Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 01:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
til mig ud fra ham så var det meget uskyldig og har aldrig skrive med person før, også skal jeg smide permenent ud pga det han skrive til mig har ikke en gang set det eller svare mande og ved ikke hvad han heder her ind.,,, syns jeg godt nok er lidt gro ved et så gamle medlem ikke lige skrive til den første.... men vis i mener det så vil jeg da håbe min venner her ind vil hjælpe med som er de fleste gamle admin...

er godt nok pist sgu ikke sådan en behandling man fik i gamle dage .. og huske jeg ved ikke en gang hvad mande har skrive til mig.. ogsp skal jeg smide ud når jeg lave min første profil i 1999ca sgu dårlig stil

mvh morten / trold ja den gamle trold der har være det før nogen andre....

Svar med citat  
og man kan ikke en gang skrive og klage den står bare og kører perfekt... det det tak man får for at have give 10 år af sig liv til den her siden og hjulpe med at gøre den bedre.....

Svar med citat  
vis ikke der blive gjord noget ved det så ved jeg rigtig meget om den her side mere end de fleste, og vil ikke behandle på den her måde melde mig ind i 1998.1999 også slette jeg min profil fordi jeg kom i behandling i 06-07 ca med alt der jeg har lagt i den her siden fra før det hed psychedelia så det her lavt... kan nævne navne på alle de første medlemmer.....godt være der er noget her der ikke kan lide mig men det er ikke grund til den svinestig i her har gjord kende ikke mande så ikke hvad han skriv og svare ham ikke her ind,,,,det holder ikke :hm:

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Prøv at skriv en mail til admin@psychedelia.dk

Svar med citat  
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Hej Trold

Jeg har ikke lyst til at skrive om de nærmere omstændigheder her i Gæstebogen, hvor alle kan se det, men du skal være velkommen til at skrive en mail på admin@psychedelia.dk, hvis du vil have uddybet grunden til dit ban.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]