Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 17:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

c0ne skrev:
Lær at stave, det hedder "anyway" og det hedder "double".

Jeg havde egentlig tænkt mig ikke at deltage i denne tåbelige diskussion (selv om den nu er meget underholdende at læse). Men uanset hvor idiotiske folk nu må være, så lad da for fanden være med at slå ned på folks retskrivningskundskaber! Det er kraftedme for lavt.

Det er sgu da for nederen, hvis der sidder nogen, som ikke har lyst til at skrive indlæg, fordi de ikke lige fik 13 i diktat.

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
TheBo skrev:
c0ne skrev:
Lær at stave, det hedder "anyway" og det hedder "double".

Jeg havde egentlig tænkt mig ikke at deltage i denne tåbelige diskussion (selv om den nu er meget underholdende at læse). Men uanset hvor idiotiske folk nu må være, så lad da for fanden være med at slå ned på folks retskrivningskundskaber! Det er kraftedme for lavt.

Det er sgu da for nederen, hvis der sidder nogen, som ikke har lyst til at skrive indlæg, fordi de ikke lige fik 13 i diktat.

Jeg slog kun ned på hans restavning fordi han er sådan en fag og fordi han opfører sig så dumt.

Jeg har ikke slået ned på nogen andres herinde, selvom det sagtens ville være muligt eftersom der ikke er mange der staver godt.
Men det har jeg ikke brug for at gøre, når vi dog kommer til sådan en her person så er jeg sq ligeglad med om han bliver humiliated!

Så tag en slapper TheBo!

Svar med citat  
 Titel:
jeg er krafedme ligeglad med hvad i mener om mine reststavningsegnskaber - jeg skal nok få jer ned med nakken.

ha ha hah - måske jeg burde få en profil på DCF osse - så kan jeg ligsom smadre hans ry derinde osse ha ha ha ha

jeres fucking lorte board har ligsom været skyld i et dødsfald for ikke så længe siden, ung mand kører 37-årige ihjel, ung mand på svampe og ung mand medlem af psy.dk - hvad fortæller det om jeres lorte-politik ha ha hah i kan ik en skid

Svar med citat  
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Tja, siden vi ikke opfordrer nogen til at betjene tungt maskinel (herunder biler) i påvirket tilstand, så står den svipser sgu for hans egen konto. Det er jo tilladt at tænke sig en smule om, selvom man indtager stoffer, men det har du jo vist aldrig tænkt over, hva?

Det er jo heller ikke vores skyld, at du er blevet så totalt blæst oven i skallen, det er helt og holdent din egen skyld.

Svar med citat  
 Titel:
jeg har aldrig i mit liv taget stoffer, ved ikke vad i snakker om
og det er da jeres skýld, måske han aldrig hade hørt om svampe hvis det ik var for jer.

tag nu og vågn op taber narkomaner

og stop nu det banning der, det er spild af jers tid, tager mig kun 3 minutter og oprette ny bruger så det er sjov. ha ha ha hah ha ha ha

Svar med citat  
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Nåeh, så er det fordi din mor tabte dig et par gange da du var spæd? Måske din far skubbede hende ned ad trappen, i håbet om, at hun fik en abort... Det blev så desværre bare til en social abort istedet...

Men hov, ludere kender jo ikke deres kunder, så det kan ikke være det. Eller, mon ikke hun kender sin far. Så lyder det pludseligt meget mere plausibelt...

Svar med citat  
 Titel:
:lol: sikke et godt argument

Hej jeg har lige været inde på den her side (http://www.psychedelia.dk) og har erfaret, med sidens egen informationer, at der bliver produceret over 1kg psilocybin svampe om måneden af sidens brugere, disse brugere er på dette board og går ind for, ifølge dem selv, harm reduction og påstår samtidigt at der ikke er nogen form for narkohandel knyttet til boardet, dette tror jeg der er fordi der er ikke nogen der sidder og spiser 2-300gram svampe alene på en måned, og hvis dette endelig var tilfældet vil man jo mene at de givne personer ikke ville være istand til at give noget som helst fornuftigt råd om brug af stoffer. Siden har ligeledes en meget lav aldersgrænse - 13år - kan det godt passe at sådanne sider skal have lov til at eksistere i Danmark? Det er jo ikke fordi vi ikke har nok narkokriminalitet.
Håber i kan bruge mit udsagn til noget, i kan eventuelt maile mig hvis i ønsker mere information om denne side.

Ligeledes ved jeg at der er en/flere personer på sitet der sælger XTC og LSD.

Ved hjælp af denne side kan helt unge mennesker lære hvordan man fremstiller og bruger stoffer - menneskerne på siden giver udtryk for at de er de rene engle og at de hjælper folk - hvordan kan man hjælpe folk ved nærmest at presse, ved hjælp af lokkende "triprapporter", dem ud i et misbrug.

Personer på denne side har ligeledes adgang til meget stærke (u)lovlige psykoaktive substanser som AMT - n,n DMT - 5-MEO-DMT - 5-MEO-DIPT - 2c-t-7 - 2c-t-2, jeg kunne fortsætte listen ud i det uendelige, men dette er ikke pointen, pointen er at sådanne sider ikke burde eksistere.

