Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 18:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
jeg har længe gået og leget med tanken om at ryge cacao ligesom de gamle inkaer. er der nogen som ved noget om hvordan man gør det? og hvordan er trippet

kan jeg evt. bruge det dumle cacao som jeg har stående eller skal jeg købe det rent?(no joke)

Svar med citat  
 Titel:
ret: altså rent mener jeg sådan noget som ikke er blandet med sukker o.lig.

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige rundt om hjørnet
jeg har ikke selv haft nogle erfaringer med denne drug, men prøv eventuelt nesquik i noget joint papir :joint:

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

lego kaninen skrev:
jeg har ikke selv haft nogle erfaringer med denne drug, men prøv eventuelt nesquik i noget joint papir :joint:

Javel, ja.

Svar med citat  
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nørrebronx
jeg tror ikke helt det holder lego kanin, men det er da et meget spændende topic :P altså et fulgt legalt rusmiddel det kunne da være fedt hvis nogen kunne bekræfte det.

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

http://www.erowid.org/chemicals/chocola ... late.shtml

Jeg vidste ikke at chokolade var en stimulant :!: :shock:

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Du har aldrig hørt at kællinger bliver driv våde i æ skræv, af mørk chokolade? :wink:

Måske en overdrivelse, men jo det skulle virke svagt sexuelt stimulerende på kvinder.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Anonymous skrev:
jeg har længe gået og leget med tanken om at ryge cacao ligesom de gamle inkaer. er der nogen som ved noget om hvordan man gør det? og hvordan er trippet

kan jeg evt. bruge det dumle cacao som jeg har stående eller skal jeg købe det rent?(no joke)

Syg ide, men ok :)

Du bør sikkert købe noget helt almindeligt, men 100% rent, mørkt kakaopulver.

Drop alle de syge nesquick "tilsæt vand/mælk og du har kakao" produkter. De er jo fyldt med guderne ved hvad.

Almindeligt chokolade kan du godt få næsten 100% rent og uden tilsat sukker, men du skal sikkert i en specialbutik. Typisk kaldes det "ren chokolademasse". MEN ... det indeholder jo rige mængder af fedt og det er muligvis ikke så fedt at ryge (lidt ligesom tonsvis af cannabisfrø i jointen er lidt ubehageligt).

Hele chokobønner er sgu nok desværre en anden sag. Aner ikke hvor man skaffer sådan nogen.

Svar med citat  
 Titel:
Medlem

@malkavian
du mener altså at ideelt ville det være og skaffe cacao bønner og så kværne/hakke dem?

Svar med citat  
 Titel:
kan ihverfald forsikre om at det er en dårlig ide at ryge noget med sukker i.

brændt sukker smager ikk ligefrem godt vel? :wink:

-Peter

ps. synes spørgsmålskoden for at skrive som gæst er fair nok. synes bare det er dårligt at i tror alle kan stave til "magrethe" stumt H og så'n --gad vide om det virker :D

(det gjorde det) hehe

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

johnny the stoner skrev:
@malkavian
du mener altså at ideelt ville det være og skaffe cacao bønner og så kværne/hakke dem?

Nej egentlig ikke, men det er givetvis den "oprindelige måde" at ryge kakao på, men jeg vil tro at det relativt fedtfrie kakaopulver er mere venligt at ryge. Kakaobønnerne indeholder jo rimelig meget fedt.

(Selv om jeg til envher tid ville foretrække en god kop chokolade frem for at ryge skidtet)

Svar med citat  
 Titel:
Medlem

Citat:
(Selv om jeg til envher tid ville foretrække en god kop chokolade frem for at ryge skidtet)

det vil jeg give dig ret i. hvis den er stærk nok for du jo også en stimulerende effekt

Svar med citat  
 Titel:
Psychedelia Sponsor

Tror i ikke det er en fejl i oversættelsen? Mon ikke inkaerne spiste chokoladen i stedet for at ryge den? Det virker umiddelbart mest indbydende og naturligt på mig :-)

(Ikke fordi jeg ikke gad være tilskuer til en der tager et ordentligt bonghiv NesQuick :-)

Svar med citat  
 Titel:
Medlem

de var mayaerne som startede med at drikke kakaoen. spise chokolade blev opfundet af europæerne.

jeg mener altså at have hørt at de røg kakaoen, men har kun fået det bekræftet af simpsons så jeg ved ikke helt...

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Malkavian skrev:
johnny the stoner skrev:
@malkavian

Nej egentlig ikke, men det er givetvis den "oprindelige måde" at ryge kakao på, men jeg vil tro at det relativt fedtfrie kakaopulver er mere venligt at ryge. Kakaobønnerne indeholder jo rimelig meget fedt.

Jeg ville foreslå at gå ind og købe det i Ethonoplanet, der har de det, og det er helt sikkert også til det formål :)

spørg dem derinde

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]