Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 sep 2025 00:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Site Admin

Citat:
Tror i virkelig at i kan nå særlig mange igennem nettet, i drømmer og i ved det jo godt ikke?

Den bemærkning er lidt sjov :) Specielt når "alle ved", at nettet er en døgnflue og et medie helt uden muligheder...

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
slim skrev:
og jeg er skræmme eksemplet, en ung mand der passer sin skole og får middelgode karakterer? ja helt sikkert, det er mig der er skræmme eksemplet.

Ja, du er og har længe været "ham den fuckede der ødelagde sin hjerne" og du beviser det gang på gang.

slim skrev:
Indrømmet jeg har været ude at flyve og har været tæt på ikke at kunne lande, nok derfor jeg ved hvad jeg snakker om.

Yessir, så hvis alle gik fuldstændig overbord og smadrede sig selv som du har gjort ville verden være et bedre sted? Du er sgu da for sær Elven.

slim skrev:
lad være med at kalde mig for et dårligt eksempel, hvad kunne i gøre for Zonker? ikke en skid, han døde og det var det.... hvem mon den næste bliver?

Luk røven, at der ikke var nogen herfra der kunne hjælpe Zonker kan du ikke bebrejde os for.
Og lad så være med at tage hans navn i din beskidte mund igen knægt!

slim skrev:
og ja om 11 dage sender jeg listen til politiet, og til hvem end jeg lige kan finde en email-adresse på, og selvfølgelig osse til sst og så vil jeg da skide på at jørn ege er med jer, han sidder snart ikke på sin post alligevel

Planlægger du da at overtage landet med din hær af villige amerikanere der vil overspamme alle vores offentlige hjemmesider? Lykke til, kan du ikke eventuelt gøre tape ulovligt når du er igang - vi ved jo allesammen godt hvad det bliver brugt til...?

slim skrev:
så fuck dig fanny, og tag kødfløjten ud af kæften når du snakker , fucking luder

Kender du Fanny? Nej? I så fald lad være med at svine hende til, jeg har kun mødt hende en gang men har et overordentligt positivt syn på hende, psychedelias yndlings heks er fredet!
Derudover tvivler jeg på at hun tager din sviner særlig hårdt, det ville jeg ihvertfald ikke gøre hvis den kom fra dig - det er da snarere et kompliment som jeg vil tolke som om at man er på rette vej!

Og så vil jeg forresten godt tilføje at du er GRIM og har fodsvamp, tag den!

PS: Kan du ikke også tilføje mig til den liste du har? Så er du bare super! :)

Mvh Jonas!

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg synes faktisk vi skal oprette et ekstra forum herinde hvor ER kan få lov at være moderator, det skal hedde "Skizoens hjørne" og beskrivelsen kunne være "Aben er løs så hold hænder og genstande væk fra skærmen og tag alt med et kilo salt!".

Gi'r du et kys? Vi kunne jo. evt begynde på lidt cybersex hvis du er frisk!
Du virker som en standup-guy som altid er frisk på sjov!

Mvh Jonas!

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

nu har jeg jo ikke lige købt nogle stoffer af dig vel?
lidt svært at smide dig på en liste over folk jeg VED der sælger stoffer, tror du jeg kommer med tomme trusler? nææææeh, det gør han ikke

btw

ZONKER - ZONKER - ZONKER - ZONKER - ZONKER - ZONKER
var en fortabt junkie, godt vi er af med ham ikke :lol:

jeg pissede squ i bukserne da du kaldte mig knægt, knægt!

:lol: og :lol:

kan fandme ikke tage jer seriøst, og i kan heller ikke tage mig seriøst, men hov, jeg kender squ mange der har været mere fucked end mig, forskellen på mig og dem er at jeg er temmelig normal nu, men i jeres øjne er det jo unormalt at børn ikke tager dope ikke?

det med at nettet er en døgnflue :lol: tror ikke at du har meget hjerne når du får den mening ud af det jeg skrev, hvor mange medlemmer har denne side og hvor mange unge mennesker er der i DK?

tænk lidt over den ikke?

hvor mange unge mennesker går lige på nettet inden de køber den E-pille som dealeren tilbyder dem ved den der fest/halfest/bytur osv osv osv.

