Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 16:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dumt ?
okay , mig og nogle gutter havde/har tænkt os af fyre den af her til jul/nyt år .
Og vi havde tænkt os af blæse fra 24dec til den 1/1 . altså med nogle slappe af dage i mellem ,
Men når man tænker over det er det ret mange stoffer vi skal tage.

så ville gerne høre jeres mening om det er for dumt at tage så mange stoffer i træk .

(normalt tager jeg kun stoffer i byen) og self tager vi også kun noget hvis der er fest eller lign .

Men tror i vi overbelaster kroppen for meget ved det ?

det er desuden amfetamin og kokain vi tager .

gerne seriøse svar :)

Svar med citat  
 Titel: Re: Dumt ?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
At tage mange stoffer er selvfølgelig aldrig sundt og må stærkt fra rådes.
Når det så er sagt, ville jeg mene at hvis i sørge for at vile godt og grundigt ud mellem de forskellige "turer" og selvfølgelig sørge for at spise rigeligt, skulle der ikke være noget problem. Det er jo ikke lige frem et HR svar, men jeg kan godt selv finde på at gå voldsomt til den i en periode.
Det er ikke nogen opfordring og som jeg startede med at sige er det aldrig sundt at tage mange stoffer.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
...jeg vil sige at det kommer an på, i hvilke mængder i har tænkt jer at tage en uges binge på - personligt har jeg i forbindelse med festivaller taget narko hver dag i over en uge - hovedsagligt svampe/syre og mdma - men den pris jeg derefter måtte betale var ikke det værd - der gik satme et par måneder hvor jeg var helt følelseskold, ikke trist, ikke glad, bare blank... så tænk jer om, og som det er nævnt, få noget søvn, og spis næringsrigt mad om det så skal tvinges ned hver dag!!! Dette er vigtigt! Anskaf jer evt noget 5-htp, eller alternativt 500mg c-vitaminer og b6 vitamin, men bemærk at dette ikke er nogen løsning, men det kunne afhjælpe den kommende nedtur, som i helt sikkert vil opleve!! =)

Svar med citat  
Junior medlem
Brugeravatar

.. bare sørg for at spise en masse frugt og få rigeligt med væske så skal i sku nok klare jer igennem.
har selv haft taget en masse af de der hårde ture, og hvis man har kørt i flere dage i træk på eks. amfetamin
så kan det være svært at få noget ned, men nogle gange er man sku nød til at tvinge sig selv en smule:)
go jul og godt nytår

Svar med citat  
Ja du/i skal sørge for at spise og drikke rigligt. Selvom det kan være lidt svært mht mad. Men det er meget vigtigt for kroppen skal jo have noget at arbejde med. Og selvom du/i måske har en høj tolerance så husk at "lytte" efter jeres krops signaler.

Men ellers god tur selvom i nok er et godt stykke inde i den .

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]