Ligeledes er der folk på sitet der er udannede mennesker, pharmceuter, pædagoger osv osv, ganske normale uddannelser som det danske folk nok ikke er glade for at narko-misbrugere har.

her jeg forresten sendt til 15 forskellige aviser......

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Du så sød....

Svar med citat  
 Titel:
jeg er kæmpesød ha ha ha ha

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Khaki-kaos/shaman/u-mennesket/elvenraver/jubel-idiot#1: Aviserne kender udemærket godt psychedelia i forvejen så jeg tror ikke at du kommer så langt med dit fantastiske læserbrev - som forresten er så elendigt skrevet at jeg tvivler på at de kigger mere end 2 sekunder på det.

Få nu noget professionel hjælp og hold op med at at spilde din tid på det her mudderkastning som ikke fører nogen steder hen.

Mvh Jonas!

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Bliver der virkeligt solgt alle de slags narko herinde ? Jeg har da ellers været i mangel af LSD i adskillige mdr ! Det er fandme un-fair at det kun er special brugere der får den slags tilbud !

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Synes jeg da også så..

De har vel et hemmeligt narkosalgsforum kun for de indviede...
Eller..

FFS kid (elven, psyborg, shaman osv osv bla bla) gå ud og spil den af og kom af med trykket.. Det har du da vidst brug for

Svar med citat  
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Haha, du er sgu sjov... Hvis en journalist måtte finde den mail interessant, så er han/hun nok alligevel ikke den største trussel imod psy.dk. Desuden så kan vi godt bruge lidt mere debat om vores mål, nemlig harm-reduction, og til det formål virkede de sidste læserbreve du sendte til aviserne jo ganske godt...

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
khaki-kaos skrev:
Personer på denne side har ligeledes adgang til meget stærke (u)lovlige psykoaktive substanser som AMT - n,n DMT - 5-MEO-DMT - 5-MEO-DIPT - 2c-t-7 - 2c-t-2, jeg kunne fortsætte listen ud i det uendelige, men dette er ikke pointen, pointen er at sådanne sider ikke burde eksistere.

her jeg forresten sendt til 15 forskellige aviser......

bevis det smarte

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hør nu her Khaki-spasser... Er du virkelig så fatsvag at du tror at en sølle SSL-gateway beskytter dig?

Hvis det ikke er gået op for dig, så bliver den udbudt af vores hosting-firma (duh!), og det kræver faktisk ikke andet end ét enkelt telefonopkald til dem at få dem til at kigge deres serverlogs igennem for at give mig IP'en der forbinder gennem den.

Lad det være dig en advarsel.

Svar med citat  
 Titel:
Dextrose skrev:
Hør nu her Khaki-spasser... Er du virkelig så fatsvag at du tror at en sølle SSL-gateway beskytter dig?

Hvis det ikke er gået op for dig, så bliver den udbudt af vores hosting-firma (duh!), og det kræver faktisk ikke andet end ét enkelt telefonopkald til dem at få dem til at kigge deres serverlogs igennem for at give mig IP'en der forbinder gennem den.

Lad det være dig en advarsel.

Vedkommende kender jeres gateway. Er i sikre på at manden ikke også ejer jeres server og retter IP-adresser i databasen ? Har i overhovedet tjekket de pågældende IP-er ? Er de delte, dynamiske eller faste. Mange løse ender her..
http://www.webopedia.com/TERM/I/IP_spoofing.html

Svar med citat  
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Hvis han ejede vores server og ville se os lukket, så havde han nok gjort det på andre måder end at spamme os med dårlige argumenter og sure barnagtige opstød ;)

Vi brugte i en kort overgang vores SSL her på siden, og ER/psyborg/spasserbarn/etc... har bookmarket den, og kan deror poste lidt lort her. Men som Dex påpeger, så kan vi jo til hver en tid få fat i hans IP.

Svar med citat  
 Titel:
Ok. tak for svaret.

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Ignorer dog staklen. Lad være med at reagere på hans indlæg. Han lever jo åbenbart af reaktionerne.

Og så er det i øvrigt lidt grineren at læse hans gamle indlæg. "Næ, næ, jeg er sgu ikke fucked". :roll:

Svar med citat  
 Titel:
Syntes i skulle tage og tjekke de IP's - jeg poster kun fra vores bibliotek i disse tider, så tjek den ip - find ud af at jeg ikke har en fucking skid med den spasser at gøre.

Jeg blev vistnok bannet fordi jeg svinede halifaxx til i en PM - det er da fair nok, men så pågrund af min ex-kammie så skal det hele fuckes op og jeg er nået til point of no return..

Hvordan fanden tror i at jeg har det med det?

Hvordan fanden tror i at jeg har det med at jeg bliver truet med politiet?

Tror i godt nok at jeg kunne finde på alt det lort som fjolset gør?

Spørg lige jer selv om jeg nogensinde har gjort andet end at være lidt for reckless i min information om dråx?

Men tak for tilliden gutter/gutinder, mange tak.

Nu må i squ tage jer sammen.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]