Hejkemi skrev:
Tak for godt svar. Undskyld jeg ikke så det.
Men ville den teste sort for begge stoffer? kan jeg bruge mit sorte testresultat til noget positivt (at der er mdma i pillen), eller kan det lige så godt betyde at der kun er piperazin (højst sandsynligt bzp) ?
Ren benzylpiperazin giver ikke nogen farvereaktion med Marquis-reagens ifølge skemaet på
Erowid: MDMA testing kit FAQErowid skrev:
Benzylpiperazine No color change, but it causes the reagent to fizz. Looks like when you pour hydrogen peroxide on a cut.
...Så det tyder på at dine piller i hvert fald indeholder en vis mængde MDMA/MDA/lignende. Alt efter hvor langsomt reaktionen går, er der dog også en risiko for at det kan være DXM.
Der er en vis risiko for at dine piller indeholder små mængder MDxx, udelukkende for at teste positiv med Marquis, og piperaziner eller andet skidt til at give den primære effekt. Oftest bruger fremstillerne af den slags tabletter dog kun piperaziner hvis de ikke har adgang til "the real thing", eller hvis tabletterne er købt fra et sted hvor BZP osv. stadig er lovligt. Jeg har ikke fulgt med i tabletanalyserne på det seneste, er der fundet mange med MDxx kombineret med piperaziner?