Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 20:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 18 feb 2016 13:37 
Hey fuckers :gud:

Vil da bare lige fortælle, hvor lækkert mit liv er blevet efter jeg er slett
Altså omstændighederne lagt til ikk ;)

Jeg møder nye mennesker hver eneste dag, takket være mine højdosis i ved hvad
dem af jer der skal.
Det hele er vendt på hovedet, på en gode måde, blevet lidt kreativ..Kontakt til misbrugs-

Mod på det hele!. Men hvaa faan nu tjekker jeg lige min mail, så skrives vi muligt senere :)













Er lidt skæv og lidt angst, er det sundt? altså skal jeg prøve at lade den gribe mig kom nu meditations gud-t/inder :peace: :peace: :peace: :whogives:


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 18 feb 2016 13:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hejsa rob! i give a f__k :) det er virkeligt godt at høre at det går godt!! hold skruen lige i vandet ven!
altså hvis du har mod på det så vil jeg foreslå angsteksponering.. det er hård i starten, men det giver godt igen når man fatter at meget af den angst vi går rundt med er ubegrundet..
det er dog IMO bedst at gøre med et sobert sind, da det virker bedst..
-alt godt herfra

og du skriver bare pb hvis der er noget du vil snakke om!
mvh STOP

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 18 feb 2016 22:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Bare hæng i tiden er din ven :)
Har selv haft gavn af at bruge det autosendte i Ching i krisetider og reflektere ud fra det dagligt.
http://www.steenses.dk/cmspage.asp?pagefile=trigger


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 19 feb 2016 00:50 
tAK BEGGE

jEG VALGTE DEN NEMME VEJ UD OG BLEV KIGGE NED PÅ HELE AFTENEN, VED DET ER NEM T AT GIVE SKYLD VIDERE, MEN HVORFOR BLIVE ANGST-FRI NÅR VERDEN ER FYLDT MED SPASSERE, MAN HAR LYST TIL AT GIVE EN SMÅKAGE..

MEN JA ER FUCKING AFHÆNGIG AF ALKOHOL FOR AT FORSTÆRKE BENZOERNE , JEG ER VRED INDEN I FORTRYDER, FORTRYDER MINE TANKER EFTER ET STYKKE TID, TÆNKER PÅ AT GØRE ANDRE OG ISÆR MIG SELV FUCKED.

KAN JEG VÆRE BIPOLAR? MIT HUMØR SKIFTER KONSTANT, DET ENE TIDSPUKNT FØLER JEG MIG VÆRDSAT, EFTER DRUK BLIVER JEG DIREKTE OND...ILL B BACK :sucks: :offtopic: :peace: :stupid: :rocking: :cheers: :rocking: :whogives: :whogives: :whogives: :stupid 8) 8) 8) 8) ) :!: :w


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 21 feb 2016 13:05 
:( SÅ kom dråben der fyldte glasset over..

Jeg har flere muligheder- Men er ikke sikker på hvilken der er bedst for MIG, det kan i jo hahah sjovt nok ikk svare på, gi et bud, kom nu homies, det ret akut.....Hvis ikke her, hvor så Kan jeg få et bud?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 21 feb 2016 13:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 jul 2012 22:40
Indlæg: 214
Geografisk sted: Vatikanstaten
Hvad mener du med muligheder? Muligheder for hvad?

_________________
It is no measure of good health, to be well adjusted to a sick society.




Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 22 feb 2016 01:02 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Rob dyrrrek skrev:
gi et bud, kom nu homies, det ret akut.....Hvis ikke her, hvor så Kan jeg få et bud?


Ven, slå koldt vand i blodet.
Det svært, det kender vi alle til, men at få tiden til at gå imens er den svære del.
Begynd og udforsk nye hobby'er, nye venskaber, bare uden stofferne.
På et tidspunkt vil du kunne kigge tilbage på det her, og være i tip-top form.
Men gør dig selv den tjeneste at få tiden til at gå med noget, overtænkning, stress kan have meget indflydelse på dine følelser!

