Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 01:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Vild sprut
Går og har en lille teori om, at man kan lave en god vild sprut, der virker på en anden måde en Smirnoff'en nede fra kiosken.

Har ikke hørt om andre, der har fået ideen, men mine hurtige indslag indebærer bl.a.: Hamp-topskud, kokablade, malurt, guarana, efedrinplanten, kat, svampe og sådan noget i den stil.

Min viden om de forskellige planter er ikke enorm, så lad venligst vær' med at hugge mig ned på den baggrund.

Jeg vil blot gerne høre, om jeres råd og viden. Virker lortet, eller hvilket virker? Hvad kan man få fat på/dyrke og hvad kan man ligeså godt glemme

Kan man få en ønsket virkning? Vil helst høre om, hvad der er forholdsvist nemt at lave. Håber I vil hjælpe mig. Synes selv det lyder som en sjov ide:) På forhånd tak

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du erfaringer med alle de typer du nævner? hvis du ikke har, er det en ret dårlig ide at blande dem sammen i en stor blender IMO.

Kend rusen for de forskellige planter før du eksperminter med at blande det op.. igen IMO :wink:

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det virker lidt om du der bare skal blandes en masse ting for at du kan blive lam?

Svampe og sprut er hvertfald ikke en ting jeg ville anbefale

Svar med citat  
 Titel:
Hash, cola, Amfetamin og Guarana i form af diverse energidrikke har jeg gode erfarringer med. Svampe og Kat har jeg ikke rigtig prøvet noget af og Malurt kun i begrænset form, da det har været absinth købt i Tyskland.

Svar med citat  
 Titel:
Portuz, nej. Jeg nævner mange ting, for at høre jeres mening om de forskellige ting...- Ikke fordi der nødvendigvis skal være alle tingene i een, overhovedet ikke. En af tingene ville være nok: Men vil ikke prøve mig med noget af det uden at høre, mere belærte folks meninger, råd og erfaringer.

Måske jeg bare vil være lam? Kald det havd du vil. Det vil man jo, når man indtager forholdsvis store mængder af alkohol eller eurofoiserende stoffer.

Jeg vil bare gerne prøve noget nyt, efter man måsker er kørt en smule kold i alkohold og narko. Så synes jeg selv, at en blanding af alkoholk og narko/naturstoffer kunne være måske sjov adspreddelse.

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

General C, hvorfor ikke blanding af to narkoer/naturstoffer?

Jeg vil generalt ikke råde dig til at blande sprut med noget som sådan, slet ikke når du begynder at snakke om svampe o. lign.

Husk lige på der er rigtig stor forskel på at være lam på sprut og kokain og sprut og svampe, så måske du skulle undersøge lidt hvilken rus du går og leder efter :)

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Malurt kunne jo være en oplagt mulighed. Det bruges, som du måske allerede ved, i bl.a. Absinthe. Der er dog en del forbehold man skal tage sig, da man ellers let kan komme galt afsted med urten.

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Anonymous skrev:
Hash, cola, Amfetamin og Guarana i form af diverse energidrikke har jeg gode erfarringer med. Svampe og Kat har jeg ikke rigtig prøvet noget af og Malurt kun i begrænset form, da det har været absinth købt i Tyskland.

Whaaat? Hash, kokain, amfetamin og guarana i ÉN drink? Er du dum?

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Slap nu af, han mener hver for sig.

Skunk i stæk alkohol, mener jeg at ha' læst her på siden, skulle være ret glimrende. Det samme med svampe tror jeg.

Jeg ved ikke rigtig noget om det, men prøv at tage en søger her på siden om det, du burde finde noget. Eventuelt kan du gå på google og lave "site:www.psychedelia.dk "søgeord"", uden de yderste anførselstegn.

Og så kan du da lige, nu du er på siden, oprette en bruger. :wink:

:peace:

EDIT: Malurt el. thujon kan du nok også finde noget om her på siden.

