Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 10 jun 2019 20:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Troldemis skrev:
hvad fanden skulle reklamer hjælpe på at admin ikke laver en skid?


uuuuuuuuh shots fired

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 11 jun 2019 16:10 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
... Når folk bliver betalt for noget, har de en tendens til at få det gjort, frem for hvis det skal gøres gratis.

Så lærte du også noget nyt idag Troldemis ;)

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 jul 2019 15:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jun 2010 13:59
Indlæg: 54
Geografisk sted: Deep in your brain
Jeg synes lige at det bør meddeles, at der er fejl i opsætningen af https.

Forumet virker ikke på alm. port 80, så hvis man fx. bare skriver "www.psychedelia.dk" vil der komme en 404-fejl.

Dette kan rettes ved at tvinge brug af https, vha. .htaccess.

https://help.dreamhost.com/hc/en-us/art ... ccess-file

_________________

      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 12 jul 2019 12:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
yeah mindfucker! Jeg får osse en port80 fejlmelding her..
edit denne her:
The requested URL /forum/ was not found on this server
Apache/2.4.10 (Debian) Server at www.psychedelia.dk Port 80

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Senest rettet af STWOD 12 jul 2019 19:18, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 12 jul 2019 15:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Der skal ihvertfald til at ske noget meget snart. Jo længere tid Psychedelia ikke fremstår som værende stabil vil flere og flere brugere falde fra + der vil formentlig ikke komme nye til.

Jeg ser det faktisk som et alvorligt problem, og kan på sigt være dræbende for sitet. Jeg har selv tænkt på reklamer før i tiden, men droppede det da jeg helst så Psy uden reklamer, men vi er jo snart ved det punkt hvor det KAN være nødvendigt. Og så kunne det være super sprødt hvis reklamerne ramte målgruppen. F.eks. nogle test kits eller lignende.

WAKE UP!! :hjerte:

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 12 jul 2019 22:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
-fejlmeldingen er fikset, i hvert fald på min skærm :)
10 point herfra, benjicube :D

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 12 jul 2019 23:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
10/10

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 jul 2019 02:21 
Offline
Site Webmaster

Tilmeldt: 03 jul 2019 20:22
Indlæg: 25
Woops..
Det skulle gerne være i orden nu!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 08 okt 2019 05:30 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
:sadface:

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 08 okt 2019 06:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Back to broke


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 08 okt 2019 08:10 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2019 01:44
Indlæg: 38
Geografisk sted: Hastings & Main
^+1

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=-X5oCV7hWgs


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 08 okt 2019 09:06 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Ligkisten bliver hamret godt og grundigt til. Det er sgu for fesent, det her.
Jeg minimerer min effort med at holde Psy kørende her og på Facebook, til der er blevet strammet op på IT delen.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 okt 2019 02:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Nogen der kender den fulde teknologi stak der er brugt til udvikling af dette site?

Jeg arbejder til dagligt med drift af diverse store komplekse løsninger, dog har jeg aldrig arbejdet med PHP før.
Jeg vil rigtigt gerne hjælpe med udvikling og drift af sitet, men jeg er i tvivl om jeg kan hjælp da jeg som sagt ingen erfaring har med PHP (og har aldrig rigtig haft lyst til at lære det, men vil da godt gøre en undtagelse for psy.dk's skyld). Det ærger mig sgu lidt at det er udviklet i PHP, hvis det ikke var så ved jeg at jeg har erfaring nok til at udvikle de fede features jeg har i tankerne no problemo.
Hvem er det jeg skal snakke med alt det her om? Psychedelia.dk trænger sgu til en kærlig hånd når vi snakker IT.

Det betyder faktisk meget for mig at folk kan drage nytte af min erfaring (både IT- og rumiddel relateret), derfor håber jeg på at kunne være til hjælp vedrørende drift af sitet.
Så hvis I har brug for en hjælpende hånd så er jeg klar!

:peace:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 okt 2019 19:43 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Tak for dit indlæg, T-1337.
Der er forskellige concerns, når det kommer til hosting og drift af sitet, hvilket også er derfor tingene er så sløve. Fx platformen, og at det er på frivilligbasis, og at det er rarest at kende folk personligt, hvis man overdrager den slags rettigheder til en anden.
Når det er sagt, tror jeg også at der vil være en velvillighed til at gøre et eller andet. Prøv at tage fat i Imp.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 11 okt 2019 10:33 
T-1337 skrev:
Nogen der kender den fulde teknologi stak der er brugt til udvikling af dette site?