Det varmeste tanker til dig Rob, det rart du opdatere lidt af og til, negativt og positivt :wink:

Og husk at du altid kan få råd af mennesker, men mening skaber man selv :)
Pas på dig selv ven!

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 22 feb 2016 11:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2011 13:01
Indlæg: 115
Hej Rob, hvis du var bipolær ville du aldrig selv foreslå det.. Det der dog kan være er manio depresiv, men hvis du er ude i et misbrug vil det være dumt at prøve at stille en diagnose, selv om man selvfølgelig ønsker en forklaring på hvorfor man er som er. Som Alcapwn skriver så handler det om at få nye oplevelser, desværre er vi alle sammen bygget sådan at det bliver sværere og sværere jo ældre vi bliver at bryde med vores mønstre. Samtidig kan det være svært rent praktisk pga de følge virkninger der er med et misbrug. Det bedste råd jeg umidelbart kan give dig er at gøre noget nyt hver dag, spis en frugt du aldrig har smagt før, tag s-toget til køge, gå på et museum du aldrig har været, det er fatisk ikke så vigtigt hvad det er, men du begynder at vende din hjerne til at være mere omstillings parat. Samtidig handler det også om at erkende at man ikke opnår alting på en dag, det er en masse små skridt hvor det går frem og tilbage.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 22 feb 2016 13:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Ja, hej Rob.
Det kan hurtigt blive demotiverende at skulle forholde sig til virkelighedens langfingrede sandheder, men som du også selv bemærker er samfundet altså fyldt med spassere der på lige fod med dig selv, forsøger at slå tiden ihjel.
Nogle af os vælger, som jeg selv, den "lette" udvej, og får derved opstillet nogle problemstillinger vi ville have været foruden.
Det må vel derfor være en kendsgerning, at der efter en reaktion naturligt må følge et viderespil, altså en følgeslutning baseret på de indledende præmisser.
Hvoraf vi må bide i det sure æble og erkende at vi befinder os i en holografisk verden uden den selvindsigt vi forsøger at overbevise andre om at vi besidder. Det har for min verdensopfattelse betydet at vi selv delvist har medspil i hvilken "ende" vi befinder/placerer os, hvorved vi erhverver os egenskaben at veksle mellem forskellige standpunkter, holdninger osv.
Du ved jo godt hvad der er sandt, og derfor rigtigt, lige såvel som du kender til handlinger der hverken er onde eller gode, men blot afspejlinger af situationsbestemte fortolkninger.

Du ved hvad du skal.
Det handler bare om at gøre det!

-Jeg føler din smerte!

:peace:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 22 feb 2016 13:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2011 13:01
Indlæg: 115
Alf'n skrev:
Ja, hej Rob.
Det kan hurtigt blive demotiverende at skulle forholde sig til virkelighedens langfingrede sandheder, men som du også selv bemærker er samfundet altså fyldt med spassere der på lige fod med dig selv, forsøger at slå tiden ihjel.
Nogle af os vælger, som jeg selv, den "lette" udvej, og får derved opstillet nogle problemstillinger vi ville have været foruden.
Det må vel derfor være en kendsgerning, at der efter en reaktion naturligt må følge et viderespil, altså en følgeslutning baseret på de indledende præmisser.
Hvoraf vi må bide i det sure æble og erkende at vi befinder os i en holografisk verden uden den selvindsigt vi forsøger at overbevise andre om at vi besidder. Det har for min verdensopfattelse betydet at vi selv delvist har medspil i hvilken "ende" vi befinder/placerer os, hvorved vi erhverver os egenskaben at veksle mellem forskellige standpunkter, holdninger osv.
Du ved jo godt hvad der er sandt, og derfor rigtigt, lige såvel som du kender til handlinger der hverken er onde eller gode, men blot afspejlinger af situationsbestemte fortolkninger.

Du ved hvad du skal.
Det handler bare om at gøre det!

-Jeg føler din smerte!

:peace:


Fuck mig fra siden det er godt sagt !


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 feb 2016 02:47 
Ikke læs medmindre din nysgerrighed er for stor skulle bare lige ud med nogle ord, det hjalp mig en smule..

