Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 09:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Vil gerne prøve amf men har lige nogle begynder-spørgsmål:

- Kan man tage det i en bombe? Hvis ja, hvor mange mg?
- Er det farligt at blande med sertralin og risperdal? (Tager det mod skizofreni og depression)
- Noget andet jeg skal vide?

Tak på forhånd!

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Ja, du kan godt tage det i en bombe. MG afhænger af kvalitet og ønsket effekt.

Der er flere der beretter om ubehagelige bivirkninger ved Amfetamin i combination med Sertralin.

Det er absolut ikke tilrådeligt at begynde eksperimenter med amfetamin når du er skizofren. Du kan meget vel ende i psykose.

Svar med citat  
Medlem

Hold dig fra det, når du har depression. Har været der og det har kunnet forværre min psykiske tilstand i meget stor grad i mange dage efter indtag. Hold dig fra amf.

Hvis du endelig skal tage noget, er der ting der vil være mindre farligt for en som dig. Men generelt vil stoffer blot forværre din angst og depression på lang sigt. Det er virkelig ikke det værd. Tag det fra en der har levet med svær depression i to år, da jeg blev trappet ud af mine opiater og benzoer følte jeg ægte glade efter at par hårde uger for første gang meget længe.

Så hvis du vil forlænge din depression og forværre den er stoffer vejen at gå.

Og angående lykkepiller: Prøv at læs nogle artikler af Peter C. Gøtzsche

http://www.b.dk/kronikker/vores-lykkepi ... t-skadelig

Han er en meget anderkendt læge med speciale i intern medicin og leder af Det Nordiske Cochrane Center på Rigshospitalet. Han taler kraftigt imod den overdrevne brug af lykkepiller. Lykkepiller gjorde intet for mig selvom jeg blev trukket igennem samtlige slags der findes, jeg stoppede med en masse medicin, da jeg stoppede med lykkepiller og en masse ændrede sig i mine eksterne omgivelser. Men jeg beyndte at blive glad EFTER jeg stoppede på lykkepillerne. Og P.S. de abstinenser man har efter lykkepiller og det de gør ved ens serotonin produktion er ikke sjov.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]