Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 01:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
I HR-ånden, også selvom tråden nu er låst, vil jeg lige nævne at det ikke handler om at nikkel skal smeltes, det kræver langt højere temperaturer end 50-80 grader, men at nikkel ved denne temperatur, altså 50-80 grader, sammen med kulilte (som den er rigelige mængder af, både i luften og især ved rygning) danner giftstoffet nikkeltetrakarbonyl, som man i så fald indhalere på en flaskechillum med mønt i. Det kræver altså ikke blæselampe eller lign, indtagelsen af giftstoffet sker ved helt almindelig rygning, hvor man tænder op med en helt almindelig lighter. 
Opret en profil og send mig en pm, hvis du har lyst til at diskutere det videre. Jeg ville have sendt det som pm, men det kan ikke lade sig gøre med gæstebrugere.
Alt kan lade sig gøre om man vil, også at være høfelig og nej, i gider mig jo ikke som bruger herinde, i har smidt mig ud når jeg ikke gider jeres lort og siger min mening.
Hvis du vil forsætte noget så lav din egen skide tråd og snak åbent, for hemneligheder er sku aldrig HR og god HR på nettet er at man som pige ikke laver profier hvor personerne er anonyme, vi skal jo passe på os selv, blev jo smidt ud for det samme, at ville advare piger mod stoddere herinde som I beskytter frem for ukendte brugere.
Sådan et sted har jeg ikke noget at gøre som andet end gæst, et sted som vil censurere mine indlæg for at beskytte krænkere og sexuelle frustrerede møjdyr.
En debat jeg ikke gider med jer igen, for i er nedværdigende og går flere mod en stakkel, sparker på folk som ligger nede.... ret så træs for de hederlige folk herinde, bare synd det ikke er dem som råder....

og nikkel bundet i andre metrialer skal på fordampningspunkt for at afgive det dampe.... sku fucked at du prøver at få ret ved at sie jeg kun må svare hvis melder mig ind i jeres narkobord hvor blevet hånet, nedgjort og smidt ud fra, fordi smådrenge som dig er så skide kloge og vide at der er mange måder at få ret på uden at gave det....
God nat nar og sov god... og ja da slet endelig, er jo sådan i gør for at undgå kritik.... store stærke og kloge drenge, som om... bange og paranoide møjdyr som ikke kan svare fr jer selv.... bruger snyd for at få ret og lukke folk ude....

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

:mrgreen:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hej FixDick.

Sæt dig ned og ta' en kiks og måske en kop te.

Hej hej og fortsat god Mandag :)

Svar med citat  
P.S
Vil I have mig ind igen sender i jo bare en undskyldning og åbner min bruger igen uden restraktioner.... tror bare ikke den mail virker længere, men der er nok nogen derinde der ved hvor jeg findes.... må jo ikke give min mail ud her på siden, den er jo så farlig at retningslinjerne herinde fraråder det og ja, jeg er så ret enig der omkring.... som pige skal an virelig holde sig som hemmelig bruger og helst give sig ud for at være hankøn for at få en rimelig fair og sikker omgang herinde.
Det er faktis alm høfelighed at sige undskyld når man findrr ud af man har behandlet andre ukoreekt!
Behold I bare det her sted som et drengeforum, hvor vi piger kommer på egen hånd!

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Piger er supernedern anyways. Drenge er meget sjovere.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
^Words of wisdom

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Jeg kender ikke din historie herinde, men jeg har intet at undskylde for, overfor dig. Det virker til at du ser spøgelser og blande ting sammen, din kritik af mig, er i hvert fald ikke noget jeg genkender. Jeg synes det er god HR at advare imod en indtagelsesmetode, der indvolvere indtagelse af giftige stoffer, mønter er trods alt ikke lavet til at blive opvarmet og indhaleret.

Mht. at svare i en lukket tråd, så synes jeg heller ikke det var ideelt, som også kan læses i mit svar til dig, men jeg fandt det mindre ideelt, at lade en anbefaling om at indtage giftstoffer blive stående ukonfronteret.
Du må også have en god nat og sove godt.