Svar med citat  
 Titel:
Ok. Tak for svar.
Det er nu også lidt fascinationen af at lave min egen drik, så derfor det helst skulle være med sprut.
Du har sikkert ret i, at sprut og svampe er en dårlig cocktail. Grunden til jeg skriver er jo bl.a., så jeg kan få råd om, hvad jeg nok IKKE skal give mig i kast med.
Men nogen, der ved i hvilket omfang de rigtige stoffer vil blive tilført alkoholen med eksempelvis kokablade eller hamp-topskud?
Og selvfølgelig også, at der ikke kommer nogle skidte stoffer med?

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg kan godt forstå, at du finder det ret tiltalende, at lave hele molevitten selv, og så endda et unikt produkt.

Hvad angår 'svampe-gibernak', så er det muligt, og du kan finde en guide enten her på boardet (jeg er for doven, men det er under svampe, og tråden af vist af Flimmer) eller også er der en på Shroomery.

Mht. at blande svampe og alkohol, så er det ikke nødvendigvis skidt. Alkohol kan nemt tage de værste nerver fra et ubehageligt come up, og kan gøre trippet mere "blødt."

Jeg vil dog lige sige, at du nok skal gå grundigt til værks, især hvis du er førstegangsbruger af svampe, så er det vigtigt at få målene helt på plads. Og så til sidst, så synes jeg også, at det ville være mest forsvarligt, at du, hvis du ikke allerede har, prøver svampene for sig - uopmålt svampe-sprut hældt på en førstegangsbruger er ikke rart, tror jeg :)

Pøj pøj med det.

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Personligt har jeg en god erfaring med 30-40g. Damiana + ½ liter Smirnoff der lå og trak i to døgn, med et par "ryst" om dagen.

Har dårlige erfaringer med Guarana + alkohol samt kratom + alkohol, dog indtog jeg det hvert for sig, altså det var ikke blandet sammen før i vommen :lol:

Svar med citat  
 Titel:
hvis du endelig vil lave en alkohol baseret drik, kan du bruge malurten dissioative effekt, kanna el. kola nød. For den stimulerende effekt. eller evt bare lidt ginseng. men igen det er sku yderstvigtigt at kende ens egen reaktion på de forskellige ingredienser. og så kunne udtænke en realativ god blanding. der er jo intet ved at man på en eller anden måde får gener ved virkningen. det bedste ved sådanne drikke er at virkningen bare skal ligge og kildre i kroppen.

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Personligt kunne aldrig finde på at bringe spiritus ind i billedet når jeg spiser svampe; og amfetamin og kokain har jo også den egenskab at kunne nedtone alkoholens effekt, så man ik føler sig så stiv som man egentlig er. Jeg synes det er en ret dårlig idé du har fået, men kan som Jaspar også godt forstå hvorfor det umiddelbart lyder tiltalende :) .
aahhh.... naaarkosput.

Kom lige til at tænke på at det jo selvfølgelig indtages samtidig, og ville derfor også virke anderledes, end hvis jeg fx begyndte at tage shots i et svampetrip. Tanken om lige at blive lidt halvberuset før svampene begynder at virke, lyder faktisk lidt lækkert..

Svar med citat  
 Titel:
Selv om det lyder som en noget giftig kombo at blande alkohol og svampe, så har jeg faktisk kun haft positive erfaringer med denne kombo, det tager kanten af trippet at man er fuld og man har lidt lettere ved at flyde med trippet uden at tænke alt for meget. Jeg mener nok jeg har hørt om at man kan opløse svampe i sprut, men jeg er ikke sikker.

men det holder ihvertfald med et par bajere til et svampetrip.

venlig hilsen
Martin

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg har rimeligt dårlige erfaringer med at være meget fuld og så indtage svampe, hvis man gør det i små doser kan man dog, hvis man er heldig få en lidt speedet effekt.... Men de fleste erfaringer jeg har med den kombination har været meget ukontrolerbare, omend interessante. Men et par øl skader vel ikke.
Alt i alt dog ikke noget jeg ville anbefale.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]