Præcis. Du har sådan set selv regnet den ud,
Hørte et foredrag for nyeligt om at folk tit bliver ramt af stress i weekenden, netop fordi de dår tiden til at gå med at tænke for meget og det ender tit i en negativ spiral der bringer en steder hen, du skal undgå.. Du bliver hvad du tænker.. Jeg skriver af bitter erfaring. Jeg foreslår du omgiver dig med nogle herlige mennesker der giver dig et smil på læben eller i det mindste får dig i en form for flow af nye indtryk. Det vil tvinge din hjerne til at koncentrerer sig om andet end negativitet- Nej kokainen har med 99 % sikkerhed ikke ødelagt dig efter så få gange.. Kom ud blandt mennesker, hvis der ikke lige er arrangementer der hvor du er så tag og find noget udsalgs-lager, snak med nogle fremmede og spørg ind til dem. Gør alt for ikke at havne i den negative spiral, om det så er en tur ned til den lokale slagter- så tag en snak om noget godt kød og bliv evt klogere på hvad der er godt og mindre godt..
Husk kost er virgtigt og madlavning kan være både hyggeligt og romantisk, inviter en pige over der ikke forventer det til en omgang madlavning, selv opvasken kan være en hyggelig fælles-ting..
Det kunne også være en fiske-handler, tag ned og spør ind, bliv klogere. Køb noget fed fisk med masser af proteiner og D-vitamin.. Det er du med næsten garanti i underskud af.
Kæft en lang besked, bare lidt råd, være evt selv kreativ hvis mine råd stinker..
UNDGÅ ENSOMHED, og de tanker der kommer deraf

Ellers er jeg sgu frisk på en telefonisk samtale- hvis det skulle gå helt galt

Held og lykke og god bedring.