Nej foredrag i skoler ville give noget..... men i er måske bange for at blive set ned på? jeg er ikke, specielt ikke af en flok tabere som jer...

ZONKER ZONKER ZONKER ZONKER ZONKER
en ussel narkoman der led den helt rigtige død :lol: jeg er da glad for at jeg ikke var på siden da det skete, fordi jeg får skyldfølelse bare jeg ser en dratte om til en technofest - det gør måske mig til det dårlige eksempel eller måske det jer der bare tramper videre der er det dårlige eksempel :lol: jeres logik er mig meget fjern og jeg må squ indrømme at denne side har været oppe til diskussion en del gange i vores samfundsfags timer, det er jo ikke kun mig der syntes at i er en flok møgaber, måske derfor andre boards refererer til denne side som en børnehave :lol: fedt at have det siddende på en hva?

ZONKER ZONKER ZONKER i min beskidte mund ZONKER ZONKER ZONKER fuck jeg er bange for dig

forresten så gælder det samme for dig som for halifux(boys) du kan bare tage toget til Arden, ring når du er der og så kan vi jo snakke om det mand til mand, eller smadre hinanden hvis det er det som du lyster, ikke første gang jeg havner i den situation og helt sikkert ikke sidste gang, nok kan man være en fredselskende technofreak, men jeg tror kun på fred gennem styrke.

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Ganske normal? Du er jo psykopat...

Citat:
som jeg sagde tidligere, lidt svært at nå alle gennem nettet, let røven, få jeres ansigt kendt og hold nogle foredrag, men så meget går i måske ikke op i det?

Hvorfor beder du folk om at tage ud og besøge skoler? Fatter du ikke hvor stort et arbejde det er? Og iflg. dine udsagn er der jo ingen på psychedelia der ved noget om HR.. Hvorfor tager du ikke selv på skolebesøg, når du er så meget klogere end alle os andre?

Citat:
Men i laver jo ikke noget ulovligt vel? Så hvad er det egentligt i er bange for?

Alle her på siden foretager sig noget ulovligt en gang imellem, og det inklusive dig, men det har ikke noget med psychedelia at gøre...

Citat:
Og Halifux(boys) kunne vist ikke klare min sviner, men sådan går det jo, den mindre smarte bliver jordet af den lidt mere smarte.

Hali indså vel bare at de eneste der kan tale fornuft til dig er skt. hans-crewet... Jeg vil mene at alle ser DIG som den mindre smarte...

Citat:
lad være med at kalde mig for et dårligt eksempel, hvad kunne i gøre for Zonker? ikke en skid, han døde og det var det.... hvem mon den næste bliver?

Men Zonker var i det mindste ikke hadet af flere tusinde mennesker, han havde et normalt hoved, og han døde af noget ingen kunne forudsige eller gøre noget ved...
Hvis jeg skal komme med et ærligt gæt, så tror jeg det bliver dig der dør næste gang..
Sådan som du taler til folk, og røvrender dine venner... Det går galt!!

Citat:
så fuck dig fanny, og tag kødfløjten ud af kæften når du snakker , fucking luder

Jeg tror sku det er dig der har en kødfløjte galt i halsen.. Du har jo fået delirium af iltmangel, spasser!
Tal pænt til damerne, specielt fanny! Hvad har hun nogensinde gjort dig, eller nogen andre?

Citat:
Forresten så gælder det samme for dig som for halifux(boys) du kan bare tage toget til Arden, ring når du er der og så kan vi jo snakke om det mand til mand, eller smadre hinanden hvis det er det som du lyster, ikke første gang jeg havner i den situation og helt sikkert ikke sidste gang, nok kan man være en fredselskende technofreak, men jeg tror kun på fred gennem styrke.

Tag dog på broen.. Det er der du hører hjemme...

Jeg kunne blive ved i en evighed, men så vage argumenter gider jeg ikke at spilde mere tid på...

Du er, og vil altid være, en skizofren taber... Du ved det, og du kan ikke gøre noget ved det... Du kan ligesågodt lægge dig til at dø... Du vil aldrig opnå noget her i livet, andet end at få folk til at hade dig...

