Treasure skrev:
Anonymous skrev:
Ja, bortset fra at THC er et hallucinogen/psykedelika, og ikke en depressant, selvom det kan udløse depressant lignende symptomer hos nogle brugere.
Den eneste grund til at kan ikke klassificere THC som en depressant er fordi det ikke har nogen direkte virkning på det autonome nervesystem, der har at gøre med vejrtrækning og ikke direkte indvirker på autoneuroner i rygmarven. Men den psykiske virkning kan omend meget sidestilles depressanter, hvis man kigger på symptomer som langsom, grødet tale, problemer med koordination og en generel sløvende/hæmmende virkning. At stille det i klasse med psykedelika o.lign. er IMO en lige lovlig stor mundfuld, da symptomer af den karakter meget sjældent ses. Så burde amfetamin også være et psykedelika.
Hash er meget psykedelisk, det har selvfølgelig også depressant virkning, dog har det kun denne på mig, hvis det er indica skunk eller hash lavet af indica, alt sativa har en opløftende psykedelisk virkning på mig og ved høje doser, går og snakker jeg lidt sjovt, så at kalde hash psykedelisk, kan man sagtens.
Men at kalde amfetamin for et psykedelika er da halv-langt ude. Dog kan man få syns og høre forstyrrelser på meth.
Det med at hash skulle opløse fedtet i hjernen. Nej det gør det ikke, idet at det er olier man ryger for at blive skæv, hvis hash kunne opløse fedt, vil det ikke kunne ryges, da det ville opløse sig selv. Man skal have fat i et , ret mig endelig hvis jeg tager fejl, upolært opløsningsmiddel for at kunne opløse fedt, ligesom når man trækker nol, man opløser olien i et opløsningsmiddel, f.eks butan og fordamper derefter opløsningsmidlet for at efter lade olien. Håber jeg har sagt det rigtige.