om denne side.
Ligeledes ved jeg at der er en/flere personer på sitet der sælger XTC og LSD.
Ved hjælp af denne side kan helt unge mennesker lære hvordan man fremstiller og bruger stoffer - menneskerne på siden giver udtryk for at de er de rene engle og at de hjælper folk - hvordan kan man hjælpe folk ved nærmest at presse, ved hjælp af lokkende "triprapporter", dem ud i et misbrug.
Personer på denne side har ligeledes adgang til meget stærke (u)lovlige psykoaktive substanser som AMT - n,n DMT - 5-MEO-DMT - 5-MEO-DIPT - 2c-t-7 - 2c-t-2, jeg kunne fortsætte listen ud i det uendelige, men dette er ikke pointen, pointen er at sådanne sider ikke burde eksistere.
Ligeledes er der folk på sitet der er udannede mennesker, pharmceuter, pædagoger osv osv, ganske normale uddannelser som det danske folk nok ikke er glade for at narko-misbrugere har.
her jeg forresten sendt til 15 forskellige aviser......