Nå ja, og fuck dine 11 dage... Ingen tror på Elvencaust alligevel...

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

flex skrev:
Ganske normal? Du er jo psykopat...

Citat:
som jeg sagde tidligere, lidt svært at nå alle gennem nettet, let røven, få jeres ansigt kendt og hold nogle foredrag, men så meget går i måske ikke op i det?

Hvorfor beder du folk om at tage ud og besøge skoler? Fatter du ikke hvor stort et arbejde det er? Og iflg. dine udsagn er der jo ingen på psychedelia der ved noget om HR.. Hvorfor tager du ikke selv på skolebesøg, når du er så meget klogere end alle os andre?

Citat:
Men i laver jo ikke noget ulovligt vel? Så hvad er det egentligt i er bange for?

Alle her på siden foretager sig noget ulovligt en gang imellem, og det inklusive dig, men det har ikke noget med psychedelia at gøre...

Citat:
Og Halifux(boys) kunne vist ikke klare min sviner, men sådan går det jo, den mindre smarte bliver jordet af den lidt mere smarte.

Hali indså vel bare at de eneste der kan tale fornuft til dig er skt. hans-crewet... Jeg vil mene at alle ser DIG som den mindre smarte...

Citat:

Men Zonker var i det mindste ikke hadet af flere tusinde mennesker, han havde et normalt hoved, og han døde af noget ingen kunne forudsige eller gøre noget ved...
Hvis jeg skal komme med et ærligt gæt, så tror jeg det bliver dig der dør næste gang..
Sådan som du taler til folk, og røvrender dine venner... Det går galt!!

Citat:

Jeg tror sku det er dig der har en kødfløjte galt i halsen.. Du har jo fået delirium af iltmangel, spasser!
Tal pænt til damerne, specielt fanny! Hvad har hun nogensinde gjort dig, eller nogen andre?

Jeg kunne blive ved i en evighed, men så vage argumenter gider jeg ikke at spilde mere tid på...

Du er, og vil altid være, en skizofren taber... Du ved det, og du kan ikke gøre noget ved det... Du kan ligesågodt lægge dig til at dø... Du vil aldrig opnå noget her i livet, andet end at få folk til at hade dig...

jeps jeg er en psykopat, det lønner sig at være følelseskold og genial, som jo er nogle af de træk en psykopat har, jeg har heller ingen samvittighed(derfor jeg får nedtur når folk falder om til technofester) tror du skal tjekke dine ord før du bruger dem ikke, eller læs lidt psykologi.
måske mener du bare at jeg har psykotiske træk, og hvad så, hvis man ikke er lidt psykopat ligner man jo ikke resten af verdenen og så er man jo udenfor ikke?

Røvrender mine venner :lol: jeg røvrender kun folk jeg ikke kender men der er jeg osse et svin, hvis jeg kan tage røven på en eller anden netjunkie for både penge og stoffer så er jeg klar, og hvad har nogen gjort ved det? ikke en skid! hvorfor? enten er folk bange bare ved synet af mig eller osse er der ikke nogen der savner 100 knalder og 10.000 kroner :lol: tror det er det med mit udseende og frygten for hvad jeg kan finde på fordi der er squ da ikke nogen der ikke savner 10.000 kroner og 100 knalder, så det er temmelig godt klaret af en på 1.64, men hvad fanden, bare det er 1.64 der er lavet af stål og bomber så virker det jo nok, eller måske det var de folk jeg har bag mig der skræmmer folk, men det er der jo osse grund til ikke :lol: nåeh nej jeg har jo ingen venner, så er det squ nok de 1.64 der gør folk bange, eller så er det frygten for smerter i kuglerne der skræmmer dem væk, ved squ ikke, jeg har venner nok, hvorfor anskaffe sig flere, ender med at man selv bliver røvrendt.

Jeps jeg er unormal, ham den superfuckede, der alligevel har hus og kæreste og det har jeg haft i 4 år nu, hvor efterlader det jeres mening? et sted i et lokum på en junkiestation nær amager.

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
flex skrev:
Ingen tror på Elvencaust alligevel...

