hey, kan godt være det her spørgsmål er blevet stillet.. men sidst jeg røg hash gik det helt galt.. spændte sindsygt i alle mine led og jeg kunne begynde at mærke det dunkede i blodårerne etc..

(den der sad ved halsen) ..jeg oplevede også før hvor jeg røg, at jeg sad og ikke kunne synke ordentligt . følte smerter i ledene når jeg belastede dem.. var sq næsten bange for at bevæge mig af frygt for at jeg skulle brække et eller andet
her til daglig er jeg begyndt at have mindre smerter i brystkassen.. hvis jeg fx tager en dyb indånding kan det godt klemme lidt/ gøre ondt omkring lungerne. ska lige siges at jeg også ryger til hverdag (nikotin smøger altså) men dog ikke mere end et par gange om dagen.
ville egentlig bare høre, nok ikke om det er farligt for det kan jeg sige mig selv at det der, men hvor alvorligt man skal tage den slags? og så er jeg også interesseret i at vide om i andre rygere oplever det samme? det er sq næsten nok til at ødelægge opvelelsen i sig selv for mig, fordi jeg sidder og bliver så pisse anspændt :/