Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 18:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: ARTOSPROG?!
Junior medlem

Geografisk sted: Lolland
Hva er d i mener me mit arto-sprog ?
Helt seriøst , i ser ik hva j skriver , i ser kun den måde jeg skriver på!

Måske skulle i tænke over om det måske var jer der skulle tage jer sammen engang ! Fuckhoveder man ! Små hjerneblæste spassere , !

Svar med citat  
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Med dette indlæg viser du jo lige præsis hvem det er der skal tage sig sammen :lol:

Citat:

At den linie burgte have været således: Hvad er det i mener med mit arto-sprog?

Got it? :wink:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Karina90 skrev:

Måske skulle i tænke over om det måske var jer der skulle tage jer sammen engang ! Fuckhoveder man ! Små hjerneblæste spassere , !

Jeg har haft den tvivlsomme glæde at læse alle dine indlæg, og kan erklære at det ikke blot er formen den er gal med - indholdet er heller ikke noget at råbe hurra for!

Hvis du vil tages seriøst kan du prøve at skrive så man kan læse det, og tænke over det du skriver. Denne tråd er ikke ligefrem med til at hæve niveauet...

Edit: her kommer der lige et par eksemplar fra skattekammeret!

Karina90 skrev:
Tøser der tager stoffer er vel okay , men der mener man vel mere piger på 16-17 år .
Altså du er 20?? Er du så ik snart nået det tidspunkt hvor du lissom dine veninder sku sige "ad stoffer?"
20-årige der tager stoffer er simpelthen for klamt !

Karina90 skrev:
Dope sig på øremedicin? Hvorfor så ik bar hoppe i havnen? Sys det er lidt langt ude nogle a de ting de finder på a "dope" sig med ? Altså ..

Det er for langt ude , og pas på me a eksperimenterer selv . Kender en der havde fundet ud a de der piller man ka få for hidsigt temperament , at hvis man åd dem uden a ha brug for dem , fik man d som man var fuld . Og en dag til en fest tog han et par stykker , faldt i søvn og vågnede aldrig igen , så lad vær med det der pis ,

Hva blev der a det me a drikke øl og sprut når man sku feste?
Seriøst , drik noget sprut og nogle øl , og ryg lidt hash , stoffer ka man vel så os brug men det der medicin og svampe ,? Stop det , så er man da virkelig fucked up narkoman hvis man begynder på det man , ta jer samm engang , ik ?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Karina90 skrev:

Hvordan vil du have, man skal tage dig seriøst?
Man kan jo heller ikke tage en person, som snakker babysprog, seriøst!

IMO er det lidt det samme som ARTO skriftsprog, det er mishandling af det skrevne sprog, det gider jeg ikke se på. Faktisk bliver jeg halv irriteret hver eneste gang jeg ser det.

Men hvis du kigger lidt rundt på nettet, faktisk 99% af stederne, der bliver der skrevet normalt. De forkortelser andre mennesker bruger, er forkortelser som:

LOL = Laughs Out Loud
IMO = In My Opinion
ROFL = Rolling Around The Floor Laughing
ROFLMAO = Rolling Around The Floor Laughing My Ass Off

Der er mange flere, men det er eksempler på hvornår det er ok at bruge forkortelser. Det der med at glemme bogstaver osv. Prøv at gøre det til en eksamen eller bare i en afleveringsopgave, hvad tror du der kommer ud af det?

Hvorfor skal du, fordi du tilsyneladende ikke kan finde ud af at skrive, svine et helt forum til?

Hvad godt tror du der kommer ud af det?
Tror du, du får respekt, ved at opføre dig sådan?

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Vi prøver på at holde det seriøse niveau på det her forum så højt som muligt og så går det altså ikke at nogle skriver med mobil/arto sprog. Sproget herinde bør være så tydeligt og sobert som muligt, så alle, i alle aldersgrupper og samfundsgrupper kan være med.

Det kan du vel også godt forstå Karina? Vi er DK's største og eneste stof-forum og er derfor tit i søgelyset fra både medierne og befolkningen, det kræver en hvis seriøsitet, hvis man vil have at folk skal respekterer os.

Men med det sprog du ligger for dagen, så tror jeg sgu egentlig ikke at du holder lang tid på sitet.. Så hvad hjælper det at prøve at forklare dig det? Det er DIG der skal tage sig sammen, længere er den ikke.

Senest rettet af Entheo 20 mar 2007 13:15, rettet i alt 1 gang.

Svar med citat  
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
I second that

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

j 4står simplthn helr ik problmet. fucking narkotabere majn...!

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
j 4står simplthn helr ik problmet. fucking narkotabere majn...!

je har oz skift menin syns a al ska skriv sån d dr jo ikk noen dr blir sur ovr og zå r d jo col a skriv sån d jo kn narkotabere dr ikk forstå d.

Man ka jo oz skriv narko å dn måd

ekstsi = Ecstacy
spiit = Amfetamin
Kå'g = Kokain

Je syns a ham dr alxanner sjulgn sku ta å skriv pik'l å tik'l om sån a al ka frstå va hn menr d ka jo ik pas mn ska gå i skol få a frstå va hn menr syns d r ræn a i ikk ka akcpter karinas måd a skrv å, syns i non tabr ta jr samn majn.