Sorry for offtopic (hvis det er muligt med ER) men Elvencaust er det fedeste udtryk længe :lol:

Svar med citat  
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Som et kuriosom kan nævnes
Citat:
SFL § 281
For afpresning straffes, for så vidt forholdet ikke falder ind under § 288 ::Røveri::,
1) den, som, for derigennem at skaffe sig eller andre uberettiget vinding, truer nogen med vold, betydelig skade på gods eller frihedsberøvelse, med at fremsætte usand sigtelse for strafbart eller ærerørigt forhold eller åbenbare privatlivet tilhørende forhold,
2) den, som truer nogen med at anmelde eller åbenbare et strafbart forhold eller med at fremsætte sande ærerørige beskyldninger for derigennem at skaffe sig eller andre en vinding, der ikke er tilbørligt begrundet ved det forhold, som har givet anledning til truslens fremsættelse.
(..)
De i §§ 276 og 278-283 nævnte forbrydelser straffes med fængsel indtil 1 år og 6 måneder

:lol:

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Citat:
tror du skal tjekke dine ord før du bruger dem ikke, eller læs lidt psykologi.
måske mener du bare at jeg har psykotiske træk, og hvad så, hvis man ikke er lidt psykopat ligner man jo ikke resten af verdenen og så er man jo udenfor ikke?

Men det er derimod med god grund at du kalder Fanny for en luder, eller hvad?

Citat:
eller måske det var de folk jeg har bag mig der skræmmer folk, men det er der jo osse grund til ikke

Den eneste der står bag dig er den rygmærkede taber der puler dig!

Citat:
Jeps jeg er unormal, ham den superfuckede, der alligevel har hus og kæreste og det har jeg haft i 4 år nu, hvor efterlader det jeres mening? et sted i et lokum på en junkiestation nær amager.

Kan du ikke få din kost til at skrive herinde så? Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg du bor på det før-nævnte lokum på amager... Og at din kæreste hedder Brian!
Og hvis det virkelig er sandt, så gad jeg godt vide hvad hun ville sige til din opførsel :)

Desuden, drop tanken om at få børn... Du er selv et barn, og børn skal ikke opfostres af børn... Og slet ikke af dig!
Og hvis du endelig får et barn, så vil jeg godt sætte en hund på at det bliver en hermafrodit-spasser, der aldrig lærer at sige andet end "tag mig hårdt i rektalen"!

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
slim skrev:

ZONKER - ZONKER - ZONKER - ZONKER - ZONKER - ZONKER
var en fortabt junkie, godt vi er af med ham ikke :lol:

ZONKER ZONKER ZONKER ZONKER ZONKER
en ussel narkoman der led den helt rigtige død :lol: jeg er da glad for at jeg ikke var på siden da det skete, fordi jeg får skyldfølelse bare jeg ser en dratte om til en technofest - det gør måske mig til det dårlige eksempel eller måske det jer der bare tramper videre der er det dårlige eksempel :lol: jeres logik er mig meget fjern og jeg må squ indrømme at denne side har været oppe til diskussion en del gange i vores samfundsfags timer, det er jo ikke kun mig der syntes at i er en flok møgaber, måske derfor andre boards refererer til denne side som en børnehave :lol: fedt at have det siddende på en hva?

ZONKER ZONKER ZONKER i min beskidte mund ZONKER ZONKER ZONKER fuck jeg er bange for dig

.

Det der var over stregen, og det ved du godt selv. Jeg havde en ven gennem hele livet, der får et par år siden døde, narkorelateret dødsårsag.. Hvis du kørte der der show på mig, om ham, havde jeg brugt resten af mine dage på at gøre dit liv til et helvede.

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

thafreak skrev:
Det der var over stregen, og det ved du godt selv. Jeg havde en ven gennem hele livet, der får et par år siden døde, narkorelateret dødsårsag.. Hvis du kørte der der show på mig, om ham, havde jeg brugt resten af mine dage på at gøre dit liv til et helvede.

True dat!

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Fik lige en dejlig PM fra ER hvor han bekræfter at han er frisk på at udnytte min gat - fantastisk jeg glæder mig allerede til at vi kan holde en hyggelig velkommen-tilbage fest for ham! :mrgreen:

Mvh Jonas!