Svar med citat  
Bismann skrev:
Jeg kender ikke din historie herinde, men jeg har intet at undskylde for, overfor dig. Det virker til at du ser spøgelser og blande ting sammen, din kritik af mig, er i hvert fald ikke noget jeg genkender. Jeg synes det er god HR at advare imod en indtagelsesmetode, der indvolvere indtagelse af giftige stoffer, mønter er trods alt ikke lavet til at blive opvarmet og indhaleret.

Mht. at svare i en lukket tråd, så synes jeg heller ikke det var ideelt, som også kan læses i mit svar til dig, men jeg fandt det mindre ideelt, at lade en anbefaling om at indtage giftstoffer blive stående ukonfronteret.
Du må også have en god nat og sove godt.

Der findes ikke ret mange ting som er lavet til at indhalere og ryge og så slet ikke nogle som ikke er giftige, men det her er typisk hvad sker når spørg folk med linjer viden, plukker enkelt-ting ud af bunken og gør det ih så farligt. Meet af det hash som sælges er langt farligere at ryge da det indeholder for mange planterester og derved sider lungerne til, partiklerne er ikke giftige i sig selv, bare for store til at vores organiske perasit kan optage det.
Ved rygning er det sod partiklerne du skal se som farlige.

At svare og samtidig lukke tråden er ikke kun mindre ideelt, det er fucked up uforskammet og hvis det er din virkeige bekymring, alle de giftige ting og farlige råd der rådes til at bruge på denbe side, så har du fandeme ikke tid til at sove godt i aften, men har temmelig vemmeligt uhyggeligt mange indlæg som må genere dit kloge hoved som tror at træer er lavet til at ryge og indhalere..... bare fordi limen er naturlig, er det stadig et opløsningsmiddel for de små grå...
God arbejdslyst og hygge!

Svar med citat  
rbp skrev:

er du mentalt handicappet eller bare homosexuell?
ville være rart at vide så kan svare dit indlæg og vise hvor nederen jeg er, men vil godt skåne dig om du nu bare ikke kan gøre for det!
Nu kender jeg jo ikke dig og må dømme efter hvad du skriver!

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Jeg tror ikke der er noget uforarbejdet, der er skabt med et formål. Pointen med at mønter ikke var lavet til formålet var at man f.eks. kunne købe en metalrist der var lavet til formålet, og der dermed i forvejen var mennesker der havde tænkt over en sådan brug og eventuelle skadesvirkninger heraf. Jeg gider ikke diskutere med dig, når du bliver ved med at skyde mig ting i skoen, der intet har med mig at gøre.

Tråden var lukket før jeg svarede, jeg tænkte bare det var bedre at rette fejlinformationer end at lade det stå, set i bagklogskabens klare lys skulle jeg bare have slettet tråden. Lesson learned.
Det er jo sådan set moderatores funktion herinde, at luge ud i dårlige råd, sørge for at reglerne bliver overholdt samt at holde en ordentlig tone herinde. Sidstenævnte biddrager du ikke ligefrem positivt til. Hvis du bliver ved med samme tone vil tråden blive slettet, især din kommentarer vedrørende mentalt handikappede og homoseksuelle er over stregen. Prøv lige at læs dine egne indlæg, før du igen proklamerer at det er alle os andre den er galt med.

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Fuck det go lol det her :D

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Gæst skrev:
rbp skrev:

er du mentalt handicappet eller bare homosexuell?

Billede

Bismann skrev:
Jeg tror ikke der er noget uforarbejdet, der er skabt med et formål. Pointen med at mønter ikke var lavet til formålet var at man f.eks. kunne købe en metalrist der var lavet til formålet, og der dermed i forvejen var mennesker der havde tænkt over en sådan brug og eventuelle skadesvirkninger heraf. Jeg gider ikke diskutere med dig, når du bliver ved med at skyde mig ting i skoen, der intet har med mig at gøre.

Tråden var lukket før jeg svarede, jeg tænkte bare det var bedre at rette fejlinformationer end at lade det stå, set i bagklogskabens klare lys skulle jeg bare have slettet tråden. Lesson learned.
Det er jo sådan set moderatores funktion herinde, at luge ud i dårlige råd, sørge for at reglerne bliver overholdt samt at holde en ordentlig tone herinde. Sidstenævnte biddrager du ikke ligefrem positivt til. Hvis du bliver ved med samme tone vil tråden blive slettet, især din kommentarer vedrørende mentalt handikappede og homoseksuelle er over stregen. Prøv lige at læs dine egne indlæg, før du igen proklamerer at det er alle os andre den er galt med.