TAK til dem der har skrevet og gir en fuck ;) :sucks: :sucks: :sucks: :sucks: :sucks: :sucks:













Tvangsindlagde mig selv efter 26 opkald rundt i hele landet..
Havde positiv musik, noget latterligt, som alle de afvisninger jeg fik.
Jeg fik beskeden idag om at jeg skulle finde et andet sted, fordi jeg ikke var syg nok i hovedet..
Det fandme for komisk hvis det var min positive energi og tro på mit 10 år lange misbrug skulle være slut nu.. Jeg fik Fenemal eller hvad de kaldte det, jeg er på egne ben igen nu, pisse angst, for fremtiden, men viljen er lige så stor og det slutter det pis her. Sårn er det bare..
Bestiller satme ikke mere fra nettet og beholder mit armbånd på som en form for påmindelse om at det er slut nu- Det er det om præcis 6 uger! Så er jeg ude, så må vi se om den terapi som jeg SKAL have, virker. Jeg sætter stor pris på alle de beskeder jeg har modtaget fra folk der ikke kender mig og aldrig har mødt mig, måske er det derfor jeg får beskeder i det hele taget, måske er jeg bare en fortabt sjæl.. Troede lige jeg kunne slutte af med noget positivt, jeg er født negativ, skal ændres-FUCK SYSTEMET.
Nå men som sagt beholder jeg mit armbånd på og får lavet en skudsikker plan senere i dag, hvis jeg kan sove- tvivler. Kæft man jeg vrøvler og er ikke engang påvirket, bare mig og angsten.
Har sagt tak til rigtig mange søde mennesker- og det skal i også ha, tak.
Tak tak tak. Hvis i kommer i tanke om noget der vil kunne hjælpe mig til at give et andet og MERE positivt sind og tankegang og tro... Skal i vide denne side er det eneste sted man kan gå hen som under 25, selvom det står i loven at man SKAL hjælpes.. Men ingen har tid,plads,(lyst) til at lukke mig inde i et rum og beholde mig der- Den lukkede var sgu en stor joke, lige som et åbent fængsel-fuldstændig til grin det her system vi alle betaler til. Man har kun sig selv, uden at blive politisk nu-
(for det fungerer jo heller ikke)

Hvad fungerer? Kom med det, hvad VIRKER her i verden? Et svært spørgsmål- Men kom med et bud?

Jeg tænker på alt fra asfalt, til bosteder, til biludstødninger, at vores mad bliver sprøjtet med gift?
At vi skal betale skat men ikke får noget igen, at øl og smøger bliver solgt på ethvert gadehjørne ALT, Kom med det? JEG kan ikke se jo vent... MIT BORD- DEN MODVIRKER at mine ting ikke står på gulvet, mit vægophæng, min skærm... Min opvaskebørste virker også.... DESVÆRRE :D:D



Jeg kan nogle få ting- Træer - (Solen, nope den er ved at dø og på vej til at opsluge vores system :) - musik - Og Benzoer, det er lige hvad jeg kan komme på

De hobbyer i snakker om skal helst foregå bag en låst dør. FUUUUUck en lang ubrugelig.. Undskyld Til alle jeg har skadet, tilgivelse til alle der har skadet mig igennem tiden- Alt jeg kan sige er at den næste bliver FUCKING LAGT PÅ PLADS.. Så kan jeg også få mit eget rum og fortsætte med studiet, løste jeg lige mit eget problem? Hahahah Undskyld til jer der har læst Frik`s dagbog.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 24 feb 2016 05:10 
Rob dyrrrek skrev:
Ikke læs medmindre din nysgerrighed er for stor skulle bare lige ud med nogle ord, det hjalp mig en smule..