Edit: KNÆGT

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

elvencaust *lol* fandme godt fundet på - kunne ikke have gjort det bedre selv.

og hvad vil i få ud af at anmelde mig til politiet? jeg giver jer et forslag om noget i burde gøre for at få siden til at fungere bedre, at i ser det som en trussel er jeres egens hjerne lorte opspind.

1: Jeg har ikke noget med nogle rockere at gøre, ved ikke hvor i får den ide fra, har ikke truet nogen med tæsk, jeg har bare spurgt om visse personer vil komme til arden for lissom at snakke om det, at jeg foreslog at vi kunne smadre hinanden var da kun for at se om der var nogle der vil slås - det er der jo så - ellers kan man squ da ikke opfatte det jeg skrev som en trussel.

2: KOM NU GØR MIT LIV TIL ET HELVEDE, det vil jeg fandme godt se :lol:

3: Min kæreste hedder kurt ikke brian og det eneste rygmærke han har er sin tatovering på ryggen hvor der står "slap me silly and call me a fruitcake" står lige ovenover "jeg elsker at give halifux den i nummeren" og under "flex elsker at få pik i kæften" ved siden af "flex drikker sperm som vi andre drikker vand"

4: og så tror i at jeg bliver sur over i hakker på mig og damen :lol: jeg har jordens dejligste kæreste, i må være misundelige.

og til sidst

ZONKER VAR EN TABER FORDI DET ER KUN TABERE DER DØR AF NOGET DER HAR MED STOFFER AT GØRE

damn jeg hygger mig

NOT.P.L.U.R der *lol*

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Gå nu til lægen for satan!

/me synger en godnatsang for ER

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
HAHAHA, så faldt masken endelig, din ynkelige taber.

Elven Raver skrev:
Mine krav.

DIGITAL SIGNATUR på siden
ALDERSGRÆNSE PÅ 18 ÅR

Du er ikke i nogen som helst position til at stille krav. Hvis du gjorde det meget ydmygt, kunne du måske få lov til at fremsætte et forslag eller to. Desuden er det latterlige ting at ville have på Psychedelia. Digital signatur vil gøre at de som siden helst vil nå ud til ikke tør komme her. Det skal være et fristed hvor man kan henvende sig anonymt. Aldersgrænsen på 18 år ville ødelægge Psychedelia's mulighed for at informere de som har aller mest brug for det. Jeg synes selv det ville være fantastisk hvis folk kunne vente med at afprøve nogen former for stoffer før de var 18 - men sådan fungerer verden desværre ikke. Derfor er det bedste vi kan gøre at informere alle så godt som vi nu kan, så risikoen for at folk kommer til skade minimeres.

Elven Raver skrev:
hvorfor er det topic i fuck forummet blevet fjernet?
er i bange for sandheden om boardet?

Fordi voldstrusler er ulovlige og under lavmålet på denne side. Vi har været rare og fjerne dine indlæg istedet for at anmelde dem. Men de er naturligvis gemt godt til den dag vi får for meget af dine rablerier, og beslutter os for at det er til alle's bedste at du bliver bragt i forvaring.

Elven Raver skrev:

Alle som indtager substanser som er på listen over euforiserende stoffer gør noget ulovligt som tingene er idag. Derud over udsættes alle former for stofbrugere for en kraftig stigmatisering fra samfundet, som for eksempel typisk kan være problemer med kommende arbejdsgivere. I hvert fald i mange højere stillinger laves der ofte lidt research omkring personer der søger jobbet, og det er ikke fedt hvis man som det første popper op som moderator på en stofrelateret side - på grund af de fordomme samfundet har overfor alle som bruger substanser der er blevet gjort ulovlige.

Elven Raver skrev:

Det er vi måske også nogen som arbejder på?

Elven Raver skrev:
hey jeg er ganske normal, det er squ da ikke mig der syntes at børn skal have lov at bruge stoffer vel?
Det mener vi absolut heller ikke. Vi mener at ingen, heller ikke unge under 18, som vælger at prøve stoffer, skal risikere livet fordi de ikke kan finde reél information om emnet. Og nej, du er ikke normal. Punktum.

