Hej alle Psychedelia brugere jeg har en lille historie jeg gerne vil dele med jer, hvis i vil lytte

Fredag aftaler jeg med en veninde at vi skulle blæse i weekenden, på amf (hvilket ikke er noget nyt for nogen af os) så vi tager afsted om aftenen får varen og tager i byen. vi møder lidt flere mennesker og tager på værtshus da diskoteket lukkede kl 5. Der bliver vi til kl ca. er 13 så tager mig og en af mine venner jeg mødte i byen hjem til mig for at få et bad og lige slappe lidt af. han falder i søvn og jeg går i seng, men opgiver efter 20mins tid at sove så jeg tager et bad og spiser en lille portion pasta med kødsovs til. vi beslutter os for at tage afsted ind til byen endnu en gang for at blæse videre og feste. I byen møder vi 2 andre af mine venner som også blæser. Søndag morgen stadig uden søvn og ikke så meget mad (ved det er halv farligt, men det er lidt svært at skaffe føde her kl lort om natten da alt er lukket) tager vi op til banegården og køber nogen bananer, synes det lægger en god bund og de er ikke så svære at få ned. Vi beslutter os for at tage op til en og ryge lidt bong inden vi tager videre til mig for at brænde ud. Oppe i lejligheden spiser jeg 2 bananer og ryger lidt med på en pind med en rigtig god 120'er pollen hash i. Så bliver der fyret op i den spritkølede tjubang, jeg er på nuværende tidpunkt meget meget skæv og stadig godt blæst, efter ca. en time beslutter jeg mig så for at ryge et hovede når jeg havde spist den sidste banan. kører banan i hovedet og suger et hovede ingen problemer. Jeg smider skrællen ud og ser at skrællen var helt grøn på den ene side, men tog mig ikke videre af det, og at bananen rigtigt nok var lidt hårdere end normalt, altså ikke helt moden endnu. Det blev tid til at tage bussen og vi gik igen ned på banegården fandt bussen og satte os ind. Meget skæv og blæst sætter vi os nede bagest i bussen, ingen taler for alle er for mystiske til at sige noget (eller bare i det hele taget til at fatte noget) Jeg sidder med min fod på mit knæ og slapper lidt af med åbne øjne da det pludselig føles som om at min fod falder "ind" i mit knæ ikke igennem men som om den blev et med mit andet ben, det underholdte mig en del så begyndte min røv at have det på samme måde med sædet, jeg er meget facineret af det her da jeg aldrig har prøvet noget ligende - Har aldrig prøvet nogen former for psykedeliske stoffer - alting får et gult/organge skær jeg har meget meget høj puls og begynder at føle mig utilpas. vi står af bussen og går inden for, jeg siger hej til min mor, og går på toilettet for at lade vandet. Da jeg træder ind på badeværelset (som ikke er særlig stort!) ser det helt anderledes ud, min tankegang overtager virkeligheden, Som om jeg var i en slags fantasi verden. min hukommelse svigter mig meget her, ved jeg havde nogen syge halluer, kan bare ikke huske hvad det var jeg så fordi jeg ikke kan huske hvad fordi jeg ikke.. ved det ikke kan ikke huske det. Min puls stiger ekstremt, alt bliver meget intenst og jeg mærker at jeg skal til at kaste op jeg ligger armene på kummen og det føltes som om jeg faldte igennem, toilettet og dyppede hovedet i vandet. jeg brækkede mig i toilettet og hang der lidt med lukkede øjne. alt er helt uvirkeligt og alligevel meget realistisk, så åbner jeg mine øjne. ser direkte ned i toilettet og der hvor der skulle have været vand og opkast var kummen fyldt halvt op med edderkopper, og nogen andre insekter (er ikke direkte bange men synes at edderkopper er temmeligt klamme) dét skræmmer mig og jeg bliver meget bange og får det straks meget dårligt igen, kaster op. kigger op fra toilettet, og ser ind på min blå klinke væg som pludselig er blevet helt iset til og har sne på sig. jeg sidder på hug, stiller mig op og får det straks dårligt igen(skal lige siges at jeg på det her tidspunkt ikke er sikker på hvad jeg lavede men skriver hvad jeg kunne forstille mig jeg lavede ud fra hvad jeg kan huske) og skal kaste op, insekterne kan ikke skylles ud så jeg brækker mig, de forsvinder. Jeg ligger mig ned og lukker øjnene igen, prøver alt hvad jeg kan på at slappe af, det kan lade sig gøre men kan ikke holde mig afslappet fordi