Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 16:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg håber der er nogen der ser beskeden, selvom det måske ikke er det mest besøgte forum.

Som overskriften lyder har jeg i dag haft besøg af politiet. Da jeg ikke er den eneste der har haft det for nyligt, sender jeg lige en varsel ud.
Desværre havde betjentene en ransagningskendelse med. Og for at spare lejligheden for at blive smadret fuldstændingt,
gav jeg frivilligt mit stash, da de ville have fundet det alligevel.
Derfor vil jeg lige opfordre alle til at rydde ud derhjemme. Det drejer sig ikke om en nyere sag, men helt tilbage fra juni/juli måned.
Det værste er at det ikke engang var mig der havde bestilt det ( jeg ved godt at alle siger det. Men det var ikke mig der havde bestilt det)
Problemet er at det var en relativ pæn ordre, hvilket helt sikkert også har givet dem kendelsen.

Jeg havde ikke store mængder liggende, men eftersom at der var en del forskelligt, løb det alligevel op. Og op til flere eksotiske ting betjentene aldrig havde hørt om.
Jeg er heldigvis kun sigtet for besiddelse og ikke for salg, hvilket i det mindste er noget. Dette er på trods af at de fandt vægt,
en kasse med ziplockposer (det er den mindste størrelse man kan købe hos Redoffice-kontorartikler), og en stor mængde tomme gelkapsler.
Samtidig havde jeg også noget nytårs halløj fra sidste år, hvilket er rigtigt skidt.
Og det skal selvfølgeligt understreges at jeg ikke sælger, aldrig har gjort det, og heller ikke har nogle planer om det.

De truede også med at tage samtlige mine Wegner møbler med, da jeg ikke lige på stående fod kunne finde kvitteringen, og det derfor naturligt måtte være
hælervare. Det så desværre ikke bedre ud, at der stadig sad et prisskilt bag på en stol (24.000) - ikke fordi jeg ikke kan se det ser dumt ud, men de var stadigvæk klar
til at slæbe af sted med møbler for omkring 100.000. Heldigvis fandt jeg kviteringen inden de ringede efter en flyttebil, men det var tæt på.

Overraskende nok tog de ikke min PC med. Ikke at de ville have fundet det store, udover måske et par piratkopier, men det undre mig lidt.
Jeg tror bare at de var flinke fordi jeg uden videre gav dem hvad jeg havde. Da jeg bor alene, og der aldrig kommer børn og nysgerige sjæle i mine kommoder, er det ikke ligefrem fordi det er super godt skjult.

Så alt i alt bliver det ifølge betjentene nok til mere end en bøde, da jeg har vedkendt mig alt der var i lejligheden.
Pakken som var taget i tolden har jeg nægtet alt kendskab til - Det er vitterligt ikke min - altså slet ikke, som i overhovedet ikke.

Så pas på derude

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Den ordre der er tale om, blev den nappet, eller kom den faktisk frem?

Svar med citat  
Ordren blev taget i tolden, men det er helt tilbage fra juni måned.
Jeg er blevet kaldt ind til afhøring i morgen, og på baggrund af vægt, samlet mængde og zip-lock poser har de valgt at ændre sigtelsen til videresalg.

Jeg er ved at få kontakt til en advokat, da jeg lige skal finde ud af om jeg bare skal bruge en advokat politiet vælger, eller om jeg selv skal vælge.
Ved nærmere eftertanke tror jeg ikke at de var så skide søde alligevel.
Jeg har altid muligheden for at skifte når/hvis sagen ender i retten.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Husk at du er uskyldig indtil det modsatte er bevist. Du må nok tilstå besiddelse af det de fandt hjemme hos dig, men pakken har du jo ikke noget at gøre med. Du kan med sindsro forklare dem at vægten bruger du fordi du gerne vil passe på dig selv når du tager stoffer, og poserne er til når du skal have en smule med til fest. Og nægt bare at udtale dig yderligere, det kan de intet gøre ved.

Og hvis pakken var meget stor, så forbered dig på at du kan blive varetægtsfængslet i noget tid, de kan sagtens anholde dig inde på stationen. Men det gør de nok kun hvis sagen er ret stor.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Vælg for Guds skyld en anden advokat en den du for beskikket.. Uanset hvad det koster er det penge godt givet ud

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

[quote="frankbooth"]Vælg for Guds skyld en anden advokat en den du for beskikket.. Uanset hvad det koster er det penge godt givet ud
Prisen bliver vel ca det samme? Man betaler jo også for en beskikket, hvis man taber sagen, hvilket chancen jo nok er størst med ved en der er udpeget af politiet.
Dem har jeg ihvertfald dårlig erfaring med.

Svar med citat  
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vest for København! !
Hvad blev du taget med/for?

Svar med citat  
Junior medlem

Politiet bruger spyware også! Noget som dette
Glem ikke at scanne og rense din computer mod virus, adware og rootkits. Brug Malwarebytes eller adwcleaner.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]