Bismann skrev:
Jeg kender ikke din historie herinde, men jeg har intet at undskylde for, overfor dig. Det virker til at du ser spøgelser og blande ting sammen, din kritik af mig, er i hvert fald ikke noget jeg genkender. Jeg synes det er god HR at advare imod en indtagelsesmetode, der indvolvere indtagelse af giftige stoffer, mønter er trods alt ikke lavet til at blive opvarmet og indhaleret.
Mht. at svare i en lukket tråd, så synes jeg heller ikke det var ideelt, som også kan læses i mit svar til dig, men jeg fandt det mindre ideelt, at lade en anbefaling om at indtage giftstoffer blive stående ukonfronteret.
Du må også have en god nat og sove godt.
Der findes ikke ret mange ting som er lavet til at indhalere og ryge og så slet ikke nogle som ikke er giftige, men det her er typisk hvad sker når spørg folk med linjer viden, plukker enkelt-ting ud af bunken og gør det ih så farligt. Meet af det hash som sælges er langt farligere at ryge da det indeholder for mange planterester og derved sider lungerne til, partiklerne er ikke giftige i sig selv, bare for store til at vores organiske perasit kan optage det.
Ved rygning er det sod partiklerne du skal se som farlige.
At svare og samtidig lukke tråden er ikke kun mindre ideelt, det er fucked up uforskammet og hvis det er din virkeige bekymring, alle de giftige ting og farlige råd der rådes til at bruge på denbe side, så har du fandeme ikke tid til at sove godt i aften, men har temmelig vemmeligt uhyggeligt mange indlæg som må genere dit kloge hoved som tror at træer er lavet til at ryge og indhalere..... bare fordi limen er naturlig, er det stadig et opløsningsmiddel for de små grå...
God arbejdslyst og hygge!