Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 23:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej Alle.
Jeg er en skoleelev i 8. klasse der har en projektuge, jeg har valgt at tage emnet stoffer fordi jeg synes det er spændende. Mig og min veninde leder efter en 'True-story' og vi kan ikke finde nogen specielt gode. Jeg tænkte på, om der var nogle der havde lyst til at fortælle lidt om jeres liv?
Forstår udmærket godt hvis i ikke lyster, da det er en privatsag.

Kærlig hilsen Skoleeleven i 8.klasse.

Svar ønskes hurtigst muligt, da opgaven skal afleveres på fredag kl 14.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det virker bundseriøst, så lad mig lette mit hjerte.

Jeg synes I skal udarbejde nogen seriøse spørgsmål istedet som man kan svare på, evt. et af de gratis spørgeskemaer man kan oprette på nettet.

Jeg tror ikke I skal regne med at I får en hel livshistorie, med denne tråd. En 8. klasses opgave, der skal afleveres i overmorgen.

Svar med citat  
Det er også meget seriøst, det gælder en del af vores karakter ;-)

Det var faktisk en meget god idé, men kan ikke lige tænke mig til nogle specielt gode spørgsmål, da jeg aldrig har mødt en der har taget stoffer. Har du nogle forslag?

Du har helt ret i at, der ikke er særlig stor mulighed for livshistorierne, men man kan jo altid prøve :-)

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Prøv at søg på brugeren amfmisbrugeren... Han har skrevet om hans liv med stoffer og omkring stofmiljøet, og om hvordan han virkelig har brændt nallerne op til flere gange. Det er en meget rørende historie... men i skal nok lige kontakte ham hvis I har lyst til at bruge den.

Svar med citat  
Det var en mulighed, men jeg ved ikke hvordan man gør. Så bare at denne side poppede op da jeg søgte :-D

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Nu sidder jeg her uden at have fået min morgenkaffe eller noget, men hvis ikke jeg husker helt forkert så har der altså været lignende tråde oppe før, det kan være at I kan søge noget inspiration der?

http://www.psychedelia.dk/forum/search.php, husk at krydse af ved 'Emner' ved 'Vis resultater som:', da I ellers bare vil få en masse posts i hovedet.

Ellers kan I prøve på Google, ved at skrive det I vil søge på, eksempelvis 'skoleopgave' eller 'spørgeskema', efterfulgt af site:www.psychedelia.dk

F.eks. "spørgeskema site:www.psychedelia.dk", uden citationstegn. Og ellers kan dig og din veninde vel brainstorme.
Hvad ville I f.eks. spørge en alkoholiker om, hvis han skulle fortælle lidt om hans situation, og hvordan han er endt der?

Svar med citat  
Okay, tusind tak for din hjælp, det er vi rigtig glade for :-)
Husk at få din kaffe ;-)

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Her; Har du tid til at lytte? **RETTET 13-06-2010**
Er en meget rørende sand historie.

Svar med citat  
Okay, tak allesammen. :-)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]