Hey alle sammen.
har tidligere skrevet her på psychedelia og har gennem tiderne haft mange fede og mindre fede oplevelser med stoffer. Til sidst lykkedes det mig dog at blive afhængig... Denne oplevelser sammen med alt for mange blå mandage og og skøre søndag morgener fik mig til at tage en beslutning om at stoppe. Det kan godt være skide svært alene og jeg var så heldig at en ven kontaktede mig og fortale om NA(narcotics anonymous).. Det har indtil videre hjulpet rigtig godt og har været clean i over 2 måneder.. Så længe har jeg ikke være uden alkohol/hash/narko siden jeg var 13-14 år.. Så hvis nogle af jer synes at det ville være rart at stoppe og måske har nogle problemer med at gøre det på egen hånd.. Så ville jeg bare anbefale NA.. I kan søge på det på google.. Der er møder over hele danmark og det er bare at møde op. Det er ikke tilknyttet nogen religiøs/politisk organisation og er 100% anonymt. de første møder kan være lidt overvældende og måske virke lidt åndsvagt.. sådan havde jeg det ihvertfald.. men har set så mange droppe stofferne med hjælp derfra.
Held og lykke.
|