Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 08:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 29 feb 2016 06:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2016 04:52
Indlæg: 11
Geografisk sted: Skanderborg
Det kan hurtigt blive en krykke. Når man ryger bliver alt tonet lidt mere ned og du får ikke bearbejdet de problemer som du ryger for. Sørg for at du kan gå uden krykken også.

Sørg for at få en dagligdag op at køre - bare det at få 2 måltider om dagen er en klar fremgang. Se om du ikke kan kanalisere din afhængighed over mod noget andet. Begynd at bygge modelfly? Eller endnu bedre - gå udenfor og lav noget. Vælg noget hvor du ikke kan sidde hjemme alene - det er der tankerne begynder at vandre og hvor det er nemt at dulme dem.

Når man først er inde i tågen, er det meget svært at se ud ad den. Trust me.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 feb 2016 11:10 
Tak Begge to.. Tager hvert et ord i skriver ind og vender det lidt rundt i gryden og laver en god dej hvis der skulle være brug for det. Alt lyser op for tiden og jeg hører dagligt hvor cool jeg er, what the F
Fandme aldrig prøvet før.. Både her inde og i det virkelige.. Nej det er fucking alle jer der er for seje!

Nu kommer der et meget konkret spørgsmål:

Mit forbrug af alkohol er meget svingende så tager udgangspunkt af igår, grundet min hukommelse :D

9 øl direkte ned i min dårlige lever-så altså 9 * 9 dage uden benzoer =81 øl

Hmm fuck den er ikke god :D

Kan man trappe ud på den måde? Jeg drikker max 5 idag selvom jeg allerede er ved min 2.
Venter lige på et opkald her kl. 10 fra lægen for at hører om det er MULIGT at gøre den på den måde- Gider ikke hører om hvor skadeligt det er, for har intet andet valg som det ser ud, JO DA kan bare svinge kortet og wupti så har jeg piller imorgen og dermed spild af alles tid og min vision er endnu længere væk. DET ER NU FAT DET NU LÆGE! MISBRUGSCENTER! SKOLEN håber jeg har forståelse for alt det her.. Fuck :D Lægen var KLAR ! BOOOOOOOOOOOOOO YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 29 feb 2016 11:22 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Nice det manglede også bare med lidt hjælp den vej fra, når nu du selv gør en insats :) fedt at læse.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 feb 2016 11:54 
Du kan tro jeg har det fedt min ven :)

Er blevet lovet, vi finder ud af noget- Hvad det indebærer.. Kan kun tænke positivt.

Jeg er fucking snart færdig, kan tydeligt mærke livet er blevet sværere..
Men jeg må bare lærer at håndterer situationer med terapi og al det..

Kæft min fremtid ser spændende ud!!


TAK allesammen. Jeg vil selvfølgelig skrive en sidste besked når jeg er færdig med drugzzzz for good :)

Om ca 3-5 uger. Ved det er lang tid at holde min lille blog her ud.. Meeen i hjælper mig så jeg udnytter jer faktisk lidt haha. Hader at jeg ikke kan betale jer tilbage på en måde.. Hmm


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 01 mar 2016 23:24 
I've been on Prozac for 12 years and I'm off it now. I know what it feels like to be excited and sad again. I haven't felt like this in 12 years; I'm like a giddy little kid. Jonathan Davis.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 05 mar 2016 01:53 
Vil ikke røbe noget lige nu men min teori om analog-analog-shiet blev da lige godkendt tidligere idag. Pas på derude.. LYYYYYYYYYYYV


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 05 mar 2016 20:32 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Lyder lidt som noget der kræver en uddybning :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 05 mar 2016 20:59 
Søg: Hvad skal prøves? Med ham der Rob ;)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 08 mar 2016 13:30 
Det går pisse godt!
Skolen forstod min situation og der er lagt en ny plan..
Sidste brik i puslespillet er hermed lagt, nu vil mit fokus være der og på det terapi jeg håber jeg snart kommer igang med, jeg overholder mine Diazepam doser :) Men kører den over lidt længere tid.
Alt jeg kan sige er at hjernen er en stærk magnet- brug den positivt!

sprutten er nu også lagt på hylden.

Tak for alt hjælpen gutter! Jeg er virkelig taknemlig. Ang det med analog- analog- lovgivning var jeg måske lidt for hurtigt ude.. Blev dog ringet op af en politimand sidste uge ang nogle flue piller jeg skulle have bestilte sidste år og som han sagde- der var de jo ikke ulovlige. Jeg benægtede men han skulle bruge min underskrift for at kunne destruere dem. Jeg tropper op med min apoteks-pose med skriften:
Originale lægemidler til lavere priser hahah. Men de ville give mig en bøde for at parallel importere piller. Så hvis jeg skrev under ville de kunne sigte mig for at gøre sådan noget "svineri" ;) Jeg nægtede igen og at det lige så godt kunne være min ex eller nabo, jeg kendte hvertfald ikke til det der.. Bum free to go. De tager mig nok i retten, hvad ved jeg.. Ligeglad, politiet skal ikke ødelægge puslespillet jeg lige har lagt. God dag til jer!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 08 mar 2016 13:32 
Det går pisse godt!
Skolen forstod min situation og der er lagt en ny plan..
Sidste brik i puslespillet er hermed lagt, nu vil mit fokus være der og på det terapi jeg håber jeg snart kommer igang med, jeg overholder mine Diazepam doser :) Men kører den over lidt længere tid.
Alt jeg kan sige er at hjernen er en stærk magnet- brug den positivt!

sprutten er nu også lagt på hylden.

