Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 22:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Hejsa.

Jeg er rimelig ny i jeres verden. Jeg ville også egentlig bare høre om i vidste, hvad der er blevet af Allan fra Profit ( i ved det program med frode munksgård) og om han er endt i et stofmisbrug. jeg ved at johnny fra Dalsgårds tivoli er død af en overdosis og det kunne godt være at allan også har taget billetten den vej :((

venligste hilsener

søger info.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Virkelig en skør tråd det her. :)
Hvordan drager du parallel mellem Johnny fra Dahlgårds til Allan? Og regner du med at en herinde kender Allan, siden du spørger netop her?
Håber du finder, hvad du søger!

/ - Dagny

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Citat:
Dette forum bruges til ikke-registrede brugere; fortæl din mening om stoffer og entheogene planter eller om denne side.

Hvordan kan du regne med at vi herinde lige kender 2 personer ud af de 6 mil. der lever i danmark??

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Svar med citat  
Lol, så alle os stofbrugere har samme måde at leve på, og kender alle andre, der prøvet at ryge fed?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Totalt latterligt/ hjernedødt Topic
det er lovligt at tænke før man poster

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Svar med citat  
Jeg tænkte bare at i kendte hinanden inde for jeres verden. Jeg er bare urolig for ham. Han virkede så livsglad i programmet. jeg håber ikke han er endt i noget snavs.

jeg er meget fassineret af jeres verden så det er ikke for at sige noget dårlig om jer.

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Prøv at skriv til sporløs. De kan måske hjælpe dig med at finde ham. Og eftersom DR er hans tidligere arbejdsplads, burde der allerede være et godt lead :D

-Jimmy Carter

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Man ser virkelig for meget TV hvis man bliver nervøse for karakterenes velbefindende, efterfølgende... Få dig et liv!!

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
Man ser virkelig for meget TV hvis man bliver nervøse for karakterenes velbefindende, efterfølgende... Få dig et liv!!

slap af fjas det er ikke alle der er nogle kyniske røvhuller. måske manden rent faktisk interessere sig for andre end sig selv.
jeg tror bare ikke der er meget hjælp at hente her inden da folk er anonyme og derfor sikkert ikke kender ham der ledes efter

fortsat god dag alle sammen ;)

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Ja, det gør jeg sguda også. Men de mennesker som har min interesse er nogen jeg rent faktisk kender. Ikke nogen som stammer fra en TV forelskelse.

Hvordan mon Ivan Olsen har det? Får han stadig buksevand som voksen? Nogen der kan hjælpemig med at komme i kontakt med ham. Jeg ved jo fx at spacey fra Midt om natten døde af en OD. Det ville være forfærdeligt om lille gummitarzan fulgte i hans fodspor. :D

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg synes nu det er en meget god egenskab at bekymre sig for andre end sin umiddelbare omgangskreds.
at bare have nok i sig selv og sine venner er skidt og egoistisk hvis man skal sætte det lidt på en spids.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Ja, det er et fint karaktertræk at have. Men vil man gøre brug af denne egenskab kunne man starte med at tage en tur ud i den virkelige verden, ned på gaden og bekymre sig om de 'rigtige' mennesker som rødner op i rendestenen.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det er et fint karaktertræk at have. Men vil man gøre brug af denne egenskab kunne man starte med at tage en tur ud i den virkelige verden, ned på gaden og bekymre sig om de 'rigtige' mennesker som rødner op i rendestenen.

ja det har du ret i :) men så længe vi er enige om at det ikke er nok at kun bekymre sig om sit eget territorium ;)
du må have en god dag fjas, fysiktimen kalder :(

Svar med citat  
I behøves ikke at hate på mig. Det var bare fordi at jeg tilfældivis hørte om Johnny fra dalsgårds tivoli og så tænkte jeg at allan også kunne have samme skæbne.

Jeg er som sagt ny til jeres verden....

Svar med citat  
Det kunne jo være i kendte Allan jo...

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Der er intet hate, i hvert fald ikke på dig personligt. Selvom det måske godt kan tolkes sådan, ser jeg nu. Blot en undren, med et snært af afsky, over at folk er så hypnotiserede af det der TV..

Svar med citat  
jeg er ikke hypnotiseret af tv. jeg tænkte bare at i vidste hvor allan var idag og om han er endt i noget snavs. jeg ser faktisk ikke meget tv. jeg kender som sagt ikke jeres verden.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Vores verden? Er det ikke din verden også?

Svar med citat  
jeg misbruger jo ikke stoffer. jeg drikker ikke øl.

jeg tænkte bare at i kender hinanden i jeres verden.

men i har ikke hørt om allan så jeg må nok lede et andet sted.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det er de færreste der kender hinanden i virkeligheden herinde, og der er ret mange brugere af dette forum.

Hvis alle folk i din verden, er lige så fordømmende som du virker til at være, så syntes jeg, at i skal blive hvor i er.

Det virker meget naivt, at du åbenbart tror, at alle folk der bruger narkotika kender hinanden. :roll:

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]