Hej
Jeg har forsøgt at finde løsningen på mit spørgsmål på nettet, men er ikke rigtig blevet klogere. Sidste uge var min ven på Roskilde Festival og han røg rigtig meget hash, og andet - både pot og så videre, ved ikke helt konkret de forskellige ting han har røget, men det har kun været røg. Han har før røget af og til (2-3 gange om måneden tror jeg), men ikke noget vildt. Sagen er den, at jeg har sovet sammen med ham 2 gange efter han er kommet hjem fra Roskilde. Han har begge nætter vågnet op ud af det blå, og fordi jeg sover meget let, har jeg oplevet de her to hændelser meget klart. Han vågnede første gang ved at pludselig fare op af sengen, sætte sig på knæene og kigge mega mystisk og forvirret ud over det hele, stirre på mig, hvorefter han siger banker på væggen, og jeg spørger ham så; hvad så, hvad sker der? Han ligger sig ned og jeg kan mærke han er gennemblødt af sved. Han er tydeligvis forvirret over hvor han er henne, og jeg tror nok vi havde en mindre samtale, men han var rigtig konfus og fattede ingenting. Anden hændelse skete så ved at han pludselig råber: se det der lys! og peger hen på et sted i rummet, hvorefter jeg vågner og siger at jeg ikke kan se lyset. Han er helt oppe og køre, og fortæller om det lys, han lige har set og at jeg bare skal vente lidt. Jeg spørger ham, om han ikke synes han kokser lidt? Og han siger at han er 100 p sikker på han så noget, og at han følte sig dum fordi jeg ikke så det. Han er igen helt våd af sved og er mega konfus i de ting han siger. Han sover hurtigt bagefter.
- Hvad fuuuuuuck sker der?

Begge gangene har været delvist sjove men også delvist uhyggelige, fordi han har været totalt uden for rækkevidde, og især det med lyset freakede mig totalt ud.
Ydermere har jeg et andet spørgsmål: Kan det passe at ens korttidshukommelse forværres kraftigt ved hashrygning? - Han husker nemlig heller ikke skide godt for tiden.

På forhånd tak for svar.