TAK til dem der har skrevet og gir en fuck ;) :sucks: :sucks: :sucks: :sucks: :sucks: :sucks:


Hvad fuck er det for noget at skrive til jer derude...
Jeg vil virkelig gerne hvis jeg kunne få slettet alt med mig, er der en moderator der gider gøre det for mig?


phpBB [video]















Tvangsindlagde mig selv efter 26 opkald rundt i hele landet..
Havde positiv musik, noget latterligt, som alle de afvisninger jeg fik.
Jeg fik beskeden idag om at jeg skulle finde et andet sted, fordi jeg ikke var syg nok i hovedet..
Det fandme for komisk hvis det var min positive energi og tro på mit 10 år lange misbrug skulle være slut nu.. Jeg fik Fenemal eller hvad de kaldte det, jeg er på egne ben igen nu, pisse angst, for fremtiden, men viljen er lige så stor og det slutter det pis her. Sårn er det bare..
Bestiller satme ikke mere fra nettet og beholder mit armbånd på som en form for påmindelse om at det er slut nu- Det er det om præcis 6 uger! Så er jeg ude, så må vi se om den terapi som jeg SKAL have, virker. Jeg sætter stor pris på alle de beskeder jeg har modtaget fra folk der ikke kender mig og aldrig har mødt mig, måske er det derfor jeg får beskeder i det hele taget, måske er jeg bare en fortabt sjæl.. Troede lige jeg kunne slutte af med noget positivt, jeg er født negativ, skal ændres-FUCK SYSTEMET.
Nå men som sagt beholder jeg mit armbånd på og får lavet en skudsikker plan senere i dag, hvis jeg kan sove- tvivler. Kæft man jeg vrøvler og er ikke engang påvirket, bare mig og angsten.
Har sagt tak til rigtig mange søde mennesker- og det skal i også ha, tak.
Tak tak tak. Hvis i kommer i tanke om noget der vil kunne hjælpe mig til at give et andet og MERE positivt sind og tankegang og tro... Skal i vide denne side er det eneste sted man kan gå hen som under 25, selvom det står i loven at man SKAL hjælpes.. Men ingen har tid,plads,(lyst) til at lukke mig inde i et rum og beholde mig der- Den lukkede var sgu en stor joke, lige som et åbent fængsel-fuldstændig til grin det her system vi alle betaler til. Man har kun sig selv, uden at blive politisk nu-
(for det fungerer jo heller ikke)

Hvad fungerer? Kom med det, hvad VIRKER her i verden? Et svært spørgsmål- Men kom med et bud?

Jeg tænker på alt fra asfalt, til bosteder, til biludstødninger, at vores mad bliver sprøjtet med gift?
At vi skal betale skat men ikke får noget igen, at øl og smøger bliver solgt på ethvert gadehjørne ALT, Kom med det? JEG kan ikke se jo vent... MIT BORD- DEN MODVIRKER at mine ting ikke står på gulvet, mit vægophæng, min skærm... Min opvaskebørste virker også.... DESVÆRRE :D:D



Jeg kan nogle få ting- Træer - (Solen, nope den er ved at dø og på vej til at opsluge vores system :) - musik - Og Benzoer, det er lige hvad jeg kan komme på

De hobbyer i snakker om skal helst foregå bag en låst dør. FUUUUUck en lang ubrugelig.. Undskyld Til alle jeg har skadet, tilgivelse til alle der har skadet mig igennem tiden- Alt jeg kan sige er at den næste bliver FUCKING LAGT PÅ PLADS.. Så kan jeg også få mit eget rum og fortsætte med studiet, løste jeg lige mit eget problem? Hahahah Undskyld til jer der har læst Frik`s dagbog.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 24 feb 2016 09:42 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Sidst jeg var indlagt på den lukkede byggede jeg tai mahal i lego sammen med de andre skøre.
Det fik tiden til at gå og vi lærte hinanden og kende.
Fik også fenemal, hvilket tog toppen af trangen til at banke hovedet igennem muren.
Du er stadig indlagt eller hvordan, det er lidt svært for mig at gennemskue??
Jeg tænker, at næste trin for at støtte dig må være en tur i døgnbehandlig.

