Hold dig fra det, når du har depression. Har været der og det har kunnet forværre min psykiske tilstand i meget stor grad i mange dage efter indtag. Hold dig fra amf.
Hvis du endelig skal tage noget, er der ting der vil være mindre farligt for en som dig. Men generelt vil stoffer blot forværre din angst og depression på lang sigt. Det er virkelig ikke det værd. Tag det fra en der har levet med svær depression i to år, da jeg blev trappet ud af mine opiater og benzoer følte jeg ægte glade efter at par hårde uger for første gang meget længe.
Så hvis du vil forlænge din depression og forværre den er stoffer vejen at gå.
Og angående lykkepiller: Prøv at læs nogle artikler af Peter C. Gøtzsche
http://www.b.dk/kronikker/vores-lykkepi ... t-skadeligHan er en meget anderkendt læge med speciale i intern medicin og leder af Det Nordiske Cochrane Center på Rigshospitalet. Han taler kraftigt imod den overdrevne brug af lykkepiller. Lykkepiller gjorde intet for mig selvom jeg blev trukket igennem samtlige slags der findes, jeg stoppede med en masse medicin, da jeg stoppede med lykkepiller og en masse ændrede sig i mine eksterne omgivelser. Men jeg beyndte at blive glad EFTER jeg stoppede på lykkepillerne. Og P.S. de abstinenser man har efter lykkepiller og det de gør ved ens serotonin produktion er ikke sjov.