Elven Raver skrev:
jeres logik er mig meget fjern og jeg må squ indrømme at denne side har været oppe til diskussion en del gange i vores samfundsfags timer

HAHAHA! Så må vi sgu have gjort noget galt, hvis Psychedelia ligefrem bliver talt ilde om i dine "samfundsfagstimer" - højt niveau vi er nået til, dér!

Elven Raver skrev:
jeg røvrender kun folk jeg ikke kender men der er jeg osse et svin, hvis jeg kan tage røven på en eller anden netjunkie for både penge og stoffer så er jeg klar, og hvad har nogen gjort ved det? ikke en skid! hvorfor? enten er folk bange bare ved synet af mig eller osse er der ikke nogen der savner 100 knalder og 10.000 kroner tror det er det med mit udseende og frygten for hvad jeg kan finde på fordi der er squ da ikke nogen der ikke savner 10.000 kroner og 100 knalder, så det er temmelig godt klaret af en på 1.64

OK, flot, du snyder folk. Min personlige teori er at nogen har syntes al din ynk var svær at bære, og ladet dig slippe afsted med at "snyde" dem istedet for at sørge for du fik en ordentlig lærestreg. Hvad laver du for øvrigt med alle de penge? Lyder mistænkeligt meget som om du har forsøgt dig med narkohandel IMO...

Senest rettet af Prometheus 05 apr 2006 13:26, rettet i alt 2 gange.

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

*lol* så kom pomfritmusen squ frem fra sit skjul

nej, jeg er ikke afsløret, jeg har bare joined forces med min gamle uven, nu ven igen og kan squ godt se at manden har ret.

Meld mig endelig til policen, i dont give a fuck, jeg har ikke gjort noget ulovligt......

men det har i....

squ ikke mit problem at i har fjolser som darkraver til at sidde og lave synteser i sit køkken, eller flashback den store syredealer......

det er og bliver jeres problem.

trusler om vold? har squ ikke troet nogen, hvor får du det fra?
må jeg se beviser?

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
slim skrev:
trusler om vold? har squ ikke troet nogen, hvor får du det fra?
må jeg se beviser?

Elven Raver skrev:
Fight fire with fire....... Og xxxxxx er nok lige heldig med at jeg ikke ved hvordan han ser ud IRL...... Men der er yyyyyy så lidt mere uheldig..... og han ved hvordan xxxxxx ser ud IRL.... Så kommer spørgsmålet om jeg kan finde yyyyyy.... Eftersom jeg kender en del mennesker i zzzzzz (og selvom han ikke bor der mere) og de mennesker guffer narko, lissom han gør (eller gjorde hvad ved jeg) så skulle det ikke være svært at finde frem til de mennesker som virkelig skal straffes..... så må i jo se det som neandertaler agtige bølle metoder.... men så igen...... det har i jo selv bedt om.......

Det lyder ret meget som en trussel i mine ører - i hvert fald MEGET mere trussel end hvad vi vil acceptere på Psychedelia. Navne slettet.

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

hvis du kigger på udtrykket FIGHT FIRE WITH FIRE kan du måske få betydningen med ild skal ild bekæmpes ud af det, dermed vil det nok betyde at hvis der sker noget med mig sker der det samme med ??????? og ?????? og ??????? - men det kunne du ikke rigtig fatte vel?

det der med at i ikke er så glade for at stå frem fuldt offentligt, well, hvad siger det om jeres fucking sag, at i er for bange til at fuldføre det som i mener at have påbegyndt.

troede at sagen betød mere for jer end noget andet. i er jo lidt fanatiske aight?

hvis nu i virkelig brændte for det i laver og virkelig gerne ville have en legalisering eller whatever i nu vil have så var i heller ikke bange for at stå frem, men sådan er det jo med alle terrorister og tøseautonom, gemme sig bag en eller anden maske kan i finde ud af, nok fordi at dagens lys skræmmer sådan en flok rotter mand...

:lol: men jeg syntes da at du burde melde den der "trussel" så får vi se hvor meget du får ud af det, ikke mit problem at du tolker det på en anden måde end det er ment vel?

spasserbørn mand, er i godt nok så bange for smerte at der kun skal den mindste antydelse til og så pisser i, i bukserne af fucking skræk?

