Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 jun 2024 18:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Salvia 20x
Indlæg: 05 nov 2006 18:49 
Hey Peeps!
Jeg ligger inde med noget salvia ekstrakt og er lidt nysgerrig på om der er andre indtagelses måder end røg som er værd at udforske?

Og lige et par spørgsmål derudover.
Burde det give lige så meget effekt om man ryger det på pibe end bong?
Og vil det ødelægge effekten hvis der er køling på bongen? (Der er jo noget med at der skal meget varme til at få mest ud af sally, men gælder det kun idet man antænder det?)

Også er der det dilemma at min kæreste ikke kan ryge det, hun bliver ved med at hoste og får derfor ikke noget ud af det, nogle som har et forslag til det?

Mhv. Tjaaa, Tak.


Top
  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 05 nov 2006 20:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2006 13:54
Indlæg: 1816
Geografisk sted: Fælledparken :P
Da jeg købte mit X5 salvia stod der på pakken at det bedst intages ved at man lægger det under tungen (Sublinguært) og holder det der så længe som muligt (15-30 minutter) effekten skulle så være mindre intens og vare længere jeg prøvede dette og fik ingen effekt, jeg tror at det er muligt, der er ihvertfald rapporteret virkning ved denne metode men i guess jeg bare ikke var modtagelig!


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 06 nov 2006 00:44 
Virker det så også hvis det er "Knuste blade"?
Har undersøgt lidt på det, og sublingual snakker de fleste om Salvia lavet om til væske, også ligger man det under tungen..


Top
  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 06 nov 2006 10:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Man kan sagtens tygge helt almindelige blade, men effekten er mere mild og meditativ. Proceduren tager nemt 3-4 kvarter og er en smule klam (synes jeg :) )


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 06 nov 2006 19:28 
Synes det er ret underligt at da jeg var 15/16 år, prøvede jeg sally for første gang, og det var en 5x ekstrakt og et hoved var nok til jeg sad på væggen og hele verden var i 2D, nu er jeg 21 og har både prøvet 5x og 20x, og selvom jeg ryger 2 hoveder 20x så får jeg bare en fornemmelse af at noget har ændret sig, der sker ikke det helt store, måske får jeg en griner på, ellers intet.. Men måske er jeg bare blevet mindre følsom over for det, det jo også noget tid siden sidst..


Top
  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 07 nov 2006 12:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 sep 2005 19:45
Indlæg: 248
brænder du det hårdt nok?


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 07 nov 2006 20:36 
Jeg bruger en storm lighter til at tænde med, det burde værde varmt nok..


Top
  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 12 nov 2006 14:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2006 17:25
Indlæg: 71
Geografisk sted: København
salvia det er sku noget underligt noget

hvilke mennesker har det mere effekt på end andre ? :S


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 14 nov 2006 20:27 
What?? Er du sikker på det Salvia er 20e? :shock:
Det lyder MEGET underligt hvis ikke engang man kan mærke det efter et hoved!!

Ellers er du sku nok blivet taget i røven!!


Top
  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 14 nov 2006 20:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2003 01:01
Indlæg: 787
Geografisk sted: I am everywhere
Røgen er meget krads og varm, så hvis man hoster tidligt er det ikke så underligt.... Desuden er der folk der ikke får noget særligt ud af salvia, eller skal ryge det nogle gange før det virker..... Ryg det i en tom bong som anbefalet, og prøv at hold hostet tilbage til det hele er nede i lungerne.... Optimalt en isafkølet tjuhbang, det virker..... Men pas på mængderne når det er så koncentreret.


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 19 nov 2006 01:23 
Well det er fra Azarius jeg har fået det fra, tror de er nogle lunde pålidelige..

Citat:
Røgen er meget krads og varm, så hvis man hoster tidligt er det ikke så underligt.... Desuden er der folk der ikke får noget særligt ud af salvia, eller skal ryge det nogle gange før det virker..... Ryg det i en tom bong som anbefalet, og prøv at hold hostet tilbage til det hele er nede i lungerne.... Optimalt en isafkølet tjuhbang, det virker..... Men pas på mængderne når det er så koncentreret.


Problemet er at jeg har prøvet det før for mange år siden, og dengang var det en 5x ekstrakt og et/to hoveder var mere end rigeligt der, så medmindre man kan ændre sensitivitet sådan over kort tid så, ved jeg det sku ikke rigtigt..
Men jeg tror jeg venter til jeg får mulighed for at bruge en kølervæsket tjubang, det vil klart gøre det nemmere at indtage. Anyways Tak for hjælpen.


Top
  
Svar med citat  
 Titel:
Indlæg: 19 nov 2006 13:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jan 2005 16:59
Indlæg: 250
Tjaaa skrev:
Well det er fra Azarius jeg har fået det fra, tror de er nogle lunde pålidelige..

Citat:
Røgen er meget krads og varm, så hvis man hoster tidligt er det ikke så underligt.... Desuden er der folk der ikke får noget særligt ud af salvia, eller skal ryge det nogle gange før det virker..... Ryg det i en tom bong som anbefalet, og prøv at hold hostet tilbage til det hele er nede i lungerne.... Optimalt en isafkølet tjuhbang, det virker..... Men pas på mængderne når det er så koncentreret.


Problemet er at jeg har prøvet det før for mange år siden, og dengang var det en 5x ekstrakt og et/to hoveder var mere end rigeligt der, så medmindre man kan ændre sensitivitet sådan over kort tid så, ved jeg det sku ikke rigtigt..
Men jeg tror jeg venter til jeg får mulighed for at bruge en kølervæsket tjubang, det vil klart gøre det nemmere at indtage. Anyways Tak for hjælpen.


Pas på 20x.. Der er mange historier om folk der har fået for meget. F.eks. denne utroligt gode og spændende triprapport fra erowid: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=57297
Den er meget lang, men den er det hele værd. Hovedpersonen er en erfaren psykonaut, der aldrig har hørt om salvia før. Han undervurderer styrken, og tager en masse sublingualt for derefter at ryge en enorm dosis 20x. Han bliver blæst væk i 45 minutter i et af de vildeste salviatrips jeg endnu har hørt beskrevet! Læs den, det er rent guld...


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team