Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 16:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
hey!

Jeg åd forleden nat 8x kodein dak piller, altså 200 mg.
Problemet var bare at jeg INGEN effekt fik på noget tidspunkt.. ikke engang den kløe på kroppen jeg ellers har læst om. Der skete faktisk ingenting overhovedet, meget kedeligt!

Nogen der har et bud på hvad årsagen kan være? jeg har aldrig rørt nogle former for opiater, og har 1 gang tidligere prøvet 4x kodein (100mg) uden effekt heller.

Vil det være forsvarligt at gå op på 250mg? Hvis jeg stadig på 250mg ingen effekt får, burde jeg så bare sig fuck det og kalde det et mislykket forsøg?

tak på forhånd Ô_ô

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg spiste 300 mg. første gang, og det var en meget svag opiat rus, med en dejlig behagelig kløen.

Så gå du bare op på 250, 300 eller endda 350 mg.

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Nogle er mere tolerante over for opiater end andre. 200 mg er dog heller ikke en særlig stor dosis. Først over 300 mg skulle jeg mene man burde begynde at mærke noget ordentligt.

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
tror du skal ligge ud med omkring 300 mg. det var ved den dosering jeg første gang mærkede noget :)

havde som dig også prøvet med mindre doser, men syntes simpelthen ikke der skete en skid.

men prøv dig frem :D opiater reagerer forskelligt på folk.

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
da jeg første gang fik effekt, var det med 300 mg.

jeg har prøvet med mindre doser ligesom dig, og jeg fik heller ikke nogen effekt.

mit bud er at prøve med omkring 300 mg, og se hvad der sker :)

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Eh, 400 mg er toppen af hvad din krop kan lave om til morfin. Du kan æde 600mg, men din lever kan stadig kun lave 400 mg om til morfin, hvis du tager mere en 400 er det spild. Med andre ord, hvis der skal 300 mg til at gøre dig lidt opiatskæv, så læg hellere kodeinpillerne på hylden.

10% af befolkningen kan iøvrigt ikke bruge kodein, det virker simpelthen ikke på dem. Måske er du en ud af ti?

Svar med citat  
 Titel:
In our memories

er der forskel på lever?

Kan min nu måske lave 500mg om?

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Bland med nogle andre opiater eller drik nogle øl efter indtagelse (dårlig HR)

Har selv brugt denne metode når jeg ikke havde nok til en lam aften hehe..

Så kan det også anbefales at ryge noget hash efter indtagelse, til at slå ventetiden ihjel med :)

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Nu du snakker om det så er cannabis og opioider* ret godt sammen. Jeg har glimrende erfaringer, og det plejer også at gøre det lidt mere underholdende uden at det, efter min mening, går over i ekstremerne med kombinationer.

Jeg snakker dog om råopium her. Røget. Mere kan jeg ikke udtale mig om, så den lader jeg lige hænge i luften :wink:

*=
Opiates and Opioids: What’s the difference?

Opiate is an often-misused term. Any drug which affects the opioid receptors is often incorrectly labeled an opiate, however definitionally the opiates refer to alkaloids extracted from poppy pods and their semi-synthetic counterparts which bind to the opioid receptors. Basically to be called an opiate one has to either be a natural opioid receptor agonist or start the refining process with one of the natural alkaloid molecules. Once chemically altered, such as the process of converting Morphine into Heroin, the drug is then labeled a semi-synthetic opiate or semi-synthetic opioid - the terms can be used interchangeably. This distinction can be a little confusing since Morphine, Codeine and Thebaine are all pure alkaloids that bind to the Opioid receptors, but Papaverine, which is also a naturally occurring alkaloid inside the poppy pod is not an opiate because it does not act on the opioid receptors.
So Natural Opiates are Morphine, Codiene and Thebaine.
Semi-synthetic opiates (or semi-synthetic opioids) are Heroin (diamorphine), Oxycodone, Hydrocodone, Dihydrocodiene, Hydromorphone, Oxymorphone, Buprenorphine, Etorphine, Naloxone and Nicomorphine.

Opioid is a blanket term used for any drug which binds to the opioid receptors in the CNS. Opioids include all of the opiates as well as any synthesized drug that attaches itself to the CNS or gastrointestinal tract opioid receptors.
Synthetic Opioids include Methadone, Pethidine (Demerol), Fentanyl Alfentanil, Sufentanil, Remifentanil, Carfentanyl Pentazocine, Phenazocine, Tramadol, and Loperamide.

Har også forsøgt med med at kombinere røget såvel som drukket (i te) kombineret med amf. Men det er langt fra til regneligt eftersom der opstår en krydstolerance, et "kapløb/konkurrence" uppers/downers imellem - i det her tilfælde i hvert fald (TaRk for oplysningen/hjælpen Rex Mundi *fnis*)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]