Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 23:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: pinlig! :S
hey folkens.

jeg er en pige der aldrig har prøvet at tage nogle form for stoffer før men en af mine venner tager selv lidt engang imellem og har spurgt mig om vi ikke skulle tage noget ecstasy som jeg ved kommer i pille form.

og jeg kan ikke sluge piller!! jeg ved ikke hvorfor jeg har prøvet men jeg får det nærmest dårligt.
Så jeg tænkte på om det var muligt at opløse den i en øl eller sommersby eller sådan noget??

undskyld hvis det er et for dårligt spørgsmål men håber noget vil svarer afligevel :D

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
det kan du sagtens - men få fat i noget rent MDMA, i stedet for de piller der... Krystallerne kan du også sagtens opløse, mange gør det i the evt med lidt honning i, for at kamuflere smagen lidt mere=)

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Hej :) jeg syntes du skal sige nej tak til de piller, og vente til du engang kan prøve noget ren mdma. Størstedelen af de piller der er i omløb, indeholder sjældent kun Mdma. Og kan derved sagtens indeholde knap så hyggelige ting..

Saliva

Svar med citat  
Tak for de så hurtige svar :)

Men hvad drikker man det i? er det fx så bare te med honning er hvad er det? :P

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ja, "rumhonning" er en klassiker :D

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
MDMA er ret vandopløseligt, så i princippet kan du opløse det i de fleste væsker.. Men MDMA smager ret kemisk gustent, så det er nok smart at kamuflere smagen lidt - eller holde sig for næsen=)

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
MDMA er ret vandopløseligt, så i princippet kan du opløse det i de fleste væsker.. Men MDMA smager ret kemisk gustent, så det er nok smart at kamuflere smagen lidt - eller holde sig for næsen=)

Hvis man alligevel drikker en kemibombe som ikke minder meget om rigtig frugt smag som Sommersby og deres endnu værre kopi'er, så klare man nok at drikke noget der smager af kemi. De alkoholiserede cidere og sodadrikke smager i hvert fald af en god gang kunstig kemi. :lol: :P

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Som de andre skriver så vent til du støder på noget "rent" krystal MDMA istedet.
Man kan aldrig vide hvad der er i ecstasy piller, og de kan være rigtigt farlige!

Peace Morpheus

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Er jeg det eneste syge svin der kunne tænke at vennen havde en bagtanke med lige præcis mdma "Looovedrug" 8)

Ellers er der dømt "E-the", det virker. Bare masser af sukker, honning og en go the. Så giver det, men vil generelt fraråde som de andre at I tager mdma i pilleform. Få en ordenlig dealer der kan få det i krystal!

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Obama skrev:
Er jeg det eneste syge svin der kunne tænke at vennen havde en bagtanke med lige præcis mdma "Looovedrug" 8)
Det kunne da sagtens tænkes Obama

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Som skrevet kan du opløse det i de fleste væsker, du kan også knuse dem og sniffe dem. Men uanset hvad du gør undgår du nok ikke den forfærdelige smag - eller jo selvfølgelig hvis du opløser det i væske nok, men det skal nok også indtages forholdsvis hurtigt, hvis du vil have et fedt peak.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]