Jeg har ingen erfaringer med svampe i byen, men har prøvet 2c-b to gange i kbh. Det skulle forestille at være et af de mildere psychedeliske stoffer, men jeg blev meget over-bevidst om alt hvad der skete rundt omkring mig. Stive mennesker kan godt virke meget voldsomme og ubehagelige når man tripper, og man kan komme til at tolke mange signaler forkert. Flasker der smadrer rundt omkring, folk der kæfter op osv.
Befandt mig på et tidspunkt i midten af en slåskamp, hvor der blev delt knytter ud til højre og venstre - aner ikke hvordan jeg endte der, kom intet til, men et par af mine venner fik sæbeøjne og måtte tage hjem.
Det var heldigvis ikke så galt, men hvis jeg intet erfaring havde med psychedelika, var jeg nok gået i panik, dunno. Jeg synes i hvertfald ikke at det var gode settings til den slags, så jeg kan ikke anbefale det. Men igen - det kommer 100% an på hvem man er, ens psyke osv. Hvis ikke du har et par trips i bagagen, synes jeg ikke du skal gøre det.
Og jeg vil mene at det godt virke afslørende, måske ikke så meget på din adfærd med 1g, men dine pupiller bliver vanvittigt store

Det er forresten også noget dørmænd kigger efter (ikke at du skal være det mindste nervøs, men det er godt lige at være opmærksom på).