Well, det siges jo at hvis man har haft et bad trip på LSD, at det er en god idé at prøve det igen inden for et par uger efter man havde bad trippet, for at ryste det bad trip af sig. Jeg ved dog ikke om det er en god ide når der er gået så lang tid som der er, det kan være der er en anden som kan svare på. Men altså, hvis du beslutter dig for at prøve det så sørg for at der ikke sker nogen uforudsete ting, bliv i vandte omgivelser og forlad dem ikke før trippet er slut, og vær sikker på du gør det med nogen der ved hvad LSD egentlig er, og derfor ved at de ikke skal prøve at tirre dig eller på andre måder være ubehagelige overfor dig. Det er i mine øjne vigtigere end at gøre det med nogen rigtigt gode venner, hvis de venner ikke helt har forstået hvordan et LSD trip er.
Jeg ved ikke om dette er et godt råd, men jeg var lige ved at få et bad trip da jeg tog LSD, jeg tænkte for sygt mange underlige usammenhængende tanker om eksistentialismen, men så prøvede jeg at spille Trackmania hvilket tog alt mit fokus så jeg ikke havde tid til at tænke de tanker længere, men bare levede mig ind i spillet. Så hvis du kan mærke du begynder at trippe dårligt, så hav trackmania klar og se om du kan få tankerne hen på det i stedet

Trackmania er desuden gratis

Det kunne også lyde som om du har for meget tid til at sidde og tænke. Prøv at se om du kan finde nogen nye interesser, lad det være fitness, sport, spejder, uddannelse really just anything, bare en eller anden interesse der kan fjerne fokus fra dine dårlige tanker.