Ganske normal? Du er jo psykopat...
Citat:
som jeg sagde tidligere, lidt svært at nå alle gennem nettet, let røven, få jeres ansigt kendt og hold nogle foredrag, men så meget går i måske ikke op i det?
Hvorfor beder du folk om at tage ud og besøge skoler? Fatter du ikke hvor stort et arbejde det er? Og iflg. dine udsagn er der jo ingen på psychedelia der ved noget om HR.. Hvorfor tager du ikke selv på skolebesøg, når du er så meget klogere end alle os andre?
Citat:
Men i laver jo ikke noget ulovligt vel? Så hvad er det egentligt i er bange for?
Alle her på siden foretager sig noget ulovligt en gang imellem, og det inklusive dig, men det har ikke noget med psychedelia at gøre...
Citat:
Og Halifux(boys) kunne vist ikke klare min sviner, men sådan går det jo, den mindre smarte bliver jordet af den lidt mere smarte.
Hali indså vel bare at de eneste der kan tale fornuft til dig er skt. hans-crewet... Jeg vil mene at alle ser DIG som den mindre smarte...
Citat:
lad være med at kalde mig for et dårligt eksempel, hvad kunne i gøre for Zonker? ikke en skid, han døde og det var det.... hvem mon den næste bliver?
Men Zonker var i det mindste ikke hadet af flere tusinde mennesker, han havde et normalt hoved, og han døde af noget ingen kunne forudsige eller gøre noget ved...
Hvis jeg skal komme med et ærligt gæt, så tror jeg det bliver dig der dør næste gang..
Sådan som du taler til folk, og røvrender dine venner... Det går galt!!
Citat:
så fuck dig fanny, og tag kødfløjten ud af kæften når du snakker , fucking luder
Jeg tror sku det er dig der har en kødfløjte galt i halsen.. Du har jo fået delirium af iltmangel, spasser!
Tal pænt til damerne, specielt fanny! Hvad har hun nogensinde gjort dig, eller nogen andre?
Citat:
Forresten så gælder det samme for dig som for halifux(boys) du kan bare tage toget til Arden, ring når du er der og så kan vi jo snakke om det mand til mand, eller smadre hinanden hvis det er det som du lyster, ikke første gang jeg havner i den situation og helt sikkert ikke sidste gang, nok kan man være en fredselskende technofreak, men jeg tror kun på fred gennem styrke.
Tag dog på broen.. Det er der du hører hjemme...
Jeg kunne blive ved i en evighed, men så vage argumenter gider jeg ikke at spilde mere tid på...
Du er, og vil altid være, en skizofren taber... Du ved det, og du kan ikke gøre noget ved det... Du kan ligesågodt lægge dig til at dø... Du vil aldrig opnå noget her i livet, andet end at få folk til at hade dig...
Nå ja, og fuck dine 11 dage... Ingen tror på Elvencaust alligevel...