Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 18:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Hey...
HVa musik kan i anbefale at hører til når man skal trippe på svampe? jeg leder efter noget i den psychedeliske afdeling, ikke sådan noget med fuld gang i, men noget der kan sende mig ud på "rejse"

Svar med citat  
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Der er en del emner om det. Men et par klassikere er:

Shpongle, Mystery of the Yeti 1 og 2, The Infinity Project - Mystical Experiences, Mantaray - Numinous Island, Dub Trees - Nature Never Did Betray The Heart That Loved Her, The Kumba Mela Experiment - East of the River Ganges.

Søger du på de navne finder du sikkert også en del der minder om det.

God rejse :)

Svar med citat  
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Orbital ville IMO være et godt bud, nyder det selv meget når jeg skal på rejser :P

Svar med citat  
 Titel:
Siger mange tak for det foreløbigt, hvis der er nogen der kan komme med flere, skal i endeligt ikk holde jer tilbage...

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Min erfaring siger mig at du virkelig kan styre dit trip i den retning du helt selv gerne vil med musik, da det du hører automatisk vil sætte gang i tankestrømmen. Man hører også musikken på en helt anden måde. Jeg har flere gange ligget i en sofa, og virkelig følt at jeg kunne føle og røre lydene, og at jeg på en eller anden måde opslugte og BLEV tonerne. Det kan netop både ske med chill-out, techno eller polka. Bare det er noget man er glad for, og noget som betyder noget for én.

De shpongle numre som bliver foreslået, er virkelig dejlige, og kan være en stor hjælp, men det kan være lige så dejligt at høre sit ynglings lisa ekdahl (eller whatever) nummer, og så få en helt ny oplevelse med et nummer man har hørt tusind gange før.

Go vind.

Svar med citat  
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Der bliver så bare ikke foreslået nogle shpongle numre.. bare shpongle generelt... men ellers er din pointe god nok.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]