jeg er selv hunkøn. og giver dig ret i meget lidt af det du skriver. Det er da ikke et krav at skulle dele sine stoffer med sin kæreste? det må man da virkelig selv om, ligesom man vælger hvilke venner man deler med!
Måske har en fyr ikke lyst til at dele med sin kæreste, fordi han ikke har lyst til hun ender samme sted som ham, og det er jo meget fornuftigt kan man sige. Det er jo bare omsorg.
Og jeg giver dig heller ikke ret i måden du beskriver indtagelse fra de forskellige køn. Ved godt du bare generaliserer og at der sagtens kan være afvigere, men tror ikke det holder i længden det du skriver.
Jeg og mine veninder (som tager stoffer) er bestemt ikke velovervejede.. Det er meget inde i den der "jeg tager hvad jeg kan få". Det eneste tidspunkt hvor jeg planlægger i forvejen er når det kommer til coke da det (ihvertfald her hvor jeg kommer fra) er meget sværere at opdrive. Om det er en god eller dårlig ting at være velovervejet kan vel diskuteres. Det kan ende rigtig skidt hvis man ikke kender ordenlig til stofferne inden man prøver, og hvis man er i "jeg tager hvad jeg kan få" kan man indimellem have meget lidt viden omkring det man indtager, og det har også betydet at jeg selv er endt i nogle utrolige dårlige/kritiske situationer. Bl.a. omkring blandinger.
Når det så er sagt, så gør jeg det med mine drenge venner, nok mest fordi det primært er dem der indtager stoffer i min omgangskreds (har få veninder der også gør, og dem kan jeg også godt lide at gøre det med), men oftest er det sammen med drengene fra min side da det generelt bare er sjovere synes jeg - men det er min mening