Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 03:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD
Hej hvorlangtid går der efter man har slugt et frimærke før Rusen kommer?, Eller kommer den slet ikke? :)

Svar med citat  
 Titel: Re: LSD
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
30-60 minutter. Varierer alt efter hvor meget du har i maven.

Svar med citat  
Hindbærroulade skrev:
30-60 minutter. Varierer alt efter hvor meget du har i maven.

Der kan vel godt gå længere tid kan der ikke ;D

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jo, men det plejer oftest at virke inden for det tidsrum. Hvad da? Har du spist LSD, der ikke virker endnu? Hvis det ikke virker inden for to timer, har du muligvis fat i NBOMe, som ikke er aktivt ved oral indtagelse, men kun sublingualt. I så fald bør du smide det ud, da det er pissegiftigt.

Svar med citat  
Hindbærroulade skrev:
Jo, men det plejer oftest at virke inden for det tidsrum. Hvad da? Har du spist LSD, der ikke virker endnu? Hvis det ikke virker inden for to timer, har du muligvis fat i NBOMe, som ikke er aktivt ved oral indtagelse, men kun sublingualt. I så fald bør du smide det ud, da det er pissegiftigt.

Det kommer and på Hvilken virkening, Er virkelig glad, tripper Tja :D Høre noget Fedt musik osv, Men ja Det er første Gange jeg er på lsd :D

Svar med citat  
Hindbærroulade skrev:

Det kommer and på Hvilken virkening, Er virkelig glad, tripper Tja :D Høre noget Fedt musik osv, Men ja Det er første Gange jeg er på lsd :D

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Du skal ikke sluge det med det samme. Du skal holde mærket under tungen. Jeg plejer at have det under tungen i 10-20 minutter, hvorefter jeg tygger og sluger det.

Svar med citat  
Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hvis det er ægte LSD kan man sagtens sluge det med det samme. Har jeg gjort flere gange.. Det er NBOMe der kun virker sublingualt/under tungen.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Plejadestjerne skrev:
Hvis det er ægte LSD kan man sagtens sluge det med det samme. Har jeg gjort flere gange.. Det er NBOMe der kun virker sublingualt/under tungen.

LSD virker da også bedst sublingualt. Bevares, det virker da, hvis man bare sluger det, men det kommer jo igennem first-pass metabolismen, og jeg går ud fra, at noget af det nedbrydes der.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu til dags er det smartere bare at spise frimærke, virker det ikke har man enten fået bøf eller undgået en NBOMe rus. En vide-vide situation efter min mening.
Hvis man mister noget "first-pass" så er det mindre end en bagatel. Jeg tror den med at have det i munden er en myte :-) Men du er velkommen til at forsøge at ændre min mening, hvis du har noget der viser at jeg er galt på den. Det skulle ikke være første gang jeg tager fejl ;-)
Det har taget mig op til 2 timer før jeg var sikker på jeg virkeligt var på trip, specielt nogle af de første jeg tog det eller hvis det har været flere år siden jeg sidst har trippet.
Jeg har også læst nogle skrive at nogle af de nye LSD homologer skulle tage sin til før de begyndte at virke, men dem ville jeg også tage oralt af de samme grunde som ovenfor.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Ja det nemmeste er bare at spise sine mærker på tom mave evt. samtidig med en form for væske så mavesækken tømmes hurtigere.

Det går rigtig stærkt med optagelsen. Kan huske AL-LAD allerede begyndte at træde i kraft efter 15 mins sidst jeg tog 300ug.

Har også prøvet hvor der næsten gik 2 timer og rusen var kraftigt forringet netop pga. en mave der var fyldt med mad. Langsom optagelse/mindre koncentration af stoffet i blodet på samme tid.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]