Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 23:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Kommer lige susende forbi og læser blant andet jeres tråd omkring piger og stoffer, den må jeg komentere da jeg er af hundskøns racen men hang til stoffer :D
Tillader mig lige at gøre det herinde da jeg normalt ikke svarer på indlæg herinde, håber det er OK.

For hulen da drenge, gu skal i ej spørges.
Lad os lige vende den om. Når I tager kæresten med, skal de spørge hende hvergang de vil tilbyde dig noget?
Er man kærester så gør man ting sammen også stoffer;)

Har en fornemmelse at denne holdning kommer fra fyre tit tænker "at hælde stoffer på pigerne" frem for at dele med pigerne også, det siger mere om fyrene end pigerne, ærligt talt, enhver pige med respekt for sig selv, undgår den slags fyre. Er du havnet med sådan en tøs, der bytter knald for stoffer eller lammer sig så voldsomt at hun kan udnyttes gang på gang, så lad være med at tage hende med :rocking:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

ok :shock:

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
dvs at heidi fra damhuskroen må jeg ikke skampule efter GHB og knuste benzoer i hendes snaps ?
la da vær !

Svar med citat  
Om du vil skampule en død sæk på GHB og knuste benzoer, må være til din egen fornøjelse, hun skal bare ikke med til min fest og det skal du vist heller ikke. Min erfaring er, at der i forvejen ikke er ret meget omløb i hovedet af den slags bimbos. eller de fyre der intreserer sig for dem.
Er helt klart til fest med fyre der forstår dele prinsippet :D
Og æren i at have en tøs de kan stole på angående narko og piger som er store nok til at tale for sig selv.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
baah ! :D

Men hvis du helt klart går til fest med fyre der forstår " dele princippet " er du så ikke selv lidt......
det du taler om man ikke skal være ? :) jeg mener... det lyder lidt tigger agtigt ikke.

jeg køber mit eget og deler med gode venner der ville gøre det samme
for mig hvis jeg intet havde ... piger eller drenge...

Svar med citat  
Når du antager at jeg ikke deler, er du ikke også lidt.. hmmm.. tja..det lyder også sådan lidt pusher agtit...
Jeg skaffer selv mine stoffer og deler med dem jeg har lyst til og hvis jeg har lyst, piger eller drenge.. what ever..

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Er der en admin eller lignende, der kan kæde trådene sammen?

Svar med citat  
Sorry, tråden udspringer her :
Piger og narko
Piger og narko?

Svar med citat  
Og nu jeg er i gang, kan jeg lige godt svare på selve hoved emnet ;)

Jeg tror piger og drenge tager stoffer på hver sin måde. Piger er tit mere velovervejede og drenge tit impulsive, Hvilket fører til at de tit køber når det opstår mulighed for det og så er der fest. Hvortil piger planlægger det, går ud og køber lige det de vil have. Eller siger ja tak til evt. fest de er kommet til og når der nu alligevel er fest :D
Tror også piger tager sammen med venninder, ligesom drengene gør med vennerne.
Jeg foretrækker at bruge sammen med begge køn, men helst en kæreste eller lignende, da man tit bliver lettere lystig i de nedre regioner ved indtagelse af visse substanser.

Svar med citat  
Junior medlem

Geografisk sted: København
jeg er selv hunkøn. og giver dig ret i meget lidt af det du skriver. Det er da ikke et krav at skulle dele sine stoffer med sin kæreste? det må man da virkelig selv om, ligesom man vælger hvilke venner man deler med!
Måske har en fyr ikke lyst til at dele med sin kæreste, fordi han ikke har lyst til hun ender samme sted som ham, og det er jo meget fornuftigt kan man sige. Det er jo bare omsorg.

Og jeg giver dig heller ikke ret i måden du beskriver indtagelse fra de forskellige køn. Ved godt du bare generaliserer og at der sagtens kan være afvigere, men tror ikke det holder i længden det du skriver.