Damn jeg fatter ikke hvordan i kan have respekt nogle steder, men hov det er nok kun jer selv imellem den respekt den hersker fordi normale mennesker ved squ at livet gør ondt og hvis de ikke ved det så lever de squ ikke.

Trampe rundt på narko kan i, være falske overfor verdenen kan i, hvornår ser verdenen jer gøre noget som bare er lidt cool?

the answer to that's never never.

ELVENCAUST :lol: den var fandme god - og mig være ydmyg, tror du at du er en eller anden form for konge? prøv lige at gå til psykolog, du lider da vist af grandiose illusioner?

en anden ting, hvis man behøver stoffer for at se ting, og for at føle sig glad er man langt ude, jeg har altid kunne slå mit hverdagstrip fra og til uden brug af stoffer, det eneste stoffer har gjort for mig er at tilsvine den fornemmelse det er at trippe på sine egen hjerne's kemikalier.
så vågn op børn, det er ikke nødvendigt at tilsætte en maskine noget som den allerede er istand til at producere selv om det så er placebo eller ej.

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

slim skrev:
hvis du kigger på udtrykket FIGHT FIRE WITH FIRE kan du måske få betydningen med ild skal ild bekæmpes ud af det, dermed vil det nok betyde at hvis der sker noget med mig sker der det samme med ??????? og ?????? og ??????? - men det kunne du ikke rigtig fatte vel?

*lol* Du er så busted i dit lamme rollespil. Selv om du erkender at stå bag citatet, var det skrevet af "U-mennesket" - som du har svoret på at du ikke har noget som helst med at gøre. Din troværdighed kan ikke falde yderligere.

Slim skrev:
det der med at i ikke er så glade for at stå frem fuldt offentligt, well, hvad siger det om jeres fucking sag, at i er for bange til at fuldføre det som i mener at have påbegyndt.

troede at sagen betød mere for jer end noget andet. i er jo lidt fanatiske aight?

Det ville være pænt snævertsynet hvis intet betød mere for os. Der er mange ting som betyder mere for mig end en legalisering - ting som der kunne blive lagt hindringer i vejen for hvis jeg på nuværende tidspunkt brandede mig som stoffernes fortaler #1.

Slim skrev:
:lol: men jeg syntes da at du burde melde den der "trussel" så får vi se hvor meget du får ud af det, ikke mit problem at du tolker det på en anden måde end det er ment vel?

INGEN andre end dig her ville være så præpubertære at de truer folk med tæsk - det er et af de specielle varemærker du får lov til at løbe med alene.

Slim skrev:
ELVENCAUST :lol: den var fandme god - og mig være ydmyg, tror du at du er en eller anden form for konge? prøv lige at gå til psykolog, du lider da vist af grandiose illusioner?

Haha, det ville sgu ikke hjælpe dig fra eller til at være ydmyg over for mig - selv om du skal være velkommen til at kysse mit anus hvis du spørger pænt - men du har i dén grad sørget for at udstøde dig selv fra kollektivet Psychedelia at du skal være glad hvis dine poster får lov til at stå - og endnu mere glad hvis nogen rent faktisk kunne finde på at tage en eneste af dine udgydelser en smule seriøst.

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Osteland
Fandt lige et billede af Elven Pussy:

Billede

@Elven Bitch
Nu har jeg lagt øjne til en del af dit lort her på sitet og må umiddelbart konstatere at du har seriøse problemer, der ligger over hvad dette board kan hjælpe dig ud af. Søg professionel hjælp, eller hold op med at trække vejret. Det fantasiliv du fremstiller som dit eget her i tråden er jo løgn hele vejen igennem. Du er bare en ynkelig lille dreng, som er ked af at du ikke kan få jern på, andet end når du tænker på dine forældre.

Siden du er så glad en fortaler for fuld offentlighed, synes jeg at du burde vise dig som et godt eksempel og skrive dit fulde navn og adresse her på boardet. Det ville da være et signal at tage og føle på...

Tag ved lære af det gamle ordsprog: Kan man ikke lide lugten i bageriet, så hold dig væk.. Du gør jo dig selv til grin hver gang du poster dine pubetære lorte-opstød.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]