Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej alle sammen :)

Jeg har et spørgsmål til jer, er det på nogen måde muligt at få en form for allergi efter indtagelse af amfetamin??

Vi er 3 personer der altid tager feta sammen, lukker os inde i mig og min kærestes leglighed hele weekend og så hygger vi bare!! :D

Men det sidste stykke tid har vi alle fået nogle røde knopper der klør og klør... Og klør! :shock: jeg var i dag ved lægen og han siger at det er en form for allergi, som vi alle har fået?! :roll:
Det vi så har snakket om er om det kan være amfen der gør det, fordi ved en af os klør det mere ved når han er påvirket..

Håber der er nogle der kan hjælpe, mvh og på forhånd tak :) :D

Svar med citat  
Medlem

Hej alle sammen :)

Jeg har et spørgsmål til jer, er det på nogen måde muligt at få en form for allergi efter indtagelse af amfetamin??

Vi er 3 personer der altid tager feta sammen, lukker os inde i mig og min kærestes leglighed hele weekend og så hygger vi bare!! :D

Men det sidste stykke tid har vi alle fået nogle røde knopper der klør og klør... Og klør! :shock: jeg var i dag ved lægen og han siger at det er en form for allergi, som vi alle har fået?! :roll:
Det vi så har snakket om er om det kan være amfen der gør det, fordi ved en af os klør det mere ved når han er påvirket..

Håber der er nogle der kan hjælpe, mvh og på forhånd tak :) :D

Det kan snildt være allergi, det meste amfetamin er blandet op her i Danmark, det ville imponere mig hvis i faktisk fik det helt rent. Det meste gade amfetamin ligger på en renhed ved gennemsnitligt 5% (Ret mig hvis jeg tager meget fejl)

Svar med citat  
I en opgørelse fra 2011 spændte renheden på amfetaminen melem 8-12 % hvis jeg husker rigtigt.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

I en opgørelse fra 2011 spændte renheden på amfetaminen melem 8-12 % hvis jeg husker rigtigt.

Så husker du forkert, 5% i 2011 er rigtigt.
Kilde:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=43736&hilit=narkotikasituationen+2012+psychedelia

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Det kunne godt lyde som nikkelallergi eller noget lignende. Men det er sgu svært at sige. Det amf kan være blandet med tusind ting. Og det er i øvrigt slet ikke sikkert, det er pga det. Det kan være svært at bestemme en præcis kilde til allergi.

-Jimmy Carter

Svar med citat  
Det kunne godt lyde som nikkelallergi eller noget lignende. Men det er sgu svært at sige. Det amf kan være blandet med tusind ting. Og det er i øvrigt slet ikke sikkert, det er pga det. Det kan være svært at bestemme en præcis kilde til allergi.

Det ved vi godt, men tænkte bare om det var en mulighed.. Vi prøver selfølgelig også at se om vi kan finde kilden et andet sted fra :)

Det underlige er bare os alle 3 har fået det samme??

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Det underlige er bare os alle 3 har fået det samme??

For mig lyder det også som en form for allergi, men som du selv er inde på, det er jer alle 3 den er gal med.
Har du/i kløe og knupper nu, eller er det kun når i indtager den amf? Hvis det kommer og går, så tænker jeg måske der er et eller andet i den amf i har fået som giver irriteration? Har i prøvet med en anden amf? For hvis i giver den skylden så var det måske en mulighed noget fra et andet batch :)

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Nu ved jeg ikke lige hvor meget i lige "hygger" jer der på værelset... Men det kunne også godt lyde som fnat i mine ører... http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/fnat.htm

Svar med citat  
Medlem

måske er der allergener i luften, og i har allergi alle tre?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke lige hvor meget i lige "hygger" jer der på værelset... Men det kunne også godt lyde som fnat i mine ører... http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/fnat.htm

Tror du ikke lægen ville have stillet den diagnose så hvis det var det det var? :)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]