Jeg og mine veninder (som tager stoffer) er bestemt ikke velovervejede.. Det er meget inde i den der "jeg tager hvad jeg kan få". Det eneste tidspunkt hvor jeg planlægger i forvejen er når det kommer til coke da det (ihvertfald her hvor jeg kommer fra) er meget sværere at opdrive. Om det er en god eller dårlig ting at være velovervejet kan vel diskuteres. Det kan ende rigtig skidt hvis man ikke kender ordenlig til stofferne inden man prøver, og hvis man er i "jeg tager hvad jeg kan få" kan man indimellem have meget lidt viden omkring det man indtager, og det har også betydet at jeg selv er endt i nogle utrolige dårlige/kritiske situationer. Bl.a. omkring blandinger.

Når det så er sagt, så gør jeg det med mine drenge venner, nok mest fordi det primært er dem der indtager stoffer i min omgangskreds (har få veninder der også gør, og dem kan jeg også godt lide at gøre det med), men oftest er det sammen med drengene fra min side da det generelt bare er sjovere synes jeg - men det er min mening :D

Svar med citat  
Ja da, det må han da selv om, men er jeg med, så forventer jeg det. Ligesom jeg forventer han deler andre ting med mig. Tror de flæste piger ville blive rimelig mobset hvis fyren kommer hjem med film, slik og røg for at sidde alene med det, fordi han ikke synes hun skal blive fed og doven.

Egenlig en underlig betragtning.. så hun ikke skal ende samme sted som han... når du samtidig ikke synes der er væstentlig forskæl på hvordan drenge og piger tager stoffer.

Med mere velovervejet, tænker jeg mest på at piger tit tænker så langt at de også skal have mad og andre fornødigheder, hvortil fyre tit ikke tænker længere end til næste fest. hvilket resulterer i at drenge er hurtigere til at sige ja, hvor på piger tænker over hvor mange penge de bruger.
I de kredse jeg har kommet, har tøserne mad i køkknet, mens fyrene renser bongen der ;)

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ulla Bella? Hvad helvede er det du snakker om? Jeg synes jeg ser flere og flere piger glemme at spise fordi de er lidt blæst og der er lidt tramp.... Men nu kan jeg også se det hvor du kommer der er der jo ikke fucking styr på det, altså hos drengene - der sgu da altid mad i ens køleskab. Nu ved jeg ikke hvor meget i bruger på fest, men jeg kan snildt bruge 3-4000 på at feste i en uge og så stadigvæk ha penge til mad og alt det andet.

Jeg synes også der er en væsentlig forskel på hvordan piger og drenge tager stoffer - jeg synes de færreste piger gør det for at rejse - det nærmest bare for at blæse eller være underlige.

Vil så lige sige jeg nok ikke er den bedste til at bedømme det, jeg kommer kun i trancekulturen og det sted jeg har set de tilstande du snakker er når jeg kommer ind i meget unge menneskers hjem - dem som ikke helt har styr på det endnu.

P.L.U.R

Svar med citat  
i min omgangskreds er der ingen som har 3-4000 at bruge til fest om ugen, medmindre man er pusher og det er ikke lige pigernes terratorie, hvis man kan sige det sådan... jeg har 3-4000 til en hel månede, så måske derfor vi ser anderledes på tingene.
Men når du bruger så stort et buget på stoffer, gør du så lige så meget ud af din mad, for jeg har svært ved at se man skal have tid til at lave 3 hoved måltider og 2 mellemmåltider, når man samtidig skal ha hevet så meget indenbords der kan virke forstyrrende på apetitten.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes da tit jeg ser kvindelige pushere????

Jeg træner - jeg spiser som jeg skal + kosttilskud. Har ikke den store indtægt, men ved at prioritere hvornår jeg fester så kan jeg tillade mig at bruge så mange penge på en uge. Det eneste stof jeg endnu ikke har ku spise ordenligt på er MDMA alle andre stoffer der er det ikke noget problem at spise, det en psykisk barriere der skal overvindes.

Jeg fester heller ikke hele tiden, jeg har et liv - fest er en del af det - en stor del indrømmet - men jeg har det også som erhverv eller hvad fuck det kan kaldes. Jeg kan godt se hvis det eneste man går op i er fest fest fest og fest - så snart det muligt og render rundt og er konstant påvirket - så bliver det lidt svært - men det igen det med indstilling til livet og alt det der - det jo ikke alle der har de samme værdier eller prøver på at opretholde lidt integritet.

