Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Hejsa. Har tænkt mig at tage et svampe trip på max et gram et stille sted i byen. Spørgsmålet er så: vil andre mennesker kunne se at jeg er på svampe? kan man se det på øjnene eller ens bevægelser? på forhånd tak.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Man vil formentlig kun lægge mærke til det, hvis du spasser totalt ud. Og kigger dig i øjnene, dine pupiller kan godt blive mega store. Men jeg har hygget mig på ½g svampe i byen, det sjovt nok. Bare tænk på at folk er alligevel for stive til at lægge mærke til det, det er seriøst ikke noget nogen bemærker..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Husk dog selvfølgelig at have styr på set og setting. Hvis du ikke har noget erfaring inden for at bære et trip igennem, så er byen nok ikke super optimalt. Men alt dette har du vel overvejet.

(Baudelaire 1860).

Svar med citat  
Junior medlem

Du kan ikke komme på trip af et gram svampe .....

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Det kommer så sandelig an på, hvilke svampe det er. Med visse strains er 1 gram faktisk i overkanten. Selv mange strains cubensis blir man rigeligt væltet af 1 gram.

Til trådstarter: Som sagt tidligere kan dine pupiller godt blive rigtigt store. Det kan godt ske, at nogen opdager det. Så man kan ikke være helt sikker vil jeg sige.

-Jimmy Carter

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen

Det er sjov at folk så har skrevet trip rapporter på 1 gram. Det lyder til at være noget af en "brian" :lol:

Til tråd starter
Det vil muligvis godt kunne ses på dine propiller, men hvor meget kan jeg ikke svare på.
Din motorik burde være fin nok. I forhold til en som har drukket, burde du kunne danse på en snor ;)
Som andre så nævner, hvis det er første gang du tager svampe, så lad være med at gøre det til en fest. Hvis du er så uheldig at ende ud i et bad-trip under en fest, så vil det være svært at falde til ro igen.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.

KLOVN!

Vil sige ja, vil nok ikke kunne se det var svampe - men godt at du er påvirket.
Jeg får ihvertfald store pupiller af det ;)

Men det er jo så ikke værre end så meget andet, det kan skjules vil jeg sige.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg synes det er ubehageligt at skulle forholde mig til ikke trippende mennesker når jeg tripper. Det gælder især svampe, hvor det kan virke meget begrænsende for hvad du kan foretage dig på trippet. Som bomlee siger bør du kun gøre det hvis du har erfaringer med svampe og du bør alliere dig med en person, du har tillid til og som kan tage sig af dig, hvis du får det dårligt.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ingen erfaringer med svampe i byen, men har prøvet 2c-b to gange i kbh. Det skulle forestille at være et af de mildere psychedeliske stoffer, men jeg blev meget over-bevidst om alt hvad der skete rundt omkring mig. Stive mennesker kan godt virke meget voldsomme og ubehagelige når man tripper, og man kan komme til at tolke mange signaler forkert. Flasker der smadrer rundt omkring, folk der kæfter op osv.
Befandt mig på et tidspunkt i midten af en slåskamp, hvor der blev delt knytter ud til højre og venstre - aner ikke hvordan jeg endte der, kom intet til, men et par af mine venner fik sæbeøjne og måtte tage hjem.
Det var heldigvis ikke så galt, men hvis jeg intet erfaring havde med psychedelika, var jeg nok gået i panik, dunno. Jeg synes i hvertfald ikke at det var gode settings til den slags, så jeg kan ikke anbefale det. Men igen - det kommer 100% an på hvem man er, ens psyke osv. Hvis ikke du har et par trips i bagagen, synes jeg ikke du skal gøre det.

Og jeg vil mene at det godt virke afslørende, måske ikke så meget på din adfærd med 1g, men dine pupiller bliver vanvittigt store :) Det er forresten også noget dørmænd kigger efter (ikke at du skal være det mindste nervøs, men det er godt lige at være opmærksom på).

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Man vil kunne se det i dine øjne hvis man kigger efter det, men om man vil lægge mærke til det ud fra din opførsel er ikke til at sige da folk reagerer meget forskelligt på psykedeliske stoffer. Anyways, som der bliver sagt, så er det en dum idé hvis du ikke har specielt meget erfaring med svampe. Hvis jeg var dig ville jeg kun gøre det hvis jeg følte mig 100% tryg med svampe. Personligt har jeg aldrig selv trippet på kraftigere psykedeliske stoffer, såsom svampe, i byen og tror heller aldrig at jeg vil komme til at gøre det. Føler mig generelt aldrig 100% tryg når jeg tager svampe da rusen og oplevelsen tit er forskellig fra gang til gang og jeg derfor aldrig helt kan forudse hvordan jeg kommer til at få det, så når jeg endelig tager sådan noget, så sørger jeg for at befinde mig i trykke omgivelser... IMO er stoffer såsom ecstasy (MDMA) meget bedre at tage hvis man vil blæse igennem på en bytur!

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]