Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 07:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 73 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Jeg synes du skal lave dit eget psychedelia, hvor alle skal opgive CPRnr og navn før de kan komme til at debattere. Så kan man tale om hvor farligt det er at have en hjemmeside, hvor ejeren, i samråd med moderatorer, bestemmer reglerne.
Faktum er, at når man behandler et så kontroversielt et emne som stoffer, er der mange der med god grund er bange for repressalier. Det må du vel kunne forstå?
At man ikke vil fyres fra sit job eller lignende, fordi man hænger ud på et forum, hvor fokus er HR af stoffer - og ens boss ikke er lige så oplyst om dem som en selv..

Men, du virker til at være kørt fast i din egen rille, god vind med det..
/ Frugt out

Og du virker som et meget ufølsomt menneske...
et som ikke har forstået hvad det går ud på... synd du ikke har mere omsorgsfølse for andre.... meget bekymrende :(
Farligt...

Svar med citat  
Faktum er, at når man behandler et så kontroversielt et emne som stoffer, er der mange der med god grund er bange for repressalier. Det må du vel kunne forstå?

Hvad er du bange for.. hvad er det du synes er farligt ved denne side?
At man ikke vil fyres fra sit job eller lignende, fordi man hænger ud på et forum, hvor fokus er HR af stoffer - og ens boss ikke er lige så oplyst om dem som en selv..

/ Frugt out

Det er jo kun hvis du gør det i arbejdstiden.... loven forhindrer jo din arbejdsgiver i at stalke dig i din fritid så der er du beskyttet.... er du måske en smule lidt for paranoid?
Man skal jo arbejde i arbejdstidn, ikke hænge på nettet og skrive og læse om stoffer.... Så beder man jo lidt selv om det....

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hey alis, smider du ikke lige et link til din facebook profil?

Nej vel?

Svar med citat  
Prøv det, Alis!

http://bit.ly/rQ8eyv

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg synes også folk på gaden skulle begynde at gå med navneskilt... Får sygt noieren over ikke at vide hvad de hedder og hvor de bor når de kigger på mig og taler til mig... Puha, farlige fremmede mennesker...

Drop din selvmedlidenhed... Internettet er et farligt sted og hvis man ikke begår sig derefter kommer man galt afsted. Punktum.

Svar med citat  
Hey alis, smider du ikke lige et link til din facebook profil?

Nej vel?

Du kan finde mig under Alis Fornagard

Som sagt har jeg ikke noget at skjule og har ret....

Hvad med dig... er du bange for noget her på siden siden du ikke tør.... synes du også siden er farlig?

Hvorfor jeg tør... tja.. for dem som vil er det jo nemt at find frem til brugere... og det er dt farlige... at siden giver udtryk for at beskytte bruger bare om man ikke bruger sit rigtige navn.... men når admins og andet godtfolk også er fiktive personer og i skjul... så er det ikke engang sikkert længere når man så ikke kan klage over dårlige stalkere og dem som misbruger skjulte identiteter...

Men kik gerne min facbook profil, ved der er mange som intreserer sig for mig og sådan er det bare og derfor siden er farlig for folk som mig.... nogle er bare mere intresante end andre.

Så grumt at spørge om nogt du tror et andet svar på... hvor dum føler du dig nu?

Men nu ved du hvordan din antagelse er ude af drift og du skyder ved siden af....

Hvorfor tror du ikke jeg tør det?

Er du selv bangen for denne side?

Eller ville du bare prøve at håne mig?

F

Svar med citat  
Jeg synes også folk på gaden skulle begynde at gå med navneskilt... Får sygt noieren over ikke at vide hvad de hedder og hvor de bor når de kigger på mig og taler til mig... Puha, farlige fremmede mennesker...

Drop din selvmedlidenhed... Internettet er et farligt sted og hvis man ikke begår sig derefter kommer man galt afsted. Punktum.

Det behøver ikke være farligt....

Hvor paranoid er du egentlig?