Men lad os lige ramme den med maden igen... Jeg spiser 6 gange om dagen og når jeg fester så spiser jeg morgenmad - middagsmad og aftensmad som hovedregel og hvad jeg lige finder eller laver af snacks når jeg føler jeg er sulten... det ret svært at feste igennem uden at have energi i kroppen og uden søvn.

Det hele handler om at der render en masse mennesker rundt i Danmark og tror de ved hvad de laver når de tager stoffer - men det gør de ikke. Så render der nogle fornuftige mennesker rundt der ikke kommer til skade pga stoffer fordi de passer på dem selv. Længere er den ikke og hvis jeg vrøvler er det fordi jeg er kampskæv :P

P.L.U.R

Svar med citat  
Det ændrer stadig ikke på den forskæl der er på økonomien.
hvis du bare en uge om måneden fyrer 3-4000 kr af til fest, så tyder det på at vi kommer i helt forskællige omkredse.
Som sagt her jeg samme beløb til en hel månede, som skal dække mit daglige behov for man/tøj og andet, hvilket ikke overlader de helt store penge til fester. Når jeg virkelig slår til søren, strammer tøjlerne, så har jeg måske 3-400 om måneden til fest/druk og stoffer.
Jeg omgås med andre folk som ikke har arbejde og afhængie af sociale ydelser. De fornuftige af dem har heller ikke mange penge medmindre de supplerer sort.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jamen jeg fester ikke en uge om måneden... Det var da noget sindssygt noget at gøre - det jo lige det jeg siger;)
Jeg fester når der er en grund til at feste eller når jeg er på "arbejde" det lidt svært at stå midt i en fest uden at trykke den lidt af.
Når jeg har betalt alt mit lort har jeg 3000 til mig selv om måneden... og stiger snart til at jeg har 7000 til mig selv, sådan ca... jeg er nok også heldig stillet - har skrevet længere oppe at jeg nok ikke er den bedste til at bedømme det, jeg kommer kun i trancekulturen, det så sjældent jeg er i det "normale" miljø eller hvordan man skal beskrive det - og når jeg er så er det hos mennesker der har styr på det.
Jeg sparer jo hele tiden for at ha råd til at feste på den måde jeg vil feste på - ellers gider jeg ikke feste og ellers så arbejder jeg jo med skidtet ;) det også med til at gøre det... Som sagt jeg nok ikke den bedste til at sku bedømme det... Men har da stadigvæk en mening om det;)
Jeg har festet ca 45 dage i år indtil videre og synes da ikke jeg har måtte give afkald på noget af den grund.
Men ja vi er fra forskellige omgangskredse af.... Dog er jeg også på statstilskud ha ha:P Men det forhindrer mig nu ikke i at leve godt... Handler om at prioritere som jeg siger;)

P.L.U.R

Svar med citat  
ja, det er netop hvad det gør.
Og min mening er stadig at drenge tit prioriterer maden væk, når stoffer er tilgængelig til fester og rask væk fyrer en månedsløn af på en fest. Hvortil piger tit tænker på at de skal have mad til resten af måneden og gør ikke impulsive indkøb på samme måde.

Svar med citat  
P.S

ca. 45 dage svarer til 22,5 weekender, hvis man regner en alm fest weekend for at vare fredag og lørdag. Der er 52 weekender på et år og gennemsnitligt 4 til en månede. Der er stadig 6 weekender tilbage af dette år. det giver 48 weekender til at fordele de 22,5 fester i. Hvilket ender med næsten hveranden weekend....

(Statistik er en særdeles logisk og præcis måde at meddele halve sandheder unøjagtigt på.)

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

:) Ja og året er ikke omme endnu - men tror også det tættere på 50 dage.

1 af festerne varede en uge - en anden 10 dage og så var der en på 6 dage... ellers har det bare været et par døgn ad gangen.

Hvad mener du med halve sandheder? Jeg var ikke ude og feste hele oktober... Men derfor det altså stadigvæk muligt at feste så mange dage uden det er hver anden weekend... + der er forskel på hvordan man fester ;)

P.L.U.R

Svar med citat  
med halve snadheder mener jeg at en fest sjældent varer fredag til lørdag ;)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]