Det kunne hjælpe at vide havde du har gjort ved dit opiun inden... men siden du skriver det er sort, regner jeg næsten med at det er rå opium du sidder med.... det koger man ikke.
Skal du koge opium, så er det som regel snakke om at lave opium som olie.... altså direkte fra frø... hvor man koger dem og skummer olien af... det er et helt andet produkt end det du sidder med.
Jeg vil gætte på at det du sidder med er noget ødelagt noget som du kun har fået mindre af.
Rå opium i forhold til olie kan nok passe at du får forholdsvis mere ud af olien.
Idet du ikke skriver mere om hvordan du har behandlet planten og hvordan du har fået dit opium, så er det meget svært at sige hvad du har gjort galt og om du i hele taget har gjort noget galt... lyder mere som du har fuldt en opskrift som ikke har været tydelig nok med hvordan man koger opium.....
Jeg vil anbefalle at kikke på engelske sider om du har godt styr på det engelske sprog. Englendere har mange mange års erfaring med at gør brug og få mest muligt ud af opium.
Det kunne godt se ud som om du havde bare fundet en nem opskrift og sprunget over hvor gæret var lavest og bare vil have lavet noget du kan blive lammet af. Opium skal man være meget varsom med og kun lave til personligt brug, aldrig give til andre. Meget stærkt og vanedannende stof. Det er bedøvelse, ikke noget du får det godt af, kun hvis du virkelig har ondt, det være sig i sjælen eller kroppen. Der findes mange andre mere sikre stoffer at lamme sig nemt på om det er det man vil og undskyld mine fordomme, men har sjældent set nogen søge råd herinde omkring opium fordi de havde brug for det, og har meget svært at skulle rådgive folk som kun vil lamme sig og ser lamme pontiale i stofferne.
Men det er ligeså meget fordi du ikke skriver hvad du vil bruge det til og så begynder mine tanker at løbe. Opium kan laves på mange måder, alt efter hvad du skal bruge det til.
Så hvis du kan skrive mere om hvad du skal bruge det til kan jeg sagtens rådgive dig omkring hvor du finder de oplysninger du søger.... og kan starte med at hvis det er til behandling ellerforebyggelse, så er det her ikke siden du skal søge dine svar på.... Den oplyser næsten kun om hvad der går galt og har mange kloge brugere som viste bedre, men bare ikke vil sige hvad og hvordan, som du jo kan se på de mange svar du har fået....
Men forklar mere så kan jeg give dig et mere klart svar om det er hvad du ønsker... men jeg giver ikke råd til massefremstillning, jeg støtter ikke misbrug eller salg af hjemmelavede stoffer.
Men alt i alt har du brug for at læse noget mere om hvad det er du sidder med, måske fra nogle mere påliderlige kilder og siger du helt nøje hvad du sidder med som råprodukt og hvad du vil bruge det til, så kan jeg fortælle dig lidt om hvad det er du skal søge efter for at få ordelige svar.
Husk at dit produkt aldrig bliver bedre end den tid du lægger i det