+1

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
martinkjr skrev:
^Words of wisdom

1+

jeg er mentalt handikappet og sikkert også homoseksuel men det hænger på ingen måde sammen med det faktum at drenge er sjovere end piger

Svar med citat  
Hvis ikke man er en psykotisk kælling, kan det altså godt lade sig gøre at være pige her. Just sayin'

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Ssssssshhhhhhhhcccc... sshh... sh... stille...!

Svar med citat  
Bismann skrev:

http://www.sfi.dk/overgreb_p%C3%A5_internet-7344.aspx
Læs ovenstående og og de andres indlæg ! Du er sku ikke ret god til det der med at rydde ud blandt ukrudtet.... bare se hvor mange er ubehøvlede mod mig når ankommer.... I var her før mig, så gør bare lige som alle andre herinde, jeg må jo beskytte mig selv, her er jo farligt herinde, man må ingenting da der er så mange hemmelige brugere som gør stedet farligt at dele personlige ting med....

jamen det er siden her der er galt med, i vil gerne sige jeres meing men jan ikke klare at andre måske også har en, at I slæter efter lyst og behov samt især forkert eller bare ikke kan svare for jer selv
. Det er mega dårlig HR, især når du ikke tager de andre og dig selv i røven når de er møjbeskidte i kæften og smålige sam
men med ret så snævertsynet

Svar med citat  
Gæst skrev:
Hvis ikke man er en psykotisk kælling, kan det altså godt lade sig gøre at være pige her. Just sayin'

som du kan se, så prøver jeg baee at følge ragt og tone herinde, jeg er selv mentalt handicappet og meget dårlige sociale evner.... hvad er din undskyldning for at ramme vedsiden af det sjove og misse pointen i hvordan at opføre sig ?

Svar med citat  
Rick skrev:
martinkjr skrev:
^Words of wisdom

1+

jeg er mentalt handikappet og sikkert også homoseksuel men det hænger på ingen måde sammen med det faktum at drenge er sjovere end piger

Undskyld mig at du så det som en joke eller hvad ved jeg... mener selv metalt handicappet og tænkte at det måske også kunne undskylde din opførsel, sorry viste ikke at du bare er sådan af valg, men hygge med det...

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Han ved godt det var en fornærmelse, han gider bare ikke synke til dit niveau.

Alle er sku velkomne på det her forum, også piger (ved ikke helt hvor du fik den idé at de ikke var), hvis man bare kan indpasse sig. Det er da klart at folk rotter sig sammen mod dig når du allerede fra din første post kommer med en negativ attitude og sviner vores elskede board til. Personligt deler jeg langt flere thumbs up ud end røflere, men det er da klart du ikke ser det når du ikke vil være en del af fællesskabet.

Svar med citat  
Det kan aldrig være god HR et sted hvor man bliver slættet og hakket på når fortæller ar blevet uretfærdigt behandlet elle giver udtryk for negative koncekvenser af siden brug og politik.
Denne side er åben for ALLE, det være sig især syge idet det ikke mest er misbruget som skal dominere siden, men hvis de syge ikke kan gebere sig på steder, hvad nytter det så med HR ?
Hash hjælper mig i sociale forbindelser, så som at evne stavning, tale og komnikation, hvor jeg er ret så handicappet. I starten gjorte jeg mig stor umag med indlæg, lagde tid og flid i det, for at få det slettet grundet for mange stavefejl..... jamen hvis ser dem, så forhelvede ret dem, frem for at være nedladende og grove. I skal jo forestille at have det her sted for at hjælpe sådan nogen som mig.... det er jo så forfærdeligt at syge ikke kan købe hash og det skal holde op og være frit at sælge og lave, så de syge kan få hjælp....
En hel del hjælp ville være at der var plads til de syge herinde, som i jo kæmper så hårdt for....

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]