Mvh


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 feb 2016 13:27 
Nej de mente netop ikke det var det rigtige sted for mig da jeg havde et misbrug, har undersøgt døgnbehandling- Har ikke råd og kommunen vil ikke betale.. det noget lort jeg først vågner nu.
Havde det godt nok for crazy i min krop, fik heldigvis noget søvn efter jag havde malet lidt.. :D

Det virkede.
Synes det er vildt som jeg er tabt i systemet- venter bare på kramperne også ringer jeg til vagtlægen?
Sidst jeg spiste RC piller var lørdag morgen, der tømte jeg bøtten. ca 5 Clonazolam og en masse andre.
Men altså jeg kan jo for fanden ikke engang gå udenfor og finde føde i brugsen. Så er man da syg nok til at blive indlagt jeg må igang med at ringe omkring! TAK min ven................


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 24 feb 2016 20:39 
STOP !! HAHAHA, fuck jeg savner allerede min benzo tid og mine udbrud, jeg er igang med at genopbygge min lejlighed og på en nedtrapnings-plan der hedder- Billig bajser...


FUCK DET HER SYSTEM :) altså ikke psychedelia, bare håndteringen af mig og alle de venner jeg har mistet gennem tiden. Det offentlige sidder bare og suger kæmpe lønninger, nå man gør det op i hvilket
"sikkerhedsnet" der er... Der er ikke noget, du skal fandeme selv bede om at brlive fanget af det, insistere- For derefter at blive smidt ud :D Til det samme lort du lige er kommet fra. Den eneste forskel er at jeg nu har et armbånd, håber ikke det falder af i badet- Du har kun dig selv i sidste ende..Det lover jeg!!!!

ER ren happy-face over dette tragikomiske sikkerhedsnet de røde snakker om, jeg har lige bevist at der intet er. Men du betaler til det :D Vejene skal skiftes jævnligt. Nu bliver det for langt ude og negativt men hvad faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan foregår der. Elsker jer.

Hvis jeg ingen abstinenser får efter at have brugt over 15.000 kr på piller til ca en krone stk over en periode på 5-6 måneder, så tror jeg desværre jeg bestiller nogle igen bare som en lille slik-pose.. Kom NU! Jeg vil STOP!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 24 feb 2016 21:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Hej Robs. :)

Hvad du siger er altså ikke generelt gældende!
-Givetvis er det sandt, men det er altså ikke sådan det er for alle.
Selvfølgelig skal du selv henvende dig for at tilkendegive din situation (ambulanceføreren ved ikke hvornår du kommer galt afsted!), ellers havde vi bare beklaget os over det masseovervågede samfund vi har opstillet.
Der er nogle mennesker der virkelig modtager meget hjælp af de offentlige filialer, jeg selv har været i det, men jo, det er såmænd sandt nok at det fortsat er et skønsprincip om hvem der kan modtage den hjælp, der tilbydes, men årsagen til dette er jo netop at systemet ikke misbruges af unge raske mennesker der godt kan svinge en sav.

Det skal dog understreges at jeg er et særtilfælde!
- Det er i hvert fald meget få mennesker der deler lignende oplevelser!
Jeg har ikke et behov for at skulle fortælle min historie, men kort fortalt har jeg efter en hjerteoperation fået varige mén hvor jeg blev udstedt kontanthjælp af kommunen efter første henvendelse, årsagen til dette var at jeg i perioden efter henvendelsen ikke havde tilstrækkeligt mange timer på arbejdsmarkedet til at kunne modtage sygedagpenge, men grundet min situation blev jeg ikke indmeldt i aktiveringscirkusset.
Jeg isolerede mig et års tid og startede på ny uddannelse. Hvor staten igen har "påtaget" sig det ansvar at finansiere min tilværelse.
Den har sågar påtaget sig at oprette et skolesystem der er så transparent og let anvendeligt at alle kan få glæde af det hvis de gider at udnytte det.
Luner mig da også ved tanken om at jeg sidder i et opvarmet værelse med lys og rindende vand!
Yderligere har jeg fået en "godtgørelse" fra arbejdsskadestyrelsen, erstatningsnævnet og min fars forsikringsselskab som jeg var sikret gennem grundet min alder på ulykkestidspunktet. Hvoraf jeg gennem mit statsborgerskab er sikret de to pr. automatik.
Samtidigt har erstatningsnævnet betalt de psykologudgifter der opstår efter 4 års behandling!
Og selvom det er på henvisning hvoraf jeg altså har gennemtygget en 6 stykker med 12 aftaler på hver, er det trods alt en mindre sum penge (næsten 30k), hvoraf det naturligvis havde været langt dyrere hvis ikke det var statsstøttet forinden, hvilket jeg antager at det er, men egentligt ikke ved.