jeg er så utroligt bange. jeg lægger mærke til at hver gang jeg tænker på angst eller negativt bare bliver jeg meget dårlig, men hvis jeg tænker på gode ting og slapper af har jeg det "ok" men ligemeget hvad bliver det negative ved med at overtage. Jeg har ihvertfald brækket mig 8gange, efter de første 2gange(tror jeg) bliver jeg meget tør i munden rejser mig for at få noget vand fra hanen da jeg sætter hovedet hen mod stålen flytter den sig, det gør den flere gange men fanger den så til sidst og får vand. Igen skulle jeg brække mig, kunne mærke hvordan vandet kølede hele min krop ned mens jeg kastede op, igen var insekterne der men kun indtil jeg begyndte at kaste op sådan var det alle gange. min mor kommer ud og får et kæmpe chock over at se mig sådan, spørger om jeg er ok, hvortil jeg svarer: det ved ikke. jeg rejser mig følger efter min mor ud i Køkkenet hvor jeg pludselig mister balancen og falder næsten. Alt der er sket fra da jeg kom ind af døren til nu er sket på ca. 20-30min får jeg afvide. Jeg tager et glas vand kommer 5 tsk sukker i fordi jeg føler jeg intet energi har overhovedet, var på flere tidspunkter så bange at jeg var overbevist om at jeg skulle dø! jeg kaster op igen, har det bedre, kan gå og se næsten normalt alt er lidt sløret og "anderledes" kan ikke lige forklare det. jeg går ud i stuen og lægger mig på sofaen med en spand og 2 glas vand ved min side, og jeg siger til min mor hun skal ringe efter en ambulance, jeg ligger og slapper af har stadig kvalme og er meget meget forvirret i hovedet. Jeg kan ikke samle mine tanker om noget jeg har meget besvær med at sige mere end 5ord i en sætning så det stadig giver mening. Jeg bliver hentet af en ambulance, som jeg selv går ud til og lægger mig på båren. inde i ambulancen ligger jeg bare og glor oppe i det ene hjørne, er i min helt egen verden. Ham af ambulance folkene der sad inde ved mig spurgte mig om jeg har tager nogen form for narko fortæller ham at jeg har taget amfetamin og røget lidt hash, og jeg bliver ved med at snakke om at den banan jeg spiste var grøn og at jeg var sikker på det var derfor jeg havde det sådan her. Han lyttede overhovedet ikke på hvad jeg sagde , muligvis fordi jeg snakkede som om jeg var ekstremt mentalt handicappet, gik vel 2 - 5 sek imellem hvert ord og alligevel hang en sætning på mere end 10ord ikke sammen.. Jeg ved præcist hvad det er jeg kan fortælle ham, kan bare ikke finde ud af at sige det. Men ville have sagt noget ligende, At det var Bananens skyld, fordi jeg var næsten sikker på at jeg havde hørt/læst om at bananer kunne virke ekstremt hallucinerende hvis de blev tilberedt på en bestemt måde, og at jeg aldrig havde oplevet amf give hallucinationer af den omfang, kun nogen få mindfucks engang imellem. jeg lander på hospitalet, der kommer en læge (udenlandsk) som jeg har meget meget svært ved at forstå, men han konstatere ihvertfald hurtigt at jeg har taget en overdosis amf, og jeg er meget uenig. jeg falder i søvn, endelig.
Da jeg vågner bliver jeg udskrevet et par timer efter og har det godt efter omstændighederne (kl er nu 19.00 søndag aften) er lidt rundtosset og sløv i det som efter en normal afbrænder. jeg tager hjem og går i seng.
Jeg står op kl 05:00 spiser mad og vågner op, sætter mig ved computeren og begynder at google, fast besluttet på at finde noget om bananer. jeg finder en masse masse ubrugelige ting, men efter ca. 20mins google støder jeg på ordet Bufotenin (5-Ho-DMT), har nu læst lidt om det og det virker som et meget mystisk stof ingen rigtigt ved noget om, de fleste forsøg jeg læste med det gav ingen rus kun lidt mavepine eller ond ihovedet, fandt kun få der havde fået en rus og den var næsten identisk med min.
Mit spørgsmål er bare hvem havde ret? havde Den unge dumdristige narkoman(pfft never) som var stjerne blæst. eller hvade den person som skulle behandle mig og stille en diagnose?
På forhånd tak, i må gerne flytte den ind i trip-reporter hvis det er der sådan et topic hører hjemme, men efter at havde lavet en bruger kunne jeg ikke lige finde et passende sted til den hehe

Skal lige siges at jeg lige nu har det ganske godt og ingen bivirkninger ritgit