Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 23:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hamp uden THC
Hej, jeg prøver at finde nogen hampfrø hvor THC er fjernet. Men syntes ikke rigtig jeg kan finde det.

Jeg har kigget på fuglefødder fordi der somregel er nogen deri. men det ville tage for lang tid at finde dem i al den fodder.
Kender du en dyreforretning i ÅRHUS hvor de sælger dem hver for sig må du meget gerne skrive den butik navn.

Venlig hilsen KMHD

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nu er det jo desværre ikke helt tilladt med forhandlerlinks her på siden ;)
Men jeg ved da at mindst ét supermarked sælger 2kg hampefrø for omkring 8kr. Kig i de forskellige supermarkeder i din by.

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Frøene der er i fuglefoder er som oftest sterile, så dem kan du ikke bruge til noget, selvom du tog dig tiden til at sortere dem fra.
Mht til industrihamp, så er det så vidt jeg ved kun statslige organer, såsom Plantedirektoratet, der kan få fingre i dem, men det er muligt at få lov til at dyrke, der skal man nok bare have en ret god begrundelse.
Prøv eventuelt at skrive en mail til Plantedirektoratet. Du kan finde deres emailadresser på denne side

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DeHades, de optræder da i alskens dyrefodder? Så som fuglefrø - det er da allemandsviden at man kan lave et såkaldt "fuglefrøgrow" for synets skyld.

KHMD>> Hvad vil du med det?

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

DeHades skrev:
Frøene der er i fuglefoder er som oftest sterile, så dem kan du ikke bruge til noget, selvom du tog dig tiden til at sortere dem fra.
Mht til industrihamp, så er det så vidt jeg ved kun statslige organer, såsom Plantedirektoratet, der kan få fingre i dem, men det er muligt at få lov til at dyrke, der skal man nok bare have en ret god begrundelse.
Prøv eventuelt at skrive en mail til Plantedirektoratet. Du kan finde deres emailadresser på denne side
De spirer skam fint.

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Så er der vist kommet svar på det, jeg lukker tråden.

Mvh Jonas!

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]