Men vend din situation om, kunne det være værre?

Og selvfølgelig skal du da klare dig selv!
Medmindre du selvfølgelig vil ha' en der fortæller dig hvor skabet skal stå.
Vi har det godt.

no h8 nor nuttin'


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 25 feb 2016 02:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Nogen gange bliver man nød til at møde op på den psykiatriske skadestue flere gange inden for kort tidsrum for at få dem til at tage en alvorlig.
Jeg kan desværre ikke beskrive mine forløb særligt indgående, da jeg havde det så skidt, at det er blevet glemt i bevidstheden og jeg ønsker ikke og grave den følelse frem.
Min selvskadende adfærd og ønsket om at få hjælp før jeg kørte i havnen eller lign var ihvertfald medvirkende.
Plus jeg havde en med som kunne give et mere objektiv syn på det samme.
Har du ikke en som kan tage med dig hvis det bliver for slemt?

Alternativet er misbrugscentret som må kunne hjælpe dig med en form for nedtrapning - samtaler om reduktionsforløb med en psykiater koblet på for at du kan få noget medicinsk støtte, så det ikke bliver for svært.

Mvh


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 25 feb 2016 10:37 
Fso skrev:
Nogen gange bliver man nød til at møde op på den psykiatriske skadestue flere gange inden for kort tidsrum for at få dem til at tage en alvorlig.
Jeg kan desværre ikke beskrive mine forløb særligt indgående, da jeg havde det så skidt, at det er blevet glemt i bevidstheden og jeg ønsker ikke og grave den følelse frem.
Min selvskadende adfærd og ønsket om at få hjælp før jeg kørte i havnen eller lign var ihvertfald medvirkende.
Plus jeg havde en med som kunne give et mere objektiv syn på det samme.
Har du ikke en som kan tage med dig hvis det bliver for slemt?

Alternativet er misbrugscentret som må kunne hjælpe dig med en form for nedtrapning - samtaler om reduktionsforløb med en psykiater koblet på for at du kan få noget medicinsk støtte, så det ikke bliver for svært.

Mvh



Fso....Du må ikke få nedtur på :( Det gør mig ondt, for tror faktisk jeg er ude? WTF Har ikke oplevet noget klamt endnu, drikker ja, men ikke mere end så mange andre der har et lykkeligt liv med arbejde kone og børn- JO måske lidt mere, men trapper ned på øl og whiskey (Ufatteligt) Måske det bedste?
Jeg ved det ikke, jeg drømte her i nat en virkelig skøn drøm der bragte flere, hvis ikke alle. MANGE problemstillinger frem, og jeg har fundet roden. Den er for personlig og indviklet at skrive her!
Blev tilbudt stoffer af min nye dames forældre konstant og blev ved med afholdenhed, ville bare have hende og jeg og en kasse fyldt med penge så jeg kunne give hende alt. Ikke mig misforstå at jeg søger en golddigger! Jeg har allerede fundet hende og det er hende der er guldet..


Fso Alf og alle jer andre- Tak fordi i giver mig den opmærksomhed..Det giver mig tuder på hver morgen, men på en god måde TAK ALLE.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 25 feb 2016 11:04 
Alf'n skrev:
Hej Robs. :)

Hvad du siger er altså ikke generelt gældende!
-Givetvis er det sandt, men det er altså ikke sådan det er for alle.
Selvfølgelig skal du selv henvende dig for at tilkendegive din situation (ambulanceføreren ved ikke hvornår du kommer galt afsted!), ellers havde vi bare beklaget os over det masseovervågede samfund vi har opstillet.
Der er nogle mennesker der virkelig modtager meget hjælp af de offentlige filialer, jeg selv har været i det, men jo, det er såmænd sandt nok at det fortsat er et skønsprincip om hvem der kan modtage den hjælp, der tilbydes, men årsagen til dette er jo netop at systemet ikke misbruges af unge raske mennesker der godt kan svinge en sav.

Det skal dog understreges at jeg er et særtilfælde!
- Det er i hvert fald meget få mennesker der deler lignende oplevelser!
Jeg har ikke et behov for at skulle fortælle min historie, men kort fortalt har jeg efter en hjerteoperation fået varige mén hvor jeg blev udstedt kontanthjælp af kommunen efter første henvendelse, årsagen til dette var at jeg i perioden efter henvendelsen ikke havde tilstrækkeligt mange timer på arbejdsmarkedet til at kunne modtage sygedagpenge, men grundet min situation blev jeg ikke indmeldt i aktiveringscirkusset.
Jeg isolerede mig et års tid og startede på ny uddannelse. Hvor staten igen har "påtaget" sig det ansvar at finansiere min tilværelse.
Den har sågar påtaget sig at oprette et skolesystem der er så transparent og let anvendeligt at alle kan få glæde af det hvis de gider at udnytte det.
Luner mig da også ved tanken om at jeg sidder i et opvarmet værelse med lys og rindende vand!
Yderligere har jeg fået en "godtgørelse" fra arbejdsskadestyrelsen, erstatningsnævnet og min fars forsikringsselskab som jeg var sikret gennem grundet min alder på ulykkestidspunktet. Hvoraf jeg gennem mit statsborgerskab er sikret de to pr. automatik.
Samtidigt har erstatningsnævnet betalt de psykologudgifter der opstår efter 4 års behandling!
Og selvom det er på henvisning hvoraf jeg altså har gennemtygget en 6 stykker med 12 aftaler på hver, er det trods alt en mindre sum penge (næsten 30k), hvoraf det naturligvis havde været langt dyrere hvis ikke det var statsstøttet forinden, hvilket jeg antager at det er, men egentligt ikke ved.

Men vend din situation om, kunne det være værre?

Og selvfølgelig skal du da klare dig selv!
Medmindre du selvfølgelig vil ha' en der fortæller dig hvor skabet skal stå.
Vi har det godt.

no h8 nor nuttin'




Ked af at hører lidt om toppen af isbjerget hos jer to.. Jeg tager det ikke som hate for du glemmer muligvis at jeg har råbt om hjælp i 3 måneder, at jeg kunne svinge en sav, måske jeg i en brændert har udtalt mig om motorsave.. Fucked up. Bliver nød til at åbne en billig nu. BUMS--mig.

I skal have tak folkens, glæder mig til at skrive her inde igen om noget tid og fortælle om hvor fuckin clean og selvgjort terapi monster jeg er blevet, indtil da må jeg ikke fylde o,1% i jeres hoveder!
lov mig det!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 28 feb 2016 08:08 
Stadig clean præcis en uge nu..Har godt nok drukket hver dag, men har også spist andet end frysepizzaer, fuck det føles lækkert med noget ordentlig hjemmelavet mad.
Er også begyndt at gå i bad osv hahah
Min lever er desværre fucked sagde lægen inden hun tog på ferie sammen med min misbrugskonsulent, mentor, og alle andre jeg blev lovet inde på psyk, nok skulle tage hånd om mig..
Igen sidder jeg og banker mig selv oven i hovedet over ikke at have tjekket deres ferieplaner.
Perfekt uge at stoppe sit misbrug, men er nu ret glad for jeg er noget igennem den første uge og der til hvor jeg er nu-
Kun psykiske op og nedture og lidt smerter efter alle de gange jeg er væltet, den muskelafslappende virkning og angst dræbende effekt savner jeg, men lige så snart jeg tænker på en pille får jeg kvalme..
Er bange for jeg bare skubber abstinenserne med alkohol..
Jeg har netop tænkt mig at droppe alkoen også? God eller dårlig ide?
OG FUCK CIGARETTERNE også snart!

Ved det en ting af gangen, men jeg har noget at bevise over for mig selv og resten af verden. Fejler ikke den her.. Det er helt sikker :) Har faktisk slet ikke været i tvivl :) YES man.


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team