Jeg vil rigtigt gerne hjælpe med udvikling og drift af sitet, men jeg er i tvivl om jeg kan hjælp da jeg som sagt ingen erfaring har med PHP (og har aldrig rigtig haft lyst til at lære det, men vil da godt gøre en undtagelse for psy.dk's skyld). Det ærger mig sgu lidt at det er udviklet i PHP, hvis det ikke var så ved jeg at jeg har erfaring nok til at udvikle de fede features jeg har i tankerne no problemo.
Hvem er det jeg skal snakke med alt det her om? Psychedelia.dk trænger sgu til en kærlig hånd når vi snakker IT.

Det betyder faktisk meget for mig at folk kan drage nytte af min erfaring (både IT- og rumiddel relateret), derfor håber jeg på at kunne være til hjælp vedrørende drift af sitet.
Så hvis I har brug for en hjælpende hånd så er jeg klar!

:peace:


Hej,

forummet er så vidt jeg kan se ikke "custom programmeret" men derimod en ret ud af boksen udgave af phpbb. se https://www.phpbb.com/

Det der er brug for er derfor ikke så meget en programmør med kendskab til php men snarere en med kendskab til hosting af websteder. Det umiddelbare problem er at SSL certfikaterne udløber hver tredie måned og ikke bliver automatisk fornyet, hvilket giver nogle grimme fejlmeddelelser og utvivlsomt skræmmer mange brugere væk.
Der mangler formentlig også en del sikkerhedsopdateringer/patches til phpbb systemet.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 11 okt 2019 12:58 
Offline
Site Webmaster

Tilmeldt: 03 jul 2019 20:22
Indlæg: 25
Jeg jonglerer lige pt med en nyfødt og to gange flytterod, så har haft lidt rigeligt om ørene...
Men det skal selvfølgelig ikke gå ud over psychedelia! :)
Jeg har heldigvis en forholdsvis fredelig weekend foran mig, så jeg kan få kigget lidt på sagerne!
Tak for tålmodigheden <3


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 11 okt 2019 13:38 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Tillykke med baby <3


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 11 okt 2019 13:50 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Ja, tillykke, dér! :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 11 okt 2019 16:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Nu virker alt normalt igen. Tak for det, hvem der end fiksede det.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 13 okt 2019 02:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Frugthat skrev:
Tak for dit indlæg, T-1337.
Der er forskellige concerns, når det kommer til hosting og drift af sitet, hvilket også er derfor tingene er så sløve. Fx platformen, og at det er på frivilligbasis, og at det er rarest at kende folk personligt, hvis man overdrager den slags rettigheder til en anden.
Når det er sagt, tror jeg også at der vil være en velvillighed til at gøre et eller andet. Prøv at tage fat i Imp.


Det var så lidt. Jeg forstår udemærket komplikationerne ved at overdrage sådanne rettigheder til en fremmede, og forstår godt hvis det ikke kan lade sig at gøre. Tilbyder bare min hjælp hvis der er brug for den:)

Kan prøve at tage fat i Imp for at høre om der er brug for en med mine færdigheder i psy.dk's IT team.

Gæst skrev:
Hej,

forummet er så vidt jeg kan se ikke "custom programmeret" men derimod en ret ud af boksen udgave af phpbb. se https://www.phpbb.com/

Det der er brug for er derfor ikke så meget en programmør med kendskab til php men snarere en med kendskab til hosting af websteder. Det umiddelbare problem er at SSL certfikaterne udløber hver tredie måned og ikke bliver automatisk fornyet, hvilket giver nogle grimme fejlmeddelelser og utvivlsomt skræmmer mange brugere væk.
Der mangler formentlig også en del sikkerhedsopdateringer/patches til phpbb systemet.


Ah okay, altså jeg har erfaring med at arbejde med websteder, og mht hosting arbejder jeg både med websteder der bliver hostet on premise eller via en cloud service. Desværre har jeg som sagt ikke arbejdet med php, og ej heller phpbb så hvis det bliver relevant skal jeg først lige sætte mig ind i det.
Så tja måske har min erfaring relevans for psychedelia.dk's drift og videre udvikling, det kommer an på hvad der er brug for.

benjicube skrev:
Jeg jonglerer lige pt med en nyfødt og to gange flytterod, så har haft lidt rigeligt om ørene...
Men det skal selvfølgelig ikke gå ud over psychedelia! :)
Jeg har heldigvis en forholdsvis fredelig weekend foran mig, så jeg kan få kigget lidt på sagerne!
Tak for tålmodigheden <3


Først og fremmest tillykke med den lille! Dernæst vil jeg sige tak for din frivillige indsats for sitet, det er fedt at du gider det. Det giver ægte værdi for folk. Ved ikke hvor mange arbejdsopgaver der er på IT fronten, men er det noget du kunne bruge hjælp til?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team