Er du kun en joke?
Hvorfor blander du dig i seriøse ting når du ikke tager det seriøst.... hvor er din respekt henne?

Alm omgangstone må du da kunne finde ud af om end du ikke tør at være dig selv på denne farlige side...

Svar med citat  
Prøv det, Alis!

http://bit.ly/rQ8eyv

Øhhh, du er sku godt dum..... man trykker ikke på links på sider som det her, man ved aldrig hvad der følger med :()
Sku da skide farligt med de folk der sidder herinde og kan skjule sig...

Tæls at det skal være sådan.
At det skal blive farligt at trykke på links og sådan da man ikke kan klage ellr gøre opmærksom på sådan noget... for tænk om du nu var en af pusherne de gerne vil beskytte....

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
https://www.facebook.com/Buttkrakenz
jeg er 20 år gammel, jeg bor i kolding, du kan finde mig på de sædvanlige bumse steder. jeg har gået på privat skole i kolding, efterskole i lunderskov. min yndlings farve er blå, jeg har en kat, som hedder sebastian.

FUCK MAN, JEG DØR NU, DE KOMMER OG SLÅR MIG IHJEL ALIS, ALLE DE FARLIGE PSYCHEDELIA BRUGERE, DU MÅ HELLERE RINGE EFTER POLITIET, KAN HØRE ODDER SAVLE PÅ DEN ANDEN SIDE AF DØREN :((

folk har ikke noia, de har bare et liv ved siden af

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Du får ikke noget ud af at blive ved, Alis.

Jeg kender ikke dig og du kender ikke mig, ligesom mange andre mennesker i denne verden - og sådan er det bare.
Nu har du tydeligt givet udtryk for hvad du føler og tænker om denne side og dens brugere, hvorfor så ikke stoppe her?

Desuden tager du grueligt fejl mht. at alle folk herinde er onde og kriminelle. Der er faktisk en del brugere, som ikke engang ryger en joint, men højst drikker alkohol og ikke gør andre mennesker fortræd. Hvordan kan du med god samvittighed anklage disse mennesker for at være kriminelle og onde?

Var det ikke en idé at du fandt noget andet at bruge din tid på - og så komme videre i dit liv? I stedet for at sidde fast i den samme diskussion som ikke fører nogen vegne - for nogen parter.

Jeg siger ikke du er et dårligt menneske, syg eller noget som helst andet. For jeg ved slet ikke hvem du er og behøver heller ikke at vide det, for det ændrer ikke på mit liv - hverken positivt eller negativt.
Desuden tager jeg ikke parti i den her diskussion, jeg syntes bare det er en skam at folk skal spilde deres tid og energi på at kaste med lort, uden egentlig at vide hvorfor og uden mål.

Hvis du vil have en fornuftig debat/diskussion kørende, så vil jeg anbefale at du tager dig god tid til at skrive et gennemtænkt indlæg, med citater og konkret information, så andre har en chance for at se en sammenhæng. Hele den her tråd er så kaotisk, forvirrende og meningsløs at den lige så godt kunne have været ikke-eksisterende. Det er godt du vil give udtryk for hvad du føler og tænker - og det skal du have lov til.
Men så husk at komme med konkret information omkring de ting der har givet dig en dårlig oplevelse. Det nytter ikke bare at sige at psychedelia er noget lort og så lade den ligge der. Kom med konkrete eksempler på tråde eller indlæg som du har fundet stødende eller upassende.

Du kan heller ikke bare sige at biler er noget lort, uden at forklare hvorfor du syntes de er noget lort og mere konkret, hvilke biler der er en torn i øjet på dig.

Fred være med dig - jeg håber du opdager hvor stort et tidsspilde alt det her er og finder noget andet at bruge din tid, energi og dit liv på.

De bedste hilsener.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
psykose

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
Alis, jeg er virkelig ked af at kæden tydeligvis er hoppet af, jeg aner ikke hvad denne side har gjort dig siden at du har set dig sur på den, for du svarer ikke på nogen af de spørgsmål som bliver stillet dig....

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Billede

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 73 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]