Kraftedme, så ka i lær'ed

:sucks: :life:

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Entheo skrev:
Vi prøver på at holde det seriøse niveau på det her forum så højt som muligt og så går det altså ikke at nogle skriver med mobil/arto sprog. Sproget herinde bør være så tydeligt og sobert som muligt, så alle, i alle aldersgrupper og samfundsgrupper kan være med.

Det kan du vel også godt forstå Karina? Vi er DK's største og eneste stof-forum og er derfor tit i søgelyset fra både medierne og befolkningen, det kræver en hvis seriøsitet, hvis man vil have at folk skal respekterer os.

Men med det sprog du ligger for dagen, så tror jeg sgu egentlig ikke at du holder lang tid på sitet.. Så hvad hjælper det at prøve at forklare dig det? Det er DIG der skal tage sig sammen, længere er den ikke.

:tnx: der ramte du lige på sømmet.

Mvh Mikkel

Svar med citat  
 Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Mit problem med "arto-sprog" er at, for mig ihvertfald, tager det længere tid at læse, plus uanset hvad der er skrevet, kan man ikke tage det specielt seriøst.

Jeg er normalt en superhurtig læser, men det går bare ikke når det bliver skrevet på den måde der.

Og hvad hæwlede er meningen med at svine alle i en af dine første posts? Hvad med at tage dig sammen og indordne dig efter kotumen her på forummet?

Hvis jeg fik en sms fra en ven hvor der stor "jælp, j r vd a dø. J blvr bllt a n ngr.", så ville jeg sgu ikke hjælp nogen som helst.

Voldtag det engelske sprog istedet, med noget shizznit og den slags.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Karina90: Husk at når du vil skrive noget konstruktivt og seriøst at det er vigtigt hvilken tone og hvilket sprogbrug du har. Jeg er kun to år ældre end dig, alligevel syntes jeg, at det er som om at der en aldersforskel på 5 år. Hvorfor starter du med at skrive at folk er nogle hjerneblæste fuckhoveder? - Her tænker jeg over hvad du skriver, og det du skriver er noget lort!!

[quote="Jugg"]Hvis jeg fik en sms fra en ven hvor der stor "jælp, j r vd a dø. J blvr bllt a n ngr.", så ville jeg sgu ikke hjælp nogen som helst.
quote]

Hvis jeg fik sådan en besked ville jeg skrive "hvad skrev du." :D

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Lolland
Jeg sys a alle der er herinde på d klamme site er nogle fucking usle horenarkomaner ! I sidder og fortæller hinanden o snakker om hvordan man gør me stoffer man ? Hva sker der for jer i usle druggere man ! Neej ! Jeg sys virkelig a d r klamt asså !

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Karina90 skrev:
Jeg sys a alle der er herinde på d klamme site er nogle fucking usle horenarkomaner ! I sidder og fortæller hinanden o snakker om hvordan man gør me stoffer man ? Hva sker der for jer i usle druggere man ! Neej ! Jeg sys virkelig a d r klamt asså !

Okay, nu tror jeg sgu ikke på du mener det seriøst.. Du er bare en forum-troll, ikke? En provokatør, om man vil? Jeg kan ikke tro at dét der ikke er ironisk...

Hvorom alting er, så nyd dit ban! Tilbage til arto med dig!

Men tak for en god griner...

Svar med citat  
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Karina90 skrev:
:life:

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror Karina er en forvirret pige, der den ene dag, er for narko og den næste er hun imod narko. Det passer fint med at der er Tirsdag i dag, så har hun nederen på over weekenden.

Vil vædde med at på torsdag er hun pro-drugs igen. :)

Må bare være irriterende at have det sådan.

Off Topic:

Skal der ikke mere til et ban?

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
Off Topic:

Skal der ikke mere til et ban?

Muligvis - men man har da lov at håbe... ^^

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er sikker på, at Karina bare er en typisk 16-årig teenager med masser af problemer.

Karina, du kan lige så godt tage og smutte herfra igen, for du vil kun blive mødt med modstand og opleve at blive frustreret. Tag imod et godt råd, der kommer dig selv til gode.

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Karina90 skrev:

Så skrid af helvede til med dig, tag ud og drik lidt bacardi breezer.
Du har åbenbart ikke fattet meningen med psychedelia.

Hvorfor skriver du her inde når du alligevel synes det er en klam narko site, kun for narkomaner?

Er du narkoman?

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Karina90 skrev:

Så nu skal folk, som IKKE har kritiseret dit Arto-sprog også svines til?

V d hva Karina j ka ik li d. Ta o skrid!

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Karina90 skrev:

And i´m proud of it!

Jeg har brugt ca. 12 år af mit liv på at blive både fucking, ussel og ikke mindst en horenarkoman - jeg knepper sågår mine store fede zip-poser mens der er drugs i. Der sker udelukkende hat og briller for mig og jeg er mere klam end du tør tænke på - come and get me.

Så hvad med at udvise en smule respekt for de ældre! Ahh det lettede . . .

/laden

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]