Tak for alt hjælpen gutter! Jeg er virkelig taknemlig. Ang det med analog- analog- lovgivning var jeg måske lidt for hurtigt ude.. Blev dog ringet op af en politimand sidste uge ang nogle flue piller jeg skulle have bestilte sidste år og som han sagde- der var de jo ikke ulovlige. Jeg benægtede men han skulle bruge min underskrift for at kunne destruere dem. Jeg tropper op med min apoteks-pose med skriften:
Originale lægemidler til lavere priser hahah. Men de ville give mig en bøde for at parallel importere piller. Så hvis jeg skrev under ville de kunne sigte mig for at gøre sådan noget "svineri" ;) Jeg nægtede igen og at det lige så godt kunne være min ex eller nabo, jeg kendte hvertfald ikke til det der.. Bum free to go. De tager mig nok i retten, hvad ved jeg.. Ligeglad, politiet skal ikke ødelægge puslespillet jeg lige har lagt. God dag til jer!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 09 mar 2016 01:05 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Optur :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 09 mar 2016 02:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Godt gået! :hjerte:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 09 mar 2016 17:40 
Ved ikke lige hvad jeg har gjort, for at fortjene alt den kærlighed jeg får for tiden, især ikke herinde..

Kan kun sige tak, jeg vil aldrig glemme jer :D

Staind brand new drug for my name...

phpBB [video]


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 09 mar 2016 18:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hell yes!!^ BREAK THE CYCLE -> helt bogstaveligt :)
jeg tager hatten af for dig rob! :hjerte: du får kærlighed fra mig fordi du udfordrer det destruktive misbrug du sad fast i, og tør at tale om det! -på godt og ondt!
fedt at brikkerne passer i dit puslespil, det er sku godt gået!!
glœder mig på dine vegne!
-alt godt herfa mate
mvh STW

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 mar 2016 15:42 
STWOD skrev:
Hell yes!!^ BREAK THE CYCLE -> helt bogstaveligt :)
jeg tager hatten af for dig rob! :hjerte: du får kærlighed fra mig fordi du udfordrer det destruktive misbrug du sad fast i, og tør at tale om det! -på godt og ondt!
fedt at brikkerne passer i dit puslespil, det er sku godt gået!!
glœder mig på dine vegne!
-alt godt herfa mate
mvh STW


Tak man, Jeg tager sgu også min cap af for dig.. Ja udfordringer er hvad der gør os allesammen stærkere..
Så det er med at søge dem ikk? Især når det er destruktivt for ens krop og hele sin verden.

Jeg leder lidt efter en hobby og tænker at i år skal det fandeme være jeg gror noget weed, er det for sent at gå igang? Hvilken frø shop kan i anbefale? (medmindre det går imod reglerne)
Jeg er ikke selv den store ryger- Så det er bare for sjov og hygge. men vil selvfølgelig gøre alt for at få et produkt jeg kan være stolt af.. Har ikke så meget tid og tålmodighed til at læse om detaljerne så søger noget der er klar til den danske SOMMER ;) Om det så er pot, what ever.
Har læst lidt gennem tiden, er ikke på helt bar bund. Kan huske der var en dansk shop jeg fandt reel, nogle der ved hvilken jeg tænker på? Det er udendørs vi snakker :) Ellers går det sgu fremragende i skolen, noget nemmere at gennemskue tingene når man ikke er drugged helt op :)
Men har en del at indhente :) God dag!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 10 mar 2016 17:53 
Hej Rob godt at høre det går dig sig godt. Det er stærkt!

Nej du kan sagtens nå det endnu, plant frøene indendørs så hurtigt som muligt, og flyt planterne så udenfor om noget tid, da de er blevet lidt større. Ca om en måneds tid;)

Det er bare at læse lidt omkring det og at gå i gang. Det er pisse sjovt at gro, da de vokser så hurtigt. Bare gå efter noget dansk pot, det vokser fint.

Det er glædeligt at høre det går dig så godt, thumbs up herfra;)

Vh Ø !


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 10 mar 2016 18:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Godt at høre fra dig igen Rob, og at se hvor godt det går med dig, du lyder meget mere sober! :hjerte:

At dyrke er en god idé, hvis du har bare lidt interesse for det, det er virkelig dejligt at have noget at glæde sig til at komme ud i naturen efter! Jeg har kun dyrket to år, første år blev planten kun 10cm, og måtte kaseres. Året efter gik det helt amok, havde nogle royal danes (dansk pot), tror jeg de hed. De to der overlevede rådyrene, endte med at give et 0.5kg hver. Fik plantet lidt sent, og vejret var ikke med mig, så de nåede aldrig at blive helt færdige, før de gik ud. Heldigvis for det, for jeg havde ikke i min vildeste fantasi regnet med at så stort yield, grundet min begrænsede erfaring og fiaskoen fra året før.
Her er lidt stemningsbilleder:
Billede Billede Billede Billede

Ønsker dig fortsat det bedste! :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Senest rettet af Ubrugtnavn 10 mar 2016 20:57, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 mar 2016 20:52 
Takker mange gange :)




Hoooooooooooooly shiiiiiiiet :D The sky is the limit i guess :D

Royal danes bliver det ;)


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 13 mar 2016 23:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Hey Rob, får du dyrket noget motion? Kan ikke lade være med at tænke, at du ville have godt af at have en sandsæk at bokse på, for det lyder til at du har en frygteligt masse energi. Eller måske noget spurt. Bare et forslag. :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 14 mar 2016 00:32 
Sand sæk, hermed